• “တီး​​ပါတီ / မြကည်​​ေအာင်”



    ​ေဒါ်ြကည်​​ေအာင်ရဲ့​​ ”တီး​​ပါတီ” သီချင်း​​ကို တင်ထား​​ပါတယ်။ ​​ေရွှတိုင်ညွန့​်​ က ​​ေရး​​ပါတယ်။ စစ်ြကို​​ေခတ် ြမန်မာ့​​ဂီတ​​ေလာကမှာ အင်မတန်အရှိန်အဝါြကီး​​တဲ့​​ နှစ်​​ေယာက်ပါ။ ဆရာ​​ေရွှတိုင်ညွန့​်​ က အံတီထား​​ရဲ့​​အ​​ေဖ၊​ ​​ေဇာ်ဝင်း​​ထွဋ် ရဲ့​​ အဖိုး​​ြဖစ်ြပီး​​၊​ မြကည်​​ေအာင် က​​ေတာ့​​ အြငိမ့​်​မင်း​​သမီး​​ ဘဝထက် ဓါတ်ြပား​​အဆို​​ေတာ်ဘဝမှာ ​​ေအာင်လံထူခဲ့​​သူြဖစ်ပါတယ်။ သူ့​​အသံဟာ ​​ေမရှင်တို့​​ ​​ေလပါတီတို့​​လို ချိုမ​​ေနပဲ ဩဩြကီး​​နဲ့​​ အသံဝါြကီး​​ပါ။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ အဆိုပညာမှာ​​ေတာ့​​ ြပိုင်ဖက်ကင်း​​ပါတယ်။ မန္တလာြမင့​်​တို့​​ မ​​ေအး​​မိတို့​​ဟာ ​​ေဒါ်ြကည်​​ေအာင် လက်ထွက်​​ေတွပါ။ ကိုလံဘီယာ ဓါတ်ြပား​​ကုမ္ပဏီ ရဲ့​​ ပင်တိုင်အဆို​​ေတာ်လည်း​​ ြဖစ်ပါတယ်။ သူ့​​​ေခတ်မှာ တုန်း​​က​​ေတာ့​​ ဒီသီချင်း​​ကို ဘိုသံ​​ေတွပါလို့​​ ကာလ​​ေပါ်လို့​​ သတ်မှတ်ပါတယ်။
    တီး​​ပါတီ ဆိုတာက​​ေတာ့​​ ဒီက​​ေန့​​ မဂင်္လာ​​ေဆာင်​​ေတွမှာ ဧည့​်​ခံ​​ေလ့​​ရှိတဲ့​​ လက်ဖက်ရည်ဝိုင်း​​ကို ​​ေခါ်တာပါ။ ဘိုဆန်ချင်တဲ့​​ ချစ်သူကို ဗမာအစား​​အစာကိုသာ နှစ်သက်တဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​ ​​ေြပာရင်း​​က​​ေန အဲဒီ​​ေခတ်အခါက မျက်နှာြဖူ​​ေတွတည်ခင်း​​တဲ့​​ လက်ဖက်ရည်ပွဲကို ​​ေထာင့​်​​ေစ့​​​ေအာင် သရုပ်​​ေဖာ်ရင်း​​ ဒါမျီုး​​​ေတွမနှစ်သက်တဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​ ချစ်သူကို ယဉ်ယဉ်​​ေလး​​နဲ့​​ နား​​ဝင်​​ေအာင်​​ေြပာတဲ့​​ သီချင်း​​ပါ။ နိုင်ငံရပ်ြခား​​​ေရာက်​​ေနလို့​​ သူများ​​အစား​​အစာ​​ေတွ အာမထိ လျှာမထိ ြဖစ်​​ေနတဲ့​​အခါ ဒီသီချင်း​​​ေလး​​ကို သတိရမိပါတယ်။
    ြမန်မာ့​​ရုပ်ရှင် စိန်ရတုဇာတ်ကား​​ြကီး​​တုန်း​​က ဒီသီချင်း​​က​​ေလး​​ကို သီဟတင်စိုး​​ နဲ့​​ ဇင်မာဦး​​ တို့​​ရဲ့​​သမီး​​က​​ေလး​​ ဓါတ်စက်ဖွင့​်​ြပီး​​ကတဲ့​​အခန်း​​မှာ ြကား​​လိုက်ရပါတယ်။ `မွန်ြမန်မာ​​ေနြပည် ဖိတ်ြကား​​လိုက်​​ေတာ့​​သည်´ ဆိုြပီး​​ ​​ေအာ်လံတပ်ထား​​တဲ့​​စက်ြကီး​​က​​ေန နား​​​ေထာင်လိုက်ရတာ တကယ်ကို ​​ေရှး​​ြဖစ်​​ေဟာင်း​​ ​​ေအာင့​်​​ေမ့​​ဖွယ်ပါပဲ။ `စား​​ပွဲကိုထိုင်ရန် ဝိုင်နဲ့​​အတည်´ ဆိုတဲ့​​အပိုဒ်က​​ေလး​​ကလည်း​​ ဂါဝန်ဖား​​ဖား​​ြကိး​​​ေတွ တမမနဲ့​​ ကြကခုန်ြကတဲ့​​ အဂင်္လိပ် လက်ဘက်ရည်ပွဲ​​ေတွကို ြမင်​​ေယာင်​​ေစပါတယ်။
    အဂင်္လိပ်လက်​​ေအာက်မှာ​​ေနခဲ့​​ြကတဲ့​​ အချိန်တုန်း​​က အ​​ေနာက်တိုင်း​​ယဉ်​​ေကျး​​မှုနဲ့​​ အစား​​အစာ​​ေတွ ​​ေခတ်စား​​လာတဲ့​​အခါ ြမန်မာ​​ေတွအဖို့​​ အသစ်အဆန်း​​ြဖစ်ခဲ့​​ရပံုပါ။ ဘိလပ်ရည်တို့​​ ကရင်ဆိုဒါတို့​​လို အချိုရည်မျိုး​​စံုတင်မကပါဘူး​​။ ​​ေဟာလစ် အိုဗာတင်း​​ ကိုကိုး​​ အစရှိတဲ့​​ အ​​ေဖျာ်ရသာများ​​နဲ့​​အတူ ဂိုး​​ဒင်း​​ပပ်ဖ်တို့​​ အ​​ေဆာ့​​တိကိတ်တို့​​လည်း​​ ြမန်မာ​​ေတွြကား​​မှာ ​​ေခတ်စား​​ခဲ့​​ပါတယ်။ စိး​​ကရက်​​ေတာင် လန်ဒန်ကလာတဲ့​​ သံ၊​ဗူး​​နဲ့​​စီး​​ကလက်မှ ​​ေကာင်း​​တာ လို့​​ ဘိုး​​ဘွား​​​ေတွ ​​ေြပာစကား​​ကို မီလိုက်ြကား​​လိုက်ပါ​​ေသး​​တယ်။ ဘိလပ်ြပန်ဆိုတဲ့​​ လူတန်း​​စား​​ဆိုရင်လည်း​​ လူညွှန့​်​ လူ​​ေပါ်လူ​​ေဇာ်​​ေပါ့​​။ ကိုကို​​ေသျှာင်ြကီး​​​ေဗွတို့​​လည်း​​ သပ်သပ်ရပ်ရပ် ဆံပင်တိုတိုညှပ်လို့​​ ​​ေကာ့​​စမက်တစ်​​ေတွနဲ့​​ ​​ေတာင့​်​ြပီး​​ြပား​​​ေန​​ေအာင် ြဖီး​​ြကသင်ြကလို့​​ ဘို​​ေက​​ေမာင်ရယ်လို့​​ ​​ေခတ်စား​​လာြကြပန်​​ေရာ။ အဲဒီလို စိမ့​်​ဝင်လာတဲ့​​ အ​​ေနာက်ယဉ်​​ေကျး​​မှုကို ြမန်မာပီသတဲ့​​ မျိုး​​ချစ်စိတ်ြပင်း​​ထန်တဲ့​​ ​​ေရှး​​ရိုး​​အစွဲြကိး​​တဲ့​​ လူြကိး​​သူမများ​​က​​ေတာ့​​ မနှစ်သက်ြကပါဘူး​​။ ဆရာြကိး​​ဦး​​ဖိုး​​ကျား​​ ရဲ့​​ ဝတ်လံု​​ေတာ်ရ​​ေမာင်​​ေသာင်း​​​ေဖလို ဇာတ်​​ေကာင်များ​​နဲ့​​ သ​​ေရာ်ခဲ့​​ သခင်္န်း​​စာ​​ေပး​​ခဲ့​​ြကပါတယ်။ ဒိသိချင်း​​က​​ေလး​​ကလည်း​​ အလား​​တူပါပဲ။
    ဒါ​​ေပမယ့​်​ တစ်ဘက်ကြကည့​်​ြပန်​​ေတာ့​​ ​​ေသျှာင်တ​​ေစာင်း​​နဲ့​​ ​​ေပါင်း​​ပုဝါ။ ​​ေနာက်က တရွတ်ဆွဲ​​ေနတဲ့​​ ဗလာထမီ​​ေရသီနား​​ အရှည်ြကီး​​​ေတွဟာ ဇာတ်စင်​​ေပါ်မှာ ဆိုြက ကြကတဲ့​​အခါသာ ြကည့​်​​ေကာင်း​​တာ။ ​​ေန့​​စဉ်လက်​​ေတွ့​​ဘဝထဲမှာ​​ေတာ့​​ ကရိကထများ​​လှပါတယ်။ ဒါ​​ေြကာင့​်​လည်း​​ အဆင်​​ေြပ လွယ်ကူသက်သာတဲ့​​ ​​ေခတ်​​ေရစီး​​​ေြကာင်း​​ကို မလွန်ဆန်နိုင်ပဲ ဆင့​်​ကဲ​​ေြပာင်း​​လဲ လာခဲ့​​ရတာ​​ေပါ့​​။ အ​​ေရး​​ြကီး​​တဲ့​​ ကိုယ့​်​လူမျိုး​​ရဲ့​​ ဓ​​ေလ့​​စရိုက်​​ေကာင်း​​​ေတွကို​​ေတာ့​​ အလွယ်တကူ တိုက်စား​​​ေပျာက်ပျက်သွား​​​ေလ့​​ မရ၊​ှိပါဘူး​​။ ဧည့​်​သည်လာလို့​​ လက်ဖက်ကွမ်း​​​ေဆး​​တည်တဲ့​​ အ​​ေလ့​​က​​ေတာ့​​ ရှိြမဲပါပဲ။ သီချင်း​​ထဲကလို လက်ဘက်ရည်ပွဲထိုင်နဲ့​​ တည်ခင်း​​​ေကျွး​​​ေမွး​​တဲ့​​ အ​​ေလ့​​အထက ဒီက​​ေန့​​အထိလည်း​​ မတိမ်​​ေကာ​​ေသး​​ပဲ အသံုး​​တည့​်​​ေနရ​​ေသး​​တဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​က​​ေတာ့​​ ဝတ်​​ေကာင်း​​စား​​လှ​​ေတွနဲ့​​ ဟန်​​ေတွပန်​​ေတွ တခွဲသား​​နဲ့​​ ဂိုက်ဆိုက်ထုတ်​​ေနရတဲ့​​ မဂင်္လာ​​ေဆာင်ပွဲ​​ေတွမှာ ဧည့​်​ခံရတာလည်း​​ အပန်း​​မြကီး​​၊​ စား​​ရ​​ေသာက်ရတာလည်း​​ ဣ​​ေြန္ဒမပျက်၊​ တည်ခင်း​​ သိမ်း​​ဆည်း​​ရတာလည်း​​ ​​ေယာက်ယက်ခတ်မ​​ေနပဲ သက်​​ေတာင့​်​သက်သာရှိလို့​​ ထင်ပါရဲ့​​။ စား​​ရ​​ေသာက်ရတာက​​ေတာ့​​ သီချင်း​​ထဲကအတိုင်း​​ အာမထိလျှာမထိတာ အမှန်ပဲ။ မုန့​်​ဟင်း​​ခါး​​၊​ ​​ေခါက်ဆွဲ၊​ ထမင်း​​တို့​​နဲ့​​ ဧည့​်​ခံရင် အကုန်အကျ ပိုများ​​တာထက် လူ​​ေတွကလည်း​​ ​​ေသလု​​ေအာင်ပင်ပန်း​​ြပီး​​ အရပ်ကပါ ဝန်း​​နိုင်ဝိုင်း​​နိုင်မှ ရတာဆို​​ေတာ့​​ ဘာသိဘာသာ​​ေန​​ေလ့​​ရှိြပိး​​ ​​ေချွး​​သံတရွှဲရွှဲ နဲ့​​ ဧည့​်​ခံရင် ရှိုး​​ပဲ့​​မှာ​​ေြကာက်တဲ့​​ ြမို့​​​ေနလူထုက မြကိုက်ြကပါဘူး​​။ ဘယ်သူ​​ေတွကို ဘာ​​ေကျွး​​လိုက်မယ် ဆိုတာထက် ဘာ​​ေတွဝတ်ြပီး​​ ဘယ်လိုအလှြပင်မယ်ဆိုတာကို ပိုအ​​ေလး​​ထား​​​ေနတာကိုး​​။ အ​​ေနာက်တိုင်း​​ဓ​​ေလ့​​​ေတွကို ပံုတူကူး​​ထား​​လိုက်တာမှလည်း​​ ​​ေမွး​​​ေန့​​ဆိုရင် ဖ​​ေယာင်း​​တိုင်မီး​​မှုတ်ရတာတို့​​၊​ မဂင်္လာ​​ေဆာင်မှာ လက်ထပ်ကိတ်မုန့​်​ြကီး​​လှီး​​ြပိး​​ လက်ကိုင်ပန်း​​စည်း​​ ​​ေနာက်ြပန်ပစ်တာတို့​​ အကုန်လိုက်လုပ်​​ေတာ့​​တာပဲ။
    တကယ်​​ေတာ့​​ ဆရာ ​​ေရွှတိုင်ညွန့​်​တို့​​ မြကည်​​ေအာင်တို့​​ ​​ေြပာတာလည်း​​ မလွန်ပါဘူး​​။ ြမန်မာပီပီ ကိုယ့​်​တိုင်း​​ကိုယ့​်​ြပည်က ကိုယ့​်​အသံုး​​အနှုန်း​​ အစား​​အ​​ေသာက်​​ေတွကိုလည်း​​ စံု​​ေအာင် သိသင့​်​တာ​​ေပါ့​​။ ြမန်မာလူမျိုး​​​ေတွ​​ေလာက် မုန့​်​ပဲသွား​​ရည်စာ​​ေတွကို စံုစံုလင်လင် ခံုခံုမင်မင် စား​​ြက​​ေသာက်ြကတာ ရှိမယ်မထင်ပါဘူး​​။ အီြကာ​​ေကွး​​၊​ ​​ေလး​​​ေခွကျီ၊​ တီ​​ေကွ့​​၊​ ​​ေပါက်စီစတဲ့​​ တရုတ်မုန့​်​​ေတွလည်း​​ပါ၊​ အာလူး​​ပူရီ၊​ ချပါတီ၊​ တို​​ေရှ၊​ မုန့​်​တိုဆမ်း​​စတဲ့​​ ကုလား​​မုန့​်​​ေတွလည်း​​ပါ၊​ မုန့​်​လုပ်​​ေဆာင်း​​၊​ ​​ေရွှရင်​​ေအး​​၊​ သာကူ၊​ မုန့​်​ြကာစိ၊​ ဆနွင်း​​မကင်း​​စတဲ့​​ ယိုး​​ဒယား​​မုန့​်​​ေတွလည်း​​ပါ၊​ ကိုယ့​်​ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ မုန့​်​ဆမ်း​​၊​ မုန့​်​ဖက်ထုပ်၊​ မုန့​်​ကတိုး​​ခွာ၊​ ထန်း​​သီး​​မုန့​်​၊​ ​​ေကာက်လှိုင်း​​တီမုန့​်​၊​ က​​ေရကရာ၊​ စလူမုန့​်​၊​ အနုဆုပ်၊​ ထိုး​​မုန့​်​၊​ လမုန့​်​၊​ မုန့​်​ဗိုင်း​​​ေတာင့​်​၊​ ​​ေခါြပင်၊​ မုန့​်​ဆပ်သွား​​ဖူး​​၊​ မုန့​်​လိပ်ြပာ၊​ မုန့​်​အုပ်က​​ေလး​​(မုန့​်​လင်မယား​​လို့​​လည်း​​ ​​ေခါ်တယ်)၊​ မုန့​်​​ေပါင်း​​၊​ မုန့​်​ပျား​​သလက်၊​ မုန့​်​ဆီ​​ေကျာ်၊​ ဘိန်း​​မုန့​်​၊​ ​​ေခါက်မုန့​်​၊​ ​​ေရမုန့​်​၊​ ​​ေအာင်ဗလမုန့​်​၊​ မုန့​်​ဦး​​​ေနှာက်၊​ မုန့​်​သိုင်း​​ြခံု၊​ မုန့​်​ကျွဲသည်း​​ စံုလို့​​ စံုလို့​​၊​ လဒူမုန့​်​ ဆိုတာ​​ေတာင်ရှိ​​ေသး​​။ ရှမ်း​​ြပည်သွား​​ရင် ​​ေခါပုပ်တို့​​ နှစ်ြပန်​​ေကျာ်တို့​​ ရှိတယ်။ ထား​​ဝယ်ဘက်ဆင်း​​ရင် သာ​​ေခွယိုင်တို့​​ ​​ေမျှာ့​​မုန်တို့​​ရှိတယ်။ ရခိုင်ြပည်မှာ မုန့​်​တီ၊​ အာပူလျှာပူ၊​ ​​ေနာက် ြပည်ပလာတာ၊​ ြကံခင်း​​ထမင်း​​သုပ်၊​ မန္တ​​ေလး​​ြမီး​​ရှည်၊​ ဟသင်္ာတမုန့​်​ဟင်း​​ခါး​​၊​ ​​ေရွှ​​ေတာင်​​ေခါက်ဆွဲ၊​ ြမိတ်ကပ်​​ေြကး​​ကိုက်၊​ ဘာများ​​ ကျန်​​ေသး​​တုန်း​​ဗျာ။
    အဲဒီမုန့​်​​ေတွအား​​လံုး​​ စား​​ဖူး​​ဖို့​​​ေန​​ေနသာသာ ြကား​​​ေတာင် မြကား​​ဖူး​​​ေတာ့​​တဲ့​​သူ​​ေတွ တ​​ေန့​​တြခား​​ များ​​များ​​လာတာ သနား​​မိပါတယ်။ သူများ​​မ​​ေြပာနဲ့​​ သမီး​​လုပ်တဲ့​​သူ​​ေတာင် အထက်က အမယ်မယ်​​ေသာမုန့​်​​ေတွကို တစ်ခုတ​​ေလ​​ေတာင် စား​​လည်း​​မစား​​၊​ ြကိုက်လည်း​​မြကိုက်၊​ သူသိတာ စား​​တတ်တာ၊​ ချိစ်ကိတ်၊​ ဘတ်တာကိတ်၊​ ​​ေချာကလက်၊​၊​ ဂျယ်လီ၊​ ​​ေရခဲမုန့​်​၊​ ကိတ်ဘွိုင်၊​ ပီဇာ၊​ ဘာဂါ၊​ ဒင်း​​ဆမ်း​​၊​ အဲဒါအကုန်ပဲ။ စတိုး​​ဆိုင်တို့​​ ​​ေရှာ့​​ပင်း​​​ေမာတို့​​က အစား​​အ​​ေသာက်​​ေတွနဲ့​​ ြကိး​​ြပင်း​​လာရလို့​​ထင်ပါရဲ့​​။ ကိုယ်ငယ်ငယ်ကလို မုန့​်​သည်​​ေတွလည်း​​ မလာ​​ေတာ့​​ဘူး​​။ အိမ်နား​​ဝန်း​​ကျင် လုပ်​​ေရာင်း​​တဲ့​​သူ​​ေတွလည်း​​ မရှိ​​ေတာ့​​ဘူး​​။ ပဲြပုတ်သည်တို့​​ ​​ေကာက်ညှင်း​​ြပန်​​ေပါင်း​​၊​ ဆီထမင်း​​​ေရာင်း​​တဲ့​​ အသည်တို့​​လည်း​​ လည်မ​​ေရာင်း​​ြက​​ေတာ့​​ဘူး​​။ ​​ေဈး​​ထဲသွား​​ဝယ်မှ ရတယ်။ `ြကက်မြကီး​​က ​​ေကာက်ညှင်း​​​ေပါင်း​​ဖို့​​ ​​ေြကာင်ြကီး​​ဆီမှာ အိုး​​သွား​​ငှား​​သတဲ့​​ကွယ်´ လို့​​ ပံု​​ေြပာရင်​​ေတာင် မရှင်း​​မရှင်း​​ြဖစ်​​ေနဦး​​မှာ။ `နှမ်း​​ပျစ် ဖက်ထုပ် ​​ေပါက်​​ေပါက်ဆုပ် ​​ေရွှနှုတ်အြပည့​်​ ဝါး​​ရ​​ေအာင်´ ဆိုလည်း​​ ဘာ​​ေတွမှန်း​​ သိမှာမဟုတ်။ ခက်​​ေတာ့​​​ေနပါြပီ က​​ေလး​​တို့​​ရယ်။ `ဆီထမင်း​​ ငါး​​​ေြကာ်ရယ် မုန့​်​မျိုး​​စံုစွာကွယ်။ ​​ေပး​​ပါ ​​ေရွှနှဲ အဲဒါြကိုက်တယ်။ ငါး​​ကင်ကို ဆီလူး​​ ဆား​​ြဖူး​​လို့​​​ေပး​​ပါ ​​ေမာင်ရယ်´လို့​​ ​​ေချာ့​​ရတဲ့​​ မမနှဲက​​ေလး​​​ေတာင် `ရင်ခုန်​​ေစတဲ့​​ ​​ေပါင်မုန့​်​​ေထာပတ်က​​ေလး​​ပါကွယ်။ ဂွတ်​​ေမာနင်း​​​ေခါ်တယ်။ ဂွတ်​​ေမာနင်း​​​ေပါ့​​ကွယ်´ လို့​​ ​​ေြပာင်း​​​ေချာ့​​ရ​​ေတာ့​​မယ်။ ဒီအြဖစ်မျိုး​​​ေတွကို လွန်ခဲ့​​တဲ့​​ နှစ်​​ေပါင်း​​တစ်ရာနီး​​ပါး​​ကတည်း​​က ြကိုတင်သိြမင် ခံစား​​ သိဆိုထား​​တဲ့​​ ဆရာ​​ေရွှတိုင်ညွန့​်​လက်ရာက​​ေလး​​ကို ​​ေဒါ်ြကည်​​ေအာင်ရဲ့​​ အသံက​​ေလး​​နဲ့​​ နား​​ဆင်ြကည့​်​လိုက်ပါဦး​​ဗျာ။

    စား​​ရင်လည်း​​မှန်မှန် အိပ်ရင်လည်း​​မှန်မှန်၊​ အြကံဉာဏ်က​​ေတာ့​​ ​​ေကာင်း​​ပါရဲ့​​အတည်၊​ ဂုဏ်ယူတာ​​ေတာ့​​ယူနိုင်သည်။ မြကည်​​ေအာင် ​​ေမာင့​်​ကို အဆိုသွင်း​​မည်၊​ ရှင့​်​ကိုအဆိုသွင်း​​မည်။ ြမန်မာပီပီ ကိုယ့​်​တိုင်း​​ကိုယ့​်​ြပည် ကိုယ့​်​အသံုး​​အနှံုး​​​ေတွ အား​​လံုး​​ကုန်ုလည်း​​မကျန်​​ေအာင် စီမံချင်ပါသည်။

    (မွန်ြမန်မာ​​ေနြပည် ဖိတ်ြကား​​လိုက်​​ေတာ့​​သည်။)၂ မြကည်​​ေအာင် ကျွန်မရဲ့​​​ေမွး​​​ေန့​​ကိုပဲ အြမဲ တီး​​ပါတီ။ (ဗီတာမို ကိုကိုး​​နဲ့​​ အမျိုး​​စံုသည်၊​ ဆန်ပတ်သီ၊​ ကရင်ရိုး​​လ် နဲ့​​ ဂိုး​​လ်​​ေကာ်ဖီ၊​ ကိုလံဘီယာအဖွဲ့​​နဲ့​​ ဧည့​်​ခံမည်၊​ အ​​ေဆာ့​​တိကိတ် ဂိုး​​လ်ဖလိတ်လည်း​​ ကျွန်မဝယ်မည်။) (အဖိုး​​ထိုက် အဖိုး​​တန် သံုး​​​ေဆာင်ရန်ကို အမျိုး​​မျိုး​​ မုန့​်​တိုက်ကို မှာဦး​​မည်။)

    (စား​​ပွဲကိုထိုင်ရန် ဝိုင်နဲ့​​အတည် ဂုဏ်သ​​ေရြကီး​​သည် တီး​​ပါတီ၊​ တြခား​​ဟာ​​ေတွက ရင်ြပည့​်​မည်။ မစား​​ပါနဲ့​​ ဆိုသည်။)၂ ြကည်​​ေအာင်​​ေြပာမယ် ​​ေမာင်ယံုြကည်၊​ ချိစ်ကိတ်နဲ့​​ ပလိန်း​​ကိတ်ထက်ပင် ပိုြကိုက်တာ ​​ေြပာချင်ပါသည််၊​ မုန့​်​ဟင်း​​ခါး​​နဲ့​​ မလဲချင်ြပီ။ ြမန်မာပီပိ​​ေကျွး​​ချင်ပါ​​ေတာ့​​သည် ြကည်​​ေအာင်စိတ်ကရည် အမင်း​​မင်း​​စံုညီ၊​ ဘိုဆန်ကာပင် တီး​​ပါတီ​​ေပး​​ရင် စား​​တဲ့​​အခါ အများ​​တို့​​ကာပင့​်​ကာ ဟန်မကျသ​​ေမာင်၊​ ဝ​​ေအာင်လည်း​​ မစား​​ရသည်။ ရှင့​်​မိတ်​​ေဆွတို့​​ တီး​​ပါတီ ကျွန်မစိတ်ြကိုက်နဲ့​​မညီ၊​ (စီမံကာပင် အမျိုး​​မျိုး​​​ေတွ ြကံစည်)၂ လူြကီး​​လူ​​ေကာင်း​​စံုြကြပီ၊​ မိတ်အများ​​ဖိတ်ြကား​​ အြငိမ့​်​ငှား​​မည်၊​ ​​ေရွှတိုင်ညွန့​်​ကို သတင်း​​​ေပး​​လို့​​ သီချင်း​​​ေရး​​ခိုင်း​​မည်။ (အဖိုး​​ထိုက် အဖိုး​​တန် သံုး​​​ေဆာင်ရန်ကို အမျိုး​​မျိုး​​ မုန့​်​တိုက်ကို မှာဦး​​မည်။)၂

    ကိုယ့​်​ဗမာအသံုအ​​ေဆာင် ြကည်​​ေအာင်ြကိုက်သည် စား​​ဖွယ်​​ေသာက်ရာမယ် ဂုဏ်ယူချင်သည် ခပ်ရိုး​​ရိုး​​ပဲကျွန်မ​​ေနမည်။ ကိုယ့​်​ဗမာအသံုး​​အ​​ေဆာင် ြကည်​​ေအာင်ြကိုက်သည်၊​ သူ့​​အလိုသ​​ေဘာကို ပျိုကူညီ၊​ ထူး​​ြမတ်တဲ့​​ ​​ေမာင့​်​ဂုဏ်ရည်။ အမျိုး​​မျိုး​​​ေတွ ​​ေကျွး​​​ေမွး​​ဧည့​်​ခံ ပျိုဖိတ်မန်ြပီး​​ြပီ တီး​​ပါတီ။ (အဖိုး​​ထိုက် အဖိုး​​တန် သံုး​​​ေဆာင်ရန်ကိ်ု အမျိုး​​မျိုး​​ မုန့​်​တိုက်ကို မှာဦး​​မည်။)၂

  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.