မဟာဂီတ သီချင်းြကီးေတွထဲမှာ တိုင်းရင်းသားေတးသံများလည်း ပါပါတယ်။ ကရင်ဩသံ၊ ဒိန်းသံ၊ ထားဝယ်သံ၊ မွန်သံ စသည်ြဖင့်ေပါ့။ ေရှးေရှးက ကခဲ့တဲ့ ေနာက်ပိုင်းဇာတ်ေတာ် ေတွထဲမှာလည်း ချင်းဖေဝး တို့၊ ဖိုးေထာင် ဝါနု တို့၊ ကျိုက်ထီးရီုးသမိုင်းထဲက ေရွှနန်းကျင်တို့ဟာ တိုင်းရင်းသားများပါ။ ဗမာရှင်ဘုရင်ေတွ ေခတ်ကတည်းက တိုင်းရင်းသားယဉ်ေကျးမှုေတွဟာလည်း ေခတ်ြပိုင်ဖွံ့ြဖိုးခဲ့တာေပါ့။ အဲဒီအသံများဟာ ြကားေနြကလူအဖို့ ဘယ်သီချင်းထဲ ယူသံုးသံုး ဒါ ဘာသံလို့ ကွဲကွဲြပားြပားသိပါတယ်။ ဥပမာ ေမာင်ေပါက်ကျိုင်းလိုလူစားဆို ကရင်ဒံုးယိမ်းသံေလး။ ကရင်ဩသံ ဆိုတာကေတာ့ “တို့ေတာင်ယာေတာ” သီချင်းအြပင် သန်းသန်းေမ ဆိုထားတဲ့ “တမိုးတေြမ” သီချင်းမှာပါ ြကားရပါလိမ့်မယ်။ ြမိုင်တန်းေမှာင် ေဝေလး… တို့၊ ရှို့မီးထိန်လွင်ေလး..တို့ နဲ့ စပါတယ်။ မဟာဂီတမှာက မွန်ဆိုရင်လည်းမွန်သံဟာ ေဟာဒီအေတာေတာ၊ ေဟာလိုအစသတ် လို့ စည်းကမ်းကလနား ထားပါတယ်။ သီချင်းေရးဆရာများကလည်း ဆိုင်းဆရာကို မန်းေတာေလး ေတာေပး။ မွန်ချေလးချေပး လို့ဆိုရင် အတီးသမားက သေဘာေပါက်ပါတယ်။ ခုေခတ်လူငယ်ေတွ မြကားဖူးမှာစိုးလို့ ြပန်ေြပာြပရတာပါ။ ဒီသီချင်းဟာ မဟာဂီတကဆင်းသက်လာတယ်လို့ ဆိုချင်ပါတယ်။
သီချင်းေရးသူက ကိုညီထွဋ်တို့ ဘိုးေအြကီး။ ဆရာေရွှတိုင်ညွန့်ရဲ့ ဘခင် လူရွှင်ေတာ် ဦးြကင်ခဲ ပါတဲ့။ မူရင်းအဆိုကေတာ့ ဥဩဘေသာင် ပါ။ ကိုသုေမာင်ြပန်ဆိုထားတဲ့ အေခွကိုတင်ေပးပါ့မယ်။ တာတူးေလးလို့ေခါ်တဲ့ ကိုရန်ပိုင်စိုး ရဲ့ ဆိုေပျာ်မှာ ပွဲသိမ်းသီချင်းလည်းြဖစ်ပါတယ်။ အလွန်ြမူးြကွြပီး၊ ကလို့ခုန်လို့သွက်သေလာက် ဆိုရတာေတာ့ ထင်သေလာက် မလွယ်ပါဘူး။ အခု ဦးသုေမာင် ဆိုတဲ့ အဆိုမျိုးကို အေငါက်ဆို လို့ေခါ်ပါတယ်။ ပါးစပ်မှာ ဘရိတ်ဖမ်းြပီး ဆိုသလိုမျိုးပါ။ ကာရာအိုေကေလးနဲ့ ဟစ်ြကည့်ရင် သိပါလိမ့်မယ်။
သီချင်းရဲ့အေြကာင်းအရာကေတာ့ ကရင်လူမျိုးများ ယာေတာမှာ ဘာသာဘာဝ ေပျာ်စရာ ေကာင်းပံုေတွကို နားေထာင်ရင်း ြမူးေပျာ်လာေအာင် သရုပ်ေဖာ်ထားပါတယ်။ ေခါင်ရည် ေသာက်ချင်စိတ် ေပါက်လာေအာင်ကို ေကာင်းပါတယ်။ နားေထာင်ရင်း ေြခေတွ လက်ေတွ လှုပ်လာေအာင်ကိုလည်း ေကာင်းပါတယ်။ နားေထာင်ြကည့်ပါ။
မွန်ေတွ ရှမ်းေတွအေြကာင်း ေြပာခဲ့သလိုပဲ ကရင်ေတွဟာလည်း တိုင်းရင်းသား မျိုးနွယ်စုြကီးတစ်ခုမို့ သူတို့အေြကာင်းေလးေတွလည်း တခုတ်တရ ေြပာရပါဦးမယ်။ လွတ်လပ်ေရးရြပီး ြမန်မာနိုင်ငံရဲ့ ဒုတိယေြမာက် သမ္မတြကီး မန်းဝင်းေမာင်ဟာ ကရင် အမျိုးသားြကီးပါ။ ေကာ်သူးေလြပည်နယ်လို့ သူတို့ဘာသာ မှည့်ေခါ်တဲ့ ကရင်ြပည်နယ်ြကီးရဲ့ အမှတ်အသားဟာ ဇွဲကပင်ေတာင်ြကီး နဲ့ ဖားစည်ြကီး ြဖစ်ပါတယ်။ ြမန်မာလူမျိုးတိုင်း မေရာက်မရှိ ေရာက်ဖူးရတဲ့ အေြကာင်းကေတာ့ သာမညေတာင်ဆရာေတာ်ဘုရားြကီးကို သွားေရာက်ဖူးေမျှာ်ြကလို့ေပါ့။ ြမန်မာနိုင်ငံေအာက်ပိုင်း ြမစ်ဝကျွန်းေပါ်ေဒသေတွမှာလည်း ကရင်ေတွဟာ တချိန်က မွန်ေတွနည်းတူ ြပန့်နှံ့ေနထိုင်ြကပါတယ်။ တိုင်းရင်းသားညီအကိုေတွထဲမှာ ရှမ်းကို အတူအနစ်နာခံဘက် အကိုြကီးလို့ သေဘာထားရင် ကရင်ကိုေတာ့ စိတ်ထားြဖူစင်သေလာက်၊ တုတ်ထိုးအိုးေပါက်ေြပာတတ်ြပီး စိတ်တိုတတ်သူ ညီငယ်ကေလးလို့ ေြပာရမှာေပါ့။ ြမန်မာရုပ်ရှင်ကားေတွ ဝတ္ထုေတွထဲမှာ သူပုန်ဇာတ်ေကာင်ေနရာ လိုလာရင် ကရင်ကေလးေတွပဲ လူြကမ်းလုပ်ြကရပါတယ်။ ဒါေပမယ့် ြမန်မာ့တပ်မေတာ်ထဲက စစ်သည်ေတာ်ေတာ်များများဟာလည်း ကရင်အမျိုးသားေလးေတွ ပါပါတယ်။ အရင်ေခတ်တုန်းက ေမှာင်ခိုလို့ေခါ်တဲ့ ထိုင်းနိုင်ငံရဲ့ ထွက်ကုန်ပစ္စည်းေတာ်ေတာ်များများဟာ ကရင်ြပည်နယ်ကတဆင့် မွန်ြပည်နယ် ေမာ်လြမိုင်ြမို့မှာ တေထာက်နားြပီးမှ ရန်ကုန်ကို ဝင်ြကပါတယ်။ ဒီေတာ့လည်း ြမဝတီ မဲေဆာက် နဲ့ ဘုရားသံုးဆူေတာင်ြကားလမ်းေတွဟာ မူဆယ်-မန္တေလး လမ်းမြကီးလိုပဲ အေရးပါလာခဲ့တယ်ေလ။ သို့ေသာ်လည်း လမ်းပန်းဆက်သွယ်ေရးက လံုြခံုမှုမရှိေလေတာ့ ကုန်သည်ေတွခမျာ ရန်စွယ်ြကားမှ လှဥမ္မာဇာတ်ကြကရပါတယ်။ အေရးအခင်းေနာက်ပိုင်းမှာေတာ့ အဲဒီလမ်းမြကီးက ကုန်စည်ဝင်ရာသက်သက် မဟုတ်ေတာ့ပဲ လူထွက်ရာ ေအာက်လမ်းြကီးဘဝကို ေရာက်သွားြပန်ပါေရာ။ ဒါေြကာင့်မို့ ကရင်ြပည်နယ်မှာ တေထာင့်တည မကတဲ့ ပံုြပင်ေတွ ေြပာမကုန်ေအာင်ရှိပါတယ်။
ကိုယ်ေတွ့ြကံုခဲ့ရသေလာက် ကရင်ြပည်နယ်အေြကာင်းကေတာ့ သီချင်းထဲမှာပါသလိုပဲ ရိုးရိုးသားသား နဲ့ ေဖာ်ေဖာ်ေရွေရွ ခင်တတ်မင်တတ်တဲ့သူေတွ များပါတယ်။ ဇွဲကပင်ေတာင်ြကီးကလည်း ေတာ်ေတာ်လှတဲ့ေတာင်ြကိးပါ။ ဘားအံြမို့နားမှာ ရှိတဲ့ ေကျာက်ကလပ်ေစတီဆိုလည်း အံ့အားသင့်ေလာက်ေအာင်ကို လှလွန်းလို့ တချို့ြမန်မာေတွက အင်တာနက်ေပါ်ကဓါတ်ပံုေတွ ေတွ့တာေတာင် အြပင်မှာ တကယ်ရှိတဲ့ ြမန်မာြပည်က ဘုရားေစတီလို့ မယံုြကပါဘူး။ အနားပတ်ဝန်းကျင်မှာ လည်စရာပတ်စရာ ဘုရားဖူးစရာေနရာေတွ ေတာ်ေတာ်ေပါပါတယ်။ ြမိုငိြကိးငူအထိေတာင် ေရာက်ခဲ့ပါေသးတယ်။ သူလည်းပဲ သာမညေတာင်နည်းတူ ေမတ္တာနယ်ေြမမို့ သက်သတ်လွတ်သာစားြကပါတယ်။ ြမန်မာေတွတစ်အိမ်လံုး သက်သတ်လွတ်စားဖို့ အေဖာ်ညှိရခက်ေနတတ်ချိန်မှာ အဲဒီနယ်ေြမက ကရင်ေတွကေတာ့ ရွာလံုးကျွတ် ရာသက်ပန် သက်သတ်လွတ်သမားေတွပါ။ သူတို့ဆီေရာက်တုန်း သူတို့ ေကျွးတာေမွးတာေတွ စားရတဲ့အခါ ဘာအသားကိုမှ မေတာင့်တပဲ သက်သတ်လွတ်စားေနပါလားဆိုတာေတာင် ေမ့သွားေအာင် ေကာင်းပါတယ်။ စစ်မက်ထူေြပာတဲ့ ရန်ေဘးမကင်းတဲ့ အရပ်ေဒသမှာ ြငိမ်းချမ်းတဲ့ ေမတ္တာရှင်ေတွလည်း ေပါ်ထွန်းတတ်တာ အံဩစရာပါ။ သူတို့ထားရှိြကတဲ့ေမတ္တာ။ ပို့သတဲ့ေမတ္တာ၊ ပွားများြကတဲ့ေမတ္တာအဟုန်တို့ေြကာင့် ကရင်ြပည်နယ်ြကိးလည်း သမင်နဲ့ကျား ေလးသမားနဲ့သားေကာင်တို့ ချစ်စရာအသွင်ချင်းဆံုတဲ့ ေမတ္တာအင်ြကင်းရဂံုြကိး ြဖစ်လာခဲ့ရင် ဘယ်ေလာက်များ ေကာင်းလိုက်မလဲေနာ်။
ြမိုင်တန်းေမှာင်ေဝ ေလး…။ ေဝး…ေဝး..ေဝး။
ေတာင်ေသလာေြကာ ဖရံုေနှာ၊ ပဲြခံုနွယ်ေပါ သခွားေနှာ၊ ယာြပင်ေတာမှာ တို့ေတာင်ယာေတာမှာ၊ ေဝ ေဝ ေဝ ေဝ သူငယ်ချင်းတို့ေရ.. လွမ်းဖွယ်ေတွက ေပါ…။
(စလူရွက်မိုးလို့ ြကူရိုးနဲ့ကာ ေတာင်ယာတဲမှာ တင်ပလိုင်းေလးေတွ ဆင်သိုင်းလို့သာ ဘာသာြမူးရှာ၊)၂ တို့ေတာင်ယာ တို့ေတာင်ယာ ဩသံေတွပါ။
(ေခါင်ရည် ေခါင်ရည်ဗူးလွယ်ကာ ေတာင်ေသလာဦးမှာ)၂
(ကရင်တို့ဘာသာဘာသာ)၂ ေသာက်ေခါင်ရည်ကျူးြမူးေပျာ်ချိန်မှာ (တဲယာမှာ)၂ ေသလာေတာင်ေြခမှာ…ေဝး….။
(ဗူး၊ ဖရံု၊ သခွားနဲ့ ပဲ၊ ငရုတ်ပါ။ အြမဲလုပ်ကိုင်ရာ၊ ယာြပင်မှာ စာေြခာက်ကာ ေခါင်ရည်ကိုေသာက်မှာ)၂
(တို့ ကရင်ေတာင်ရိုးမှာ ဖားစည်တီးသံသာ မလံုတလံု ြခံုတပိုင်း သင်တိုင်းေရွှေရာင်ြဖာ)၂
ေတာင် ေတာင်ေြခမှာ၊ ေခါင် ေခါင်ရည်ပါ၊ ေသာက်ြကူးဖို့ရာ တို့စုေဝးလို့ ေဟး ေဟး ဟာ…။
သီချင်းေရးသူက ကိုညီထွဋ်တို့ ဘိုးေအြကီး။ ဆရာေရွှတိုင်ညွန့်ရဲ့ ဘခင် လူရွှင်ေတာ် ဦးြကင်ခဲ ပါတဲ့။ မူရင်းအဆိုကေတာ့ ဥဩဘေသာင် ပါ။ ကိုသုေမာင်ြပန်ဆိုထားတဲ့ အေခွကိုတင်ေပးပါ့မယ်။ တာတူးေလးလို့ေခါ်တဲ့ ကိုရန်ပိုင်စိုး ရဲ့ ဆိုေပျာ်မှာ ပွဲသိမ်းသီချင်းလည်းြဖစ်ပါတယ်။ အလွန်ြမူးြကွြပီး၊ ကလို့ခုန်လို့သွက်သေလာက် ဆိုရတာေတာ့ ထင်သေလာက် မလွယ်ပါဘူး။ အခု ဦးသုေမာင် ဆိုတဲ့ အဆိုမျိုးကို အေငါက်ဆို လို့ေခါ်ပါတယ်။ ပါးစပ်မှာ ဘရိတ်ဖမ်းြပီး ဆိုသလိုမျိုးပါ။ ကာရာအိုေကေလးနဲ့ ဟစ်ြကည့်ရင် သိပါလိမ့်မယ်။
သီချင်းရဲ့အေြကာင်းအရာကေတာ့ ကရင်လူမျိုးများ ယာေတာမှာ ဘာသာဘာဝ ေပျာ်စရာ ေကာင်းပံုေတွကို နားေထာင်ရင်း ြမူးေပျာ်လာေအာင် သရုပ်ေဖာ်ထားပါတယ်။ ေခါင်ရည် ေသာက်ချင်စိတ် ေပါက်လာေအာင်ကို ေကာင်းပါတယ်။ နားေထာင်ရင်း ေြခေတွ လက်ေတွ လှုပ်လာေအာင်ကိုလည်း ေကာင်းပါတယ်။ နားေထာင်ြကည့်ပါ။
မွန်ေတွ ရှမ်းေတွအေြကာင်း ေြပာခဲ့သလိုပဲ ကရင်ေတွဟာလည်း တိုင်းရင်းသား မျိုးနွယ်စုြကီးတစ်ခုမို့ သူတို့အေြကာင်းေလးေတွလည်း တခုတ်တရ ေြပာရပါဦးမယ်။ လွတ်လပ်ေရးရြပီး ြမန်မာနိုင်ငံရဲ့ ဒုတိယေြမာက် သမ္မတြကီး မန်းဝင်းေမာင်ဟာ ကရင် အမျိုးသားြကီးပါ။ ေကာ်သူးေလြပည်နယ်လို့ သူတို့ဘာသာ မှည့်ေခါ်တဲ့ ကရင်ြပည်နယ်ြကီးရဲ့ အမှတ်အသားဟာ ဇွဲကပင်ေတာင်ြကီး နဲ့ ဖားစည်ြကီး ြဖစ်ပါတယ်။ ြမန်မာလူမျိုးတိုင်း မေရာက်မရှိ ေရာက်ဖူးရတဲ့ အေြကာင်းကေတာ့ သာမညေတာင်ဆရာေတာ်ဘုရားြကီးကို သွားေရာက်ဖူးေမျှာ်ြကလို့ေပါ့။ ြမန်မာနိုင်ငံေအာက်ပိုင်း ြမစ်ဝကျွန်းေပါ်ေဒသေတွမှာလည်း ကရင်ေတွဟာ တချိန်က မွန်ေတွနည်းတူ ြပန့်နှံ့ေနထိုင်ြကပါတယ်။ တိုင်းရင်းသားညီအကိုေတွထဲမှာ ရှမ်းကို အတူအနစ်နာခံဘက် အကိုြကီးလို့ သေဘာထားရင် ကရင်ကိုေတာ့ စိတ်ထားြဖူစင်သေလာက်၊ တုတ်ထိုးအိုးေပါက်ေြပာတတ်ြပီး စိတ်တိုတတ်သူ ညီငယ်ကေလးလို့ ေြပာရမှာေပါ့။ ြမန်မာရုပ်ရှင်ကားေတွ ဝတ္ထုေတွထဲမှာ သူပုန်ဇာတ်ေကာင်ေနရာ လိုလာရင် ကရင်ကေလးေတွပဲ လူြကမ်းလုပ်ြကရပါတယ်။ ဒါေပမယ့် ြမန်မာ့တပ်မေတာ်ထဲက စစ်သည်ေတာ်ေတာ်များများဟာလည်း ကရင်အမျိုးသားေလးေတွ ပါပါတယ်။ အရင်ေခတ်တုန်းက ေမှာင်ခိုလို့ေခါ်တဲ့ ထိုင်းနိုင်ငံရဲ့ ထွက်ကုန်ပစ္စည်းေတာ်ေတာ်များများဟာ ကရင်ြပည်နယ်ကတဆင့် မွန်ြပည်နယ် ေမာ်လြမိုင်ြမို့မှာ တေထာက်နားြပီးမှ ရန်ကုန်ကို ဝင်ြကပါတယ်။ ဒီေတာ့လည်း ြမဝတီ မဲေဆာက် နဲ့ ဘုရားသံုးဆူေတာင်ြကားလမ်းေတွဟာ မူဆယ်-မန္တေလး လမ်းမြကီးလိုပဲ အေရးပါလာခဲ့တယ်ေလ။ သို့ေသာ်လည်း လမ်းပန်းဆက်သွယ်ေရးက လံုြခံုမှုမရှိေလေတာ့ ကုန်သည်ေတွခမျာ ရန်စွယ်ြကားမှ လှဥမ္မာဇာတ်ကြကရပါတယ်။ အေရးအခင်းေနာက်ပိုင်းမှာေတာ့ အဲဒီလမ်းမြကီးက ကုန်စည်ဝင်ရာသက်သက် မဟုတ်ေတာ့ပဲ လူထွက်ရာ ေအာက်လမ်းြကီးဘဝကို ေရာက်သွားြပန်ပါေရာ။ ဒါေြကာင့်မို့ ကရင်ြပည်နယ်မှာ တေထာင့်တည မကတဲ့ ပံုြပင်ေတွ ေြပာမကုန်ေအာင်ရှိပါတယ်။
ကိုယ်ေတွ့ြကံုခဲ့ရသေလာက် ကရင်ြပည်နယ်အေြကာင်းကေတာ့ သီချင်းထဲမှာပါသလိုပဲ ရိုးရိုးသားသား နဲ့ ေဖာ်ေဖာ်ေရွေရွ ခင်တတ်မင်တတ်တဲ့သူေတွ များပါတယ်။ ဇွဲကပင်ေတာင်ြကီးကလည်း ေတာ်ေတာ်လှတဲ့ေတာင်ြကိးပါ။ ဘားအံြမို့နားမှာ ရှိတဲ့ ေကျာက်ကလပ်ေစတီဆိုလည်း အံ့အားသင့်ေလာက်ေအာင်ကို လှလွန်းလို့ တချို့ြမန်မာေတွက အင်တာနက်ေပါ်ကဓါတ်ပံုေတွ ေတွ့တာေတာင် အြပင်မှာ တကယ်ရှိတဲ့ ြမန်မာြပည်က ဘုရားေစတီလို့ မယံုြကပါဘူး။ အနားပတ်ဝန်းကျင်မှာ လည်စရာပတ်စရာ ဘုရားဖူးစရာေနရာေတွ ေတာ်ေတာ်ေပါပါတယ်။ ြမိုငိြကိးငူအထိေတာင် ေရာက်ခဲ့ပါေသးတယ်။ သူလည်းပဲ သာမညေတာင်နည်းတူ ေမတ္တာနယ်ေြမမို့ သက်သတ်လွတ်သာစားြကပါတယ်။ ြမန်မာေတွတစ်အိမ်လံုး သက်သတ်လွတ်စားဖို့ အေဖာ်ညှိရခက်ေနတတ်ချိန်မှာ အဲဒီနယ်ေြမက ကရင်ေတွကေတာ့ ရွာလံုးကျွတ် ရာသက်ပန် သက်သတ်လွတ်သမားေတွပါ။ သူတို့ဆီေရာက်တုန်း သူတို့ ေကျွးတာေမွးတာေတွ စားရတဲ့အခါ ဘာအသားကိုမှ မေတာင့်တပဲ သက်သတ်လွတ်စားေနပါလားဆိုတာေတာင် ေမ့သွားေအာင် ေကာင်းပါတယ်။ စစ်မက်ထူေြပာတဲ့ ရန်ေဘးမကင်းတဲ့ အရပ်ေဒသမှာ ြငိမ်းချမ်းတဲ့ ေမတ္တာရှင်ေတွလည်း ေပါ်ထွန်းတတ်တာ အံဩစရာပါ။ သူတို့ထားရှိြကတဲ့ေမတ္တာ။ ပို့သတဲ့ေမတ္တာ၊ ပွားများြကတဲ့ေမတ္တာအဟုန်တို့ေြကာင့် ကရင်ြပည်နယ်ြကိးလည်း သမင်နဲ့ကျား ေလးသမားနဲ့သားေကာင်တို့ ချစ်စရာအသွင်ချင်းဆံုတဲ့ ေမတ္တာအင်ြကင်းရဂံုြကိး ြဖစ်လာခဲ့ရင် ဘယ်ေလာက်များ ေကာင်းလိုက်မလဲေနာ်။
ြမိုင်တန်းေမှာင်ေဝ ေလး…။ ေဝး…ေဝး..ေဝး။
ေတာင်ေသလာေြကာ ဖရံုေနှာ၊ ပဲြခံုနွယ်ေပါ သခွားေနှာ၊ ယာြပင်ေတာမှာ တို့ေတာင်ယာေတာမှာ၊ ေဝ ေဝ ေဝ ေဝ သူငယ်ချင်းတို့ေရ.. လွမ်းဖွယ်ေတွက ေပါ…။
(စလူရွက်မိုးလို့ ြကူရိုးနဲ့ကာ ေတာင်ယာတဲမှာ တင်ပလိုင်းေလးေတွ ဆင်သိုင်းလို့သာ ဘာသာြမူးရှာ၊)၂ တို့ေတာင်ယာ တို့ေတာင်ယာ ဩသံေတွပါ။
(ေခါင်ရည် ေခါင်ရည်ဗူးလွယ်ကာ ေတာင်ေသလာဦးမှာ)၂
(ကရင်တို့ဘာသာဘာသာ)၂ ေသာက်ေခါင်ရည်ကျူးြမူးေပျာ်ချိန်မှာ (တဲယာမှာ)၂ ေသလာေတာင်ေြခမှာ…ေဝး….။
(ဗူး၊ ဖရံု၊ သခွားနဲ့ ပဲ၊ ငရုတ်ပါ။ အြမဲလုပ်ကိုင်ရာ၊ ယာြပင်မှာ စာေြခာက်ကာ ေခါင်ရည်ကိုေသာက်မှာ)၂
(တို့ ကရင်ေတာင်ရိုးမှာ ဖားစည်တီးသံသာ မလံုတလံု ြခံုတပိုင်း သင်တိုင်းေရွှေရာင်ြဖာ)၂
ေတာင် ေတာင်ေြခမှာ၊ ေခါင် ေခါင်ရည်ပါ၊ ေသာက်ြကူးဖို့ရာ တို့စုေဝးလို့ ေဟး ေဟး ဟာ…။
0 comments:
Post a Comment