• “​ေဇာ်”

    “ဲြပဒါး​ရှင် ​ေပး​ချင်ရဲ့​ သည်အ​ေရး​။ ​ေဇာ်ဂျီ​ေမာင် ငါမစစ်လို့​ စိတ်ညစ်တယ်​ေလး​။”

    တဲ့​။ တက္ကသိုလ်​ေကျာင်း​သား​သပိတ်မှာ ထင်ပါရဲ့​။ ဆရာြကီး​ဦး​သိန်း​ဟန်(ဆရာ​ေဇာ်ဂျီ) ​ေရး​သွား​တဲ့​ ညည်း​ချင်း​ကဗျာ​ေလး​ လို့​ ြကား​ဖူး​တယ်။ ဂဂတုန်း​ကလည်း​ ဆရာြကီး​ကိုယ်တိုင် အဲဒီကဗျာက​ေလး​ကို ြပန်​ေဖာ်ထုတ်လာခဲ့​သတဲ့​။ ဆရာ​ေဇာ်ဂျီတို့​ ဆရာမင်း​သုဝဏ်တို့​ဆိုတာ ြမန်မာစာ​ေပ​ေလာကမှာ ​ေနအ​ေရာင်လအ​ေရာင်လို ထွန်း​ေြပာင်ထိန်ညီး​ခဲ့​တဲ့​ ပညာရှိြကီး​ေတွြဖစ်ပါတယ်။

    အထင်အရှား​ စိုက်ထူသွား​ခဲ့​တဲ့​ စာ​ေပမှတ်တိုင်​ေတွဆိုတာ မ​ေရနိုင်မတွက်နိုင်​ေအာင်ပါပဲ။ “ဟုတ်လား​။ ​ေဖ့​စ်ဘုတ်အ​ေကာင့်​ရှိရင် ​ေပး​ပါဦး​။ တို့​လည်း​ အက်ထား​မလို့​။”

    လို့​ ​ေြပာလာမယ့်​ အယ်ဒီတာ၊​ ဂျာနယ်လစ် ကိုကိုမမ​ေတွကလည်း​ ဒီ​ေခတ်ထဲမှာ နည်း​ေတာ့​နည်း​မယ် မထင်ပါဘူး​။ ဘာကိုမှ မြကား​ဖူး​ဘူး​ဆိုရင်​ေတာင်

    “​ေဗဒါလမ်း​”

     တို့​ရဲ့​ အရှင်သခင် ဆိုရင်​ေတာ့​ သိဖို့​ေကာင်း​ပါတယ်။ (ဒါမှမသိရင် ဆယ်တန်း​ေအာင်လက်မှတ် ြပန်သိမ်း​မယ်။ ဒါပဲ။) သူ​ေရး​တဲ့​စာ​ေတွကို ချီး​မွှန်း​ခန်း​မဖွင့်​ပဲ သူ​ေရွး​တဲ့​က​ေလာင်နံမယ်​ေလး​ နှစ်လံုး​တည်း​ကိုပဲ ဟိမဝန္တာ ချီး​မွှန်း​ခန်း​ ဖွင့်​ြကည့်​ရ​ေအာင်​ေနာ်။ ဘာလဲ။ ​ေဇာ်ဂျီမို့​လို့​ မြကိုက်ဘူး​လား​။ ဒါဆိုလည်း​ ယူနီကုဒ်နဲ့​ ​ေြပာင်း​ရိုက်။



    “​ေဇာ်ဂျီ”

    ဆိုတာ ဘာလဲ လို့​ ​ေမး​လာရင် အလွယ်တကူ လက်ညှိုး​ထိုး​ြပစရာ ရုပ်​ေသး​ရုပ်က​ေလး​ေတွပဲ ရှိပါလိမ့်​မယ်။

    အဂင်္လိပ်လို​ေတာ့​

    “Alchemist”

    လို့​ေခါ်သတဲ့​။ အဘိဓါန်ထဲ သွား​ရှာရင် မ​ေသ​ေဆး​ကို​ေဖာ်စပ်သူ လို့​ ​ေြပာလိမ့်​မယ်။ ဒါ​ေပမယ့်​ သူတို့​ယဉ်​ေကျး​မှုထဲမှာ ​ေဇာ်ဂျီဆိုတာ ကိုယ့်​ဆီမှာလို ရုပ်ဆင်း​သဏ္ဍာန် ပီပီြပင်ြပင် သရုပ်​ေဖာ်မထား​ဘူး​။ ဟယ်ရီ​ေပါ်တာလိုလို၊​ ​ေဒး​ဗစ်​ေကာ်ပါဖီး​လ်လိုလို၊​ စုန်း​သာသာ က​ေဝသာသာအရုပ်​ေတွပဲ ရှိတယ်။ တို့​ဆီက​ေဇာ်ဂျီက​ေတာ့​ ဘယ်ဇာတ်ထဲြဖစ်ြဖစ် သိုရင်း​အကင်္ျီအနီရဲရဲ၊​ ပုဆိုး​ေအာက်ပိုး​ကျိုက်၊​ ချည်နီ​ေဘာင်း​တွတ်တွတ်၊​ ​ေဆး​ြကိမ်လံုး​ေလး​ကိုင်လို့​ ​ေတွ့​ရမယ်။ တီး​လံုး​က​ေလး​ကိုက သတ်သတ်ရှိတယ်။

    “​ေဇာ်​ေရာင်ဂျီ​ေရာင် ​ေဆး​ကျိတ်တဲ့​ေတာင် ​ေဆး​ကျိတ်တဲ့​ေတာင်။ ကိုင်​ေဆာင်​ေတာင်​ေဝှး​ လို လိုရာ​ေသွး​ပါတယ်။ ​ေဆး​ ကျိတ်တဲ့​ေတာင်။ ​ေဆး​ ကျိတ်တဲ့​ေတာင် ​ေဆး​ ​ေလ​ေလ့​ ကျိတ်တဲ့​ေတာင်….။”

    ြမန်မာအကထဲမှာ ​ေဇာ်က​ေလာက် ပင်ပင်ပန်း​ပန်း​ ခုန်​ေပါက်ပစ်ခတ် ကရတာ မရှိဘူး​။ သူငယ်တန်း​ကတည်း​က သိတာ။

    “​ေဇာ်က က​ေနသည်။ ခါး​ေကာ့​ထား​ပါ။ ရယ်ရယ်​ေမာ​ေမာ ​ေပါ့​ေပါ့​ပါး​ပါး​။ ​ေတာ်​ေတာ်​ေမာသလား​။”

    တဲ့​။ ​ေအာက်ကဆိုင်း​ေနာက်ထ​ေတွကလည်း​ ဝိုင်း​တိုင်​ေပး​ြကလိမ့်​မယ်။

    “ခါး​ကို​ေထာက်ပါလို့​ ​ေတာင်​ေြမာက်​ေမျှာ် ​ေတာင်​ေြမာက်​ေမျှာ်။ ​ေဇာ်ဂျီဆိုတာ ကျုပ်တို့​ပါပဲ။”

    လို့​။ ရုပ်​ေသး​ြကိုး​ဆွဲတဲ့​အထဲမှာ အခက်ဆံုး​က ​ေဇာ်ဂျီအကပါတဲ့​။ ကျွမ်း​ေတွလည်း​ ပစ်ြပရ​ေသး​။ ​ေတာင်​ေဝှး​က​ေလး​လည်း​ ခိုစီး​ြပရ​ေသး​။ ပျံကာဝဲကာ မာန်ပါပါနဲ့​။ အဲဒါ​ေြကာင့်​ ​ေဇာ် ဆိုတဲ့​အဓိပ္ပါယ်ကို တစ်ဘက်ကမ်း​ခတ် ကျွမ်း​ကျင်တဲ့​သူ၊​ ထိပ်ထိပ်ကျဲ ထူး​ချွန််တဲ့​သူလို့​ တင်စား​ြကတယ်။ လူ​ေပါ်လူ​ေဇာ်လုပ်တယ် ဆိုတာ အဲဒီကလာတာ။

    ​ေဇာ်ဂျီဆိုတဲ့​ဇာတ်​ေကာင်ဟာ ဗုဒ္ဓဘာသာ အယူဝါဒတစ်ခု​ေတာ့​ မဟုတ်ပါဘူး​။ တစ်ရာ့​ရှစ်ကွက်​ေသာ စက်လက္ခဏာ​ေတာ်ထဲမှာလည်း​ ြမတ်စွာဘုရား​ရှင် နုစဉ်အခါက ​ေဇာ်ဂျီဘဝနဲ့​ ကျင်လည်ရတယ် လို့​လည်း​ မဖတ်ဖူး​ပါဘူး​။ ဘာြဖစ်လို့​ဆို​ေတာ့​ ဗုဒ္ဓဝါဒဆိုတာ မ​ေသ​ေဆး​ရှာတဲ့​ အတ္တဝါဒ မဟုတ်ပဲ အနတ္တဝါဒမို့​ပါ။ သို့​ေသာ်လည်း​ပဲ ြမန်မာတို့​ရဲ့​ ကိုး​ကွယ်ယံုြကည်မှုနယ်ပယ်မှာ ဝိဇ္ဇာရှစ်​ေသာင်း​၊​ ဆရာအ​ေပါင်း​နဲ့​ ထွက်ရပ်ခိုဝင် သူ​ေတာ်စင်ြကီး​များ​ဟာ နတ်များ​သနင်း​ သိြကား​မင်း​ရဲ့​အထက်မှာထား​ြပီး​ အြကီး​အမှူး​ြပုရတဲ့​ အမတြကီး​ေတွ ြဖစ်သတဲ့​။

    တရုတ်​ေတွဆီက ကွမ်ရင်​ေဘာစတို့​၊​ အန်း​ကုန်း​ဘိုး​ေတာ်တို့​၊​ ရ​ေသ့​ြကီး​ကျိကုန်း​တို့​လို​ေနမှာ​ေပါ့​။ ဘိုး​ဘိုး​ေအာင်တို့​၊​ ဘိုး​မင်း​ေခါင်တို့​၊​ ယက္ကန်း​စင်​ေထာင်ဆရာ​ေတာ်တို့​၊​ ရှင်အဇ္ဇ​ေဂါဏတို့​လို အင်မတန်အိပ်မက်​ေပး​ေလ့​ရှိ​ေသာ သူ​ေတာ်စင်ြကီး​များ​နဲ့​ တစ်ဂိုဏ်း​တည်း​ထား​ေလ့​ရှိြကပါတယ်။

    သို့​ေသာ်လည်း​ ​ေဖ​ေဇာ်ဂျီတို့​က​ေတာ့​ ​ေကျာက်ရုပ်မဟုတ်ဘူး​။ ချစ်တတ်တဲ့​ အသည်း​နှလံုး​နဲ့​လို့​ ဆိုရပါမယ်။

    “စံုြမိုင်လယ် ပင်နန်း​ဝယ် တင့်​ဆန်း​တယ် ရွှင်လန်း​ဖွယ် သူ​ေယာင်မယ် လှသူရယ် ​ေရွှဖူး​စာမျှမယ်”

    ဆို တုတ်က​ေလး​နဲ့​ တို့​လိုက်ရံုနဲ့​ ​ေလဒီဂါဂါအစ၊​ ဘရစ်တနီစပီး​ယား​အဆံုး​ အမုန်း​ဆွဲလို့​ရ​ေလသတဲ့​။ သူ့​ဘာသူ ​ေတာထဲသွား​ြပီး​ ခိုး​စား​တာ​ေတာင် နံမယ်​ေကာင်း​ကလည်း​ ရ​ေသး​ဗျား​။

    “တကယ်ြမင့်​ြမတ်သူ ချူပါလှဲ့​ကွယ်။ ​ေြကွ​ေတာ့​မယ့်​ သဏ္ဍာန်ပံုနှယ် ချစ်တဲ့​သူဆင်ြမန််း​ဖွယ် အထူး​ပဲဆန်း​လှတယ် …”

    တို့​

    “ဘုန်း​ရှိသူ ခူး​ေစဖွယ် ြမတ်တဲ့​နတ်မျိုး​နွယ်”

    တို့​ ဆက်ဆိုြက​ေသး​တယ်။ တခါတခါ​ေတာ့​လည်း​ အပျိုစင်သူ​ေယာင်မယ်​ေလး​ေတွနဲ့​တင် မတင်း​တိမ်နိုင်လို့​ထင်ပါရဲ့​။

    “မျက်စိ​ေအာက်က ​ေပျာက်မှာပင် လွန်စိုး​တယ်။”

     ဆိုြပီး​ တာ​ေနာယက္ခဘီလူး​ြကီး​ ပါး​စပ်ထဲမှာ ငံုထား​တဲ့​ သမုခသိဂင်္ီ ချစ်တံုး​က​ေလး​နဲ့​လည်း​ ဇယား​ေြပး​ရှုပ်ချင်ရှုပ်တယ်။ မွန်ြပည်နယ်၊​ ကျိုက်ထီး​ရိုး​ဘုရား​နား​က ကျီး​ကန်း​ပါး​စပ်ဂူထဲမှာ သူ့​ဘာသာ​ေနတဲ့​ နဂါး​မယ်​ေလး​နဲ့​လည်း​ က​ေလး​နှစ်​ေယာက်​ေမွး​ချင် ​ေမွး​ပလိုက်တယ်။ ကိုကိုလူဆိုး​ေဇာ်ဂျီ​ေတွလည်း​ ရှိ​ေသး​တယ်​ေနာ့​။

    ဘယ်​ေလာက်ပဲ မိုး​ပျံ​ေအာင်​ေတာ်​ေနတဲ့​ ​ေဇာ်ဂျီြဖစ်ပ​ေစ။ ြမို့​ေပါ်မှာတက်​ေမွှတဲ့​ အကျင့်​ေတာ့​ မရှိြကပါဘူး​။ လူသူမနီး​ ​ေတာြကီး​ြမိုင်လယ်မှာသာ ကျွမ်း​ထိုး​ေနြကတဲ့​အမျိုး​ဗျ။ သူတို့​ကို လိပ်စာ​ေတာင်း​ရင် နန္ဒမူလိုဏ်ဂူတို့​၊​ ဟိမဝန္တာ​ေတာ​ေြခတို့​၊​ ​ေပး​လိမ့်​မယ်။ ြမန်မာြပည်က ဌာနခွဲဆိုရင်​ေတာ့​ ​ေတာင်​ေတာ်​ေရွှပုပ္ပား​ေပါ့​ဗျာ။ မန္တ​ေလး​၊​ အင်း​ဝအနား​မှာ​ေတာ့​ ​ေဇာ်ဂျီြမစ်ဆိုတာ ရှိတယ်။

    “စကား​ပွင့်​ ဂမံုး​ရယ် အများ​ြဖင့်​သံုး​တယ်။ ပုပ္ပား​ေတာင်ြမတ်​ေတာင်ကလပ်ဝယ်။ ဝိဇ္ဇာ တပသီ ​ေဇာ်ဂျီ​ေတွ ​ေဆး​ကျိတ်ပါတယ်။”

    တဲ့​။ ​ေတာင်ကလပ်​ေပါ်မှာ ​ေဇာ်ဂျီ​ေတွ​ေဆး​လာကျိတ်တဲ့​ ​ေဆး​ဒါန်း​ြမင်း​သီလာ ​ေကျာက်ဖျာြကီး​ ြမင်ဖူး​တယ် မဟုတ်လား​။ သူတို့​က ဘာလို့​ ​ေဆး​ကျိတ်ရတာလဲ။ ဆရာဝန််မို့​လား​ လို့​ ​ေမး​လာရင်​ေတာ့​ ​ေြဖရခက်သား​။ ဝိဇ္ဖာ​ေလာကမှာ ြပဒါး​ဝိဇ္ဇာ၊​ သံဝိဇ္ဇာ၊​ အင်း​ဝိဇ္ဇာ၊​ ​ေဆး​ဝိဇ္ဇာ ဆိုတာ ရှိသတဲ့​။ အဂ္ဂိရတ်ပညာဆိုတဲ့​အတတ်ဟာ အခုထက်ထိ ယံုြကည်လိုက်စား​ေနတဲ့​သူ​ေတွ ရှိ​ေသး​တယ်။

    “သိဒ္ဓိအဖံုဖံု ကံုလံု​ေစမည်။ ​ေန့​စဉ်ဖိုမထိုး​ပဲ အကျိုး​ေပး​နိုင်မည်” 

    ဆိုတဲ့​ နဂါး​နီသီချင်း​ဟာ တိုင်း​ြပည်ြကွယ်ဝဖို့​ ​ေရွှမိုး​ေငွမိုး​ရွာ​ေစတယ်ဆိုတဲ့​ ပုဂံ​ေခတ် ရှင်အဇ္ဖ​ေဂါဏရဲ့​ ထွက်ရပ်ဝါဒကို ညွှန်း​တာ။ နား​မလည်ပါး​မလည်နဲ့​ ​ေန့​စဉ် ဖုန်မတိုး​ပဲ လို့​ ဆိုြကတာ ရယ်စရာထက် ရှက်စရာသာ ​ေကာင်း​ေတာ့​တယ်။

    “သံေသ တေြပဝ၊ ြပဒါးေသ တေဆွဝ။”

    တို့​ဆိုတာ အဂ္ဂိရတ်ကလာတဲ့​ စကား​ပံု​ေတွ​ေပါ့​။ ြပဒါး​ကို​ေသ​ေအာင်ထိုး​ေတာ့​ ြပဒါး​ရှင်လံုး​ဆိုတာ ရသတဲ့​။ အဲဒါရလို့​က​ေတာ့​ ဥံုဖွ၊​ အပ်ချ​ေလာင်း​ လိုရာဆု​ေတာင်း​နိုင်တယ် ဆိုပဲ။ ပွတ်ရင်​ေြပာင် ​ေဆာင်ရင်​ေလး​၊​ ​ေရစိမ်​ေသာက် ရှူး​ေပါက်တဲ့​ေဆး​ဆိုတဲ့​ ဓါတ်လံုး​ေတွလို​ေပါ့​။ ဆရာ​ေဇာ်ဂျီ​ေြပာတာ အဲဒါ​ေလ။ သူသာ​ေဇာ်ဂျီအစစ်များ​ြဖစ်လို့​က​ေတာ့​ ြပဒါး​ရှင်လံုး​ြကီး​ပွတ်ြပီး​

    “​ေြပာင်​ေစသတည်း​”

    လုပ်ပလိုက်မှာတဲ့​။ (အခုလည်း​ပဲ ​ေြပာင်ပါတယ် ဆရာြကီး​ရယ်)

    တကယ်ရှိလို့​လား​ဆိုရင်​ေတာ့​ ပုဂံ​ေခတ်က ပံုြပင်တစ်ခုပဲ ြပန်​ေကာက်ရဦး​မယ်။ ကျန်စစ်သား​ရဲ့​ သမီး​ေတာ် ​ေရွှအိမ်စည်က အိန္ဒိယကလာတဲ့​ ပဋိကရား​မင်း​သား​ေလး​နဲ့​ ြကိုက်သတဲ့​။ ဟို​ေခတ်က အင်တာနက်မ​ေပါ်​ေသး​ေတာ့​ ချတ်တင်မထိုင်နိုင်​ေသာ်ြငား​လည်း​ ဟိုကမင်း​သား​ေလး​မှာ ြပဒါး​ရှင်လံုး​ေတာ့​ ရှိသတဲ့​ကွယ်။

    အဲသဟာက​ေလး​ကို ငံုလို့​ အဲယား​ပုဂံစီး​စရာမလိုပဲ အင်ဒီး​ယား​-​ေပါက္ကံ ​ေဒး​လီး​ချတ်တာဖလိုက်နဲ့​ မှန်မှန်လာြကူသတဲ့​။ ဒီလို​ေတာ့​ မြဖစ်​ေသး​ပါဘူး​ေလ။ သူ့​ေြမး​ေလး​ေတွကျရင် မှတ်ပံုတင်မရပဲ​ေနမှာ​ေပါ့​ လို့​ေတွး​ြပီး​ ဒယ်ဒီကျန်က သူ့​သမီး​ေလး​ကို တက်သုတ်ရိုက်ြပီး​ လင်​ေပး​စား​လိုက်တာ​ေပါ့​။ ပျံရင်း​သန်း​ရင်း​ မိုး​ေပါ်လမ်း​ခုလတ်မှာ နန္ဒမူလိုဏ်ဂူက ပ​ေစ္စကဗုဒ္ဓများ​နဲ့​ေတွ့​ေတာ့​ ပဋိကရား​ေလး​က လက်အုပ်​ေလး​ချီြပီး​ “အညာကဆ​ေရာပါ ဘုန်း​ဘုန်း​။ ဘယ်ကြပန်လာြကတာတုန်း​။” လို့​ ​ေလျှာက်သတဲ့​။

    “စီဒိုး​နား​က သမီး​ေတာ် မဂင်္လာ​ေဆာင်က ဆွမ်း​စား​ြပန်လာတာပါတကာ။ အ​ေသး​စိတ်သိချင် အ​ေခွထွက်​ေတာ့​ ​ေစာင့်​ြကည့်​။”

    လို့​ ​ေြဖတဲ့​အခါ ​ေကာင်​ေလး​လည်း​ တခါတည်း​

    “ဟာ​ေရး​ အမား​။”

     လို့​ တ လိုက်တာ၊​ ပါး​စပ်ထဲက ြပဒါး​ရှင်လံုး​ထွက်ကျြပီး​ ကွင်း​မှား​ဆင်း​သွား​သတဲ့​ကွယ်။ သူလည်း​ပဲ အယ်တီကျုမီတာြကီး​က ​ေကာင်း​ေကာင်း​ မြပဘူး​ ထင်ပါရဲ့​ေနာ်။

    ​ေထရဝါဒ မျိုး​ေစ့​ချကာစ ပုဂံ​ေခတ်သာသနာမှာ ​ေဇာ်ဂျီ​ေတွ ြပဒါး​ရှင်လံုး​ေတွ ​ေခတ်စား​ခဲ့​တာ သိပ်​ေတာ့​ မဆန်း​ပါဘူး​။ ကုလား​က​ေလး​ေတွ ြမန်မာြပည်ထဲ​ေရာက်လာတာလည်း​ပဲ လူသက်​ေသတင်မဟုတ်ဘူး​။ နတ်သက်​ေသပါရှိတယ်။ ဗျတ်ဝိ နဲ့​ ဗျတ္တ ​ေရ​ေမျာကမ်း​တင် ညီ​ေနာင်နှစ်​ေဖာ်ဟာ ြမန်မာြပည်​ေရာက်​ေတာ့​ ဘုန်း​ေတာ်ြကီး​သင်ပညာ​ေရး​နဲ့​ လူလား​ေြမာက်ြကရတာ​ေပါ့​။ မစား​ေကာင်း​တဲ့​အသီး​ကို စား​မိတဲ့​ ကိုအာဒံ မ​ေအး​ဝတို့​ေြကာင့်​ အချစ်​ေတွြဖစ်လာသလိုပဲ မစား​ေကာင်း​တဲ့​အသား​ကို စား​မိတဲ့​ အဲဒီညီ​ေနာင်က​ေတာ့​ ​ေကျာင်း​သခင်္န်း​ြကီး​ ​ေဇာက်ထိုး​ြဖစ်​ေအာင် ​ေဆာ့​နိုင်ြကပါသတဲ့​။ ​

    ေဖာင်​ေဒး​ရှင်း​ေတွ၊​ စြထပ်ချာ​ေတွ ​ေလ့​လာြကဟန်တူပါတယ်။ သူတို့​စား​မိတဲ့​အသား​က​ေတာ့​ ​ေဇာ်ဂျီဖိုလ်ဝင်သား​ လို့​ေခါ်ပါတယ်။ ​ေဇာ်ဂျီက မီး​ဖိုထဲဝင်​ေဆာ့​လို့​ ဘာဘီကျူး​ြဖစ်သွား​တာ မဟုတ်ပါဘူး​။ ဈာန်ကစား​တဲ့​ေဇာ်ဂျီဟာ သူ့​ကိုယ်က နာမ်က​ေလး​ခွာသွား​တဲ့​အခိုက် ကျန်ရစ်​ေနတဲ့​ ခန္ဓာက ငါး​ကျည်း​ြကပ်တိုက်က​ေလး​လို ကျံု့​သွား​တယ်ဆိုပဲ။ အဲဒါစား​ရင် အဝှာြပုတယ်ဆိုတာ ဟုတ်မဟုတ်​ေတာ့​ မသိပါဘူး​။ ညီညီဗျတ္တက​ေတာ့​ ပုပ္ပား​ ပုဂံ တ​ေန့​သံုး​ေခါက်ကျ​ေအာင် ​ေြပး​နိုင်တဲ့​ မာရသွန်မင်း​ြကီး​ ြဖစ်သွား​တယ်။ ကိုကိုဗျတ်ဝိက မနူဟာဆီမှာ အသတ်ခံရတာ။

    လွယ်လွယ်နဲ့​ေတာ့​ သတ်မရဘူး​။ ​ေဇာ်ဂျီသား​စား​ထား​လို့​ ဓါး​နဲ့​ထိုး​ ဓါး​ကျိုး​၊​ လှံနဲ့​ေမွှ လှံ​ေခွသတဲ့​။ ​ေနာက်ဆံုး​ေတာ့​ သူ့​ချစ်သူမအိုဇာက ကွမ်း​တစ်ယာ ​ေရတစ်မှုတ်ကမ်း​လိုက်​ေတာ့​မှ အတိတ်က ြကည်နူး​ခဲ့​ပံု​ေတွကို ြပန်​ေတွး​ြပီး​ ကွမ်း​သီး​လံုး​ကို အံြကိတ်ကိုက်ချလိုက်တာ ထွက်သွား​ေရာ အသက်။ အဲ့​လူြကီး​ေတွ X-men ြဖစ်ကုန်​ေစတဲ့​သတ္တိက ​ေမွး​လာတဲ့​ သား​ေလး​ေတွမှာ​ေတာင် ပါ​ေသး​တယ်။ ​ေရွှြပံုး​မင်း​ညီ​ေနာင်​ေလဗျာ။ အဲဒီနတ်​ေတွကို ယံုတယ်ဆိုရင် ​ေဇာ်ဂျီကိုလည်း​ မယံုလို့​ ဘယ်ရမလဲ။ သူကစတာ မဟုတ်လား​။

    ​ေဇာ်ဂျီ​ေတွရဲ့​ အစွမ်း​သတ္တိထဲမှာ ​ေြမလျှိုး​နိုင်တယ်၊​ မိုး​ပျံနိုင်တယ် အြပင် ရှိန်း​ဆာယာဖို​ေမာက်လို့​ ကိုယ်​ေဖျာက်နိုင်တဲ့​ စွမ်း​အင်လည်း​ရှိပါသတဲ့​။ ​ေဟာလီး​ဝုဒ်ကလူ​ေတွ စိတ်ကူး​ဉာဏ်ကွန့်​ြမူး​တာထက် တို့​ြမန်မာ​ေတွက နှစ်​ေပါင်း​ေထာင်ချီြပီး​ အိုင်ဒီယာဦး​တာ ​ေတွ့​ပလား​။ ​ေဆး​ဒါန်း​ြမင်း​သီလာ​ေကျာက်ဖျာြကီး​နဲ့​ သစ်ြမစ်သစ်ဖု​ေတွကိုရှာြပီး​ ​ေဆး​ကျိတ်တယ်ဆို​ေတာ့​ မဟုတ်မှလွဲ​ေရာ။

    ကိုယ်တို့​ ​ေဆး​ေလာကြကီး​ဟာလည်း​ ဝိဇ္ဖာ​ေဇာ်ဂျီ​ေတွရဲ့​ ဂန္ဒာရီအတတ်ပညာ​ေတွကများ​ ဆင်း​သက်လာသလား​ မဆိုနိုင်ပါဘူး​။ မယံုရင် ကိုယ့်​ကိုယ်ကိုယ် ြပန်​ေမး​ြကည့်​ြကဗျာ။ ဆရာဝန်တစ်​ေယာက်ဆီ​ေရာက်သွား​ရင် မျက်နှာချိုချို​ေလး​ ြပံုး​ြပြပီး​ လက်ဖဝါး​နုနု​ေလး​နဲ့​ ကိုင်တွယ်စမ်း​သပ်လိုက်ရံုနဲ့​ ကိုး​ဆယ့်​ေြခာက်ပါး​ေရာဂါ​ေတွ ပိန်း​ြကာဖက် ​ေရမတင်သလို ကင်း​စင်လွင့်​ေပျာက်သွား​ချင်တယ် မဟုတ်ဘူး​လား​။ ​ေဆး​မှန်မှန်​ေသာက်ပါဆို နား​မ​ေထာင်ဘူး​။ ဒါ​ေလး​ေတွ စစ်​ေဆး​ြကည့်​ရ​ေအာင်ဆို အိပ်ကပ်ထဲစမ်း​ြကည့်​တယ်။

    ခွဲမှ​ေပျာက်မှာပါ လို့​ေြပာရင် ဘယ်​ေလာက်ကုန်မှာတုန်း​ သိချင်တယ်။ ဒီလိုလူ​ေတွအတွက် ​ေဖ​ေဇာ်ဂျီရဲ့​ ​ေဆး​ြကိမ်လံုး​ထက်​ေကာင်း​တာ ဘာရှိဦး​မှာလဲ ​ေြပာ။ တကယ်မရှိတာ​ေတွကို ​ေပါက်ပန်း​ေဈး​ ​ေလျှာက်​ေြပာ​ေနတယ် မထင်ပါနဲ့​။ ကိုယ်တို့​ြမန်မာ​ေဇာ်ဂျီ​ေတွ ​ေဆး​ကျိတ်သလိုပဲ၊​ သူတို့​ဆီက Alchemist ​ေတွလည်း​ ​ေဆး​ေဖျာ်ြကတာပဲ။ Alchemist ဆိုတဲ့​ စကား​လံုး​ကိုက Chemist ဆိုတဲ့​ဆီက လာတာ​ေလ။ Chemical ဆိုတဲ့​ ဓါတုပစ္စည်း​ေတွရဲ့​ ​ေပါင်း​စပ်စွမ်း​အင်​ေတွကို တန်ခိုး​အာနိသင်က​ေန တန်ခိုး​ဣတ္တိပတ်ြဖစ်​ေအာင် စွမ်း​ေဆာင်တဲ့​သူ​ေပါ့​။

    ဒါ​ေြကာင့်​မို့​ေြပာတာ။ ဆရာဝန်ပညာဟာလည်း​ ဝိဇ္ဖာတို့​ရဲ့​ထွက်ရပ်လမ်း​ထဲမှာ တစ်ခုအပါအဝင်ြဖစ်မယ်။ စဉ်း​စား​ြကည့်​ေလ။ မ​ေသ​ေဆး​ကို ရှာ​ေနတယ်ဆိုတဲ့​သူဟာ ဆရာဝန်မဟုတ်လို့​ ဘယ်သူြဖစ်ရဦး​မှာတုန်း။ ​ေလာ​ေလာဆယ်လည်း​ ​ေသမယ့်​သူ​ေတွကို မ​ေသ​ေအာင် ​ေဆး​ေပး​ေနတယ် မဟုတ်ဘူး​လား​။ အား​တင်း​ထား​ကွဲ့​။ မ​ေတွ့​ေတွ့​ေအာင် ရှာမှာ။ ​ေတွ့​ေတာ့​မှ

    “ခံုဘိနပ်ကို ​ေတာ်တဲ့​သူ ​ေတွ့​ေအာင်ြကိုး​စား​ပါ။ ခံုဘိနပ်ကို ပိုင်တဲ့​သူ ဒီမှာပါ ကိုကိုရာ..။”

    ဆို ​ေဇာ်ဂျီဘွဲ့​ ခံပလိုက်ဦး​မယ်။ ပိတ်သတ်ြကီး​ကလည်း​ မှုန်​ေရွှရည်ကား​ထဲမှာ ဦး​စံမတူြကီး​ဆိုတဲ့​ သီချင်း​ေလး​ ကျက်ထား​နှင့်​ေနာ်။ ဘာတဲ့​။

    “​ေဖ​ေဇာ်ဂျီရယ်​ေလ ကျွန်မကိုခိုး​…။ ကျွန်မက မြကိုက်။ အ​ေမ့​ဆီ ြပန်ပို့​ ြပန်ပို့​။”

    တဲ့​။

  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.