• “တြကိုက်တည်း​​ြကိုက် / မာမာ​​ေအး​​”

    တ​​ေန့​​တ​​ေန့​​ မျက်နှာစာအုပ်​​ေပါ်မှာ တင်တင်လာသမျှကို စိတ်ရှည်လက်ရှည် ဖတ်ရှု​​ေပး​​ရံုတင်မဟုတ်ဘူး​​။ တြကိုက်တည်း​​ြကိုက်ပါတယ်ရယ်လို့​​ အား​​​ေပး​​ြကသူ မိတ်​​ေဆွများ​​အတွက် ြမို့​​မဧည့​်​ခံ​​ေတး​​က​​ေလး​​​ေတွထဲက ​​ေဒါ်မာမာ​​ေအး​​ဆိုထား​​တဲ့​​ တြကိုက်တည်း​​ြကိုက် သီချင်း​​က​​ေလး​​နဲ့​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​တုန့​်​ြပန်လိုက်ရပါတယ်။

    မန္တ​​ေလး​​ြမို့​​ရဲ့​​ ကျက်သ​​ေရ​​ေဆာင် ြမို့​​မအဖွဲ့​​​ေတာ်သား​​များ​​ကိုလည်း​​ ​​ေနရာတကာ ြကား​​ဖူး​​လှလွန်း​​လို့​​ ရိုး​​များ​​ရိုး​​​ေနရှာပလား​​လို့​​ ​​ေအာင့​်​​ေမ့​​​ေနတာ၊​ ခု​​ေတာ့​​ က​​ေလး​​လူြကီး​​ ကျား​​ မ ဘုန်း​​ြကီး​​ တရုတ် ကုလား​​မကျန်​​ေအာင် တြကိုက်တည်း​​ ြကိုက်​​ေနြက​​ေပသကိုး​​။ ြကိုက်မှာ​​ေပါ့​​ ​​ေရွှမန်း​​သူ​​ေရွှမန်း​​သား​​​ေတွရဲ့​​ အချစ်​​ေတာ် အ​​ေပျာ်တမ်း​​တူရိယာအဖွဲ့​​ြကီး​​မို့​​ ြကာြကာြကား​​ရလို့​​လည်း​​ ရိုး​​အီမသွား​​ပဲ ြကိုက်ြပီး​​ရင်း​​သာ ြကိုက်​​ေန​​ေတာ့​​တာ​​ေြကာင့​်​ ြမို့​​မအဖွဲ့​​​ေတာ်သား​​​ေတွကလည်း​​ အား​​တက်သ​​ေရာ တမျိုး​​ြပီး​​တမျိုး​​ မရိုး​​နိုင်​​ေအာင် တန်ဆာဆင် တင်ဆက်​​ေနရပါတယ်တဲ့​​။ အဆို​​ေကာင်း​​ အတီး​​​ေကာင်း​​တင် မဟုတ်ဘူး​​ဗျ။ အ​​ေြပာကလည်း​​ ​​ေကာင်း​​ချက်နှယ်။ ဒါ​​ေြကာင့​်​လည်း​​ နှစ်​​ေပါင်း​​ ရှစ်ဆယ်​​ေကျာ်ြကာ​​ေအာင် မန္တ​​ေလး​​နဲ့​​ ြမို့​​မ ခွဲမရ​​ေအာင် ​​ေရစက်မကုန် ြဖစ်​​ေနရတာကိုး​​။ ရန်ကုန်သား​​​ေတွ ြကား​​ရခဲတဲ့​​ သီချင်း​​က​​ေလး​​မို့​​ နား​​စွဲ​​ေအာင် နား​​​ေထာင်ြကည့​်​​ေစချင်ပါတယ်ဗျာ။ တကယ်​​ေကာင်း​​တာပါ။

    လူမျိုး​​တရာ့​​တပါး​​ ကုလား​​တရုတ် ပန်ချာပီပါမကျန်​​ေအာင် တြကိုက်တည်း​​ြကိုက် ​​ေနြကတဲ့​​ ြမို့​​မလို အသင်း​​အဖွဲ့​​ြကီး​​​ေတွ များ​​ ြမန်မာြပည်မှာ ရိုး​​စွဲမှ ရှိပါ​​ေလစလို့​​ ​​ေစ့​​ငုြကည့​်​လိုက်​​ေတာ့​​မှ လား​​လား​​ ရှိ​​ေသး​​တယ်ဗျို့​​။ ​​ေနာက်မှ​​ေပါက်တဲ့​​ ​​ေရွှြကာပင်​​ေပမယ့​်​ အရှင်​​ေမွး​​​ေတာ့​​ ​​ေန့​​ချင်း​​ြကီး​​လာတဲ့​​ အသင်း​​ြကီး​​တစ်ခုရှိ​​ေသး​​သ​​ေလ။ သီချင်း​​မဆို​​ေပမယ့​်​ ြကိုက်လွန်လွန်း​​လို့​​ ဘာြကိုက်သလဲ မ​​ေမး​​ပါနဲ့​​။ ြပည်သူတရပ်လံုး​​က တခဲနက် ဝက်ဝက်ကွဲြကိုက် ၊​ မယံုနိုင်​​ေလာက်​​ေအာင် ြကိုက်ြကတာ။ အထက်အညာတရိုး​​ ဗန္ဓုလအမျိုး​​​ေတွ ရှိတဲ့​​ရွာက ထမီလှန်က​​ေလာ်ဆဲတတ်တဲ့​​ ဘွား​​​ေတာ်ြကီး​​များ​​၊​ ဦး​​​ေအာင်​​ေဇယျလက်သံုး​​ ဝါး​​ရင်း​​တုတ်တံုး​​တံုး​​နဲ့​​ ​​ေယာကင်္ျား​​ဘသား​​ သတ္တိ​​ေကာင်း​​ြကီး​​များ​​ကစလို့​​ နန်း​​ရပ်ထီး​​ြဖူ ပလ္လင်ထူ​​ေတာ်မူတဲ့​​ ​​ေရ​​ေြမ့​​ရှင်ြကီး​​အဆံုး​​ လူတန်း​​စား​​အား​​လံုး​​က တြကိုက်တည်း​​ြကိုက်ြကပါသဗျား​​။

    စာ​​ေပမကျ မိဘစု​​ေတ့​​ ခန္ဓာ​​ေရွ့​​လို့​​ အ​​ေရှ့​​အ​​ေနာက် ​​ေတာင်​​ေြမာက်ဘယ်မှာ မသိပါြငား​​ ဆိုက်ကား​​သမား​​ ​​ေတွလည်း​​ြကိုက်၊​ ပညာအရာ ဆရာတစ်ဆူ ​​ေအာင်လံထူခဲ့​​ြကတဲ့​​ ဒိသာပါ​​ေမာက္ခ ဆရာြကီး​​အဘတို့​​ကလည်း​​ြကိုက်၊​ အထက်ဘဝက် ​​ေအာက်အဝီဇိ ရှိရှိသမျှ မဲရံု​​ေတွများ​​ လိုက်​​ေဆာက်လို့​​ရရင် ၃၁ ဘံုလံုး​​ြကိုက် အသင်း​​ြကီး​​​ေတာင် ြဖစ်ဦး​​မလား​​ပဲ။ ကျွန်​​ေတာ်လား​​။ ​​ေမး​​မှ ​​ေမး​​ရက်ပ​​ေလတယ်။ ကိုယ်တိုင်ကိုယ်ကျ ကိုယ်ထိလက်​​ေရာက် အား​​ပါး​​တရြကီး​​ ြကိုက်လိုက်ချင်တာ၊​ အ​​ေဝး​​​ေရာက် ခရီး​​လွန်​​ေနတာနဲ့​​ပဲ ကိုယ့​်​ဌာနဆိုင်ရာ လူြကီး​​မင်း​​များ​​က ငါ့​​တပည့​်​က​​ေလး​​ ရင်ထဲကဆန္ဒ ဘယ်လိုရှိ​​ေလမယ်ဆိုတာ ​​ေြပာစရာ​​ေတာင်မလို သိနှင့​်​ြပီး​​သား​​မို့​​ ြကိုြကိုတင်တင် စီရင်ြပုစုထား​​​ေပလို့​​ဗျာ။ အဲသလို ကိုယ့​်​ရဲ့​​ ြကိုတင်ဆန္ဒ​​ေတွက ထိထိ​​ေရာက်​​ေရာက် အား​​ကိုး​​​ေလာက်သွား​​တယ်ဆိုတာ သိလိုက်ရ​​ေတာ့​​ ဝင်း​​ဦး​​သီချင်း​​ထဲကလို သံုး​​ြကိမ်တိုင်​​ေအာင် အင်မတန် သာဓု​​ေခါ်လိုက်တာ​​ေပါ့​​။ ကံြကီး​​​ေပလို့​​​ေပါ့​​ဗျာ။ ​​ေနာင်လာ​​ေနာက်သား​​များ​​ကို ငါကယ်တာလို့​​ လက်မ​​ေထာင်ြပီး​​​ေတာင် ြကွား​​လိုက်ချင်ပါရဲ့​​။ ခင်ဗျား​​က​​ေရာ မြကိုက်ဖူး​​လို့​​ ြငင်း​​ချင်​​ေသး​​လို့​​လား​​။ ဒီချိန်ကျမှ။ ပွဲသိမ်း​​တာြဖင့​်​ ြကာလှ​​ေပါ့​​။

    တြကိုက်တည်း​​ြကိုက်တာ ဘာ​​ေြကာင့​်​ဆိုသည် ဆိုတာ​​ေကာ သိချင်​​ေသး​​လား​​။ သိချင် ရှင်း​​ြပမယ်။ နား​​​ေထာင်။ ြပီး​​ရင် ခင်ဗျား​​လည်း​​ ြကိုက်သွား​​မှာ။ ပထမဦး​​ဆံုး​​ ခင်ဗျား​​ရဲ့​​ မျက်မှန်စိမ်း​​ြကီး​​ကို အရင်ချွတ်ပလိုက်။ ဒါမှ ခင်ဗျား​​စား​​​ေနတာ ြမက်​​ေြခာက်​​ေတွမှန်း​​ သိသွား​​မယ်။ ​​ေခတ်​​ေတွက ​​ေြပာင်း​​သွား​​ြပီဗျ။ အရင်ကနဲ့​​ မတူ​​ေတာ့​​ဘူး​​။ ရှင်ဘုရင်က​​ေမွး​​မှ နန်း​​​ေမွနန်း​​လျာရတဲ့​​ဓ​​ေလ့​​ဟာ သီ​​ေပါမင်း​​နဲ့​​အတူ ပါ​​ေတာ်မူသွား​​ြပီ။ ဒီ​​ေခတ်ြကီး​​မှာ ဘယ်သူမဆို ရှင်ဘုရင်ြဖစ်နိုင်တာချည့​်​ပဲ။ စာတိုက်စာ​​ေရး​​က​​ေလး​​မို့​​ ဘုရင်မြဖစ်ဘူး​​မထင်နဲ့​​။ မင်း​​​ေလာင်း​​​ေမွး​​တယ်ဆိုတာ တပင်​​ေရွှထီး​​ ဘုရင့​်​​ေနာင်တို့​​ တုန်း​​ကလို ငလျင်တုန်ဟီး​​ ​​ေတာ်လဲြခင်း​​ြကီး​​စွာနဲ့​​ ဖွား​​ြမင်မှ မဟုတ်ဘူး​​။

    ​​ေရွှမန်း​​တင်​​ေမာင် ပွဲြကည့​်​ရင်း​​လည်း​​ ြဖစ်နိုင်တာပဲ။ အ​​ေရး​​ြကီး​​တာက အရည်အချင်း​​ရှိဖို့​​ပဲလိုတာ။ ဘယ်လိုအရည်အချင်း​​​ေတွ လိုအပ်သလဲဆိုတာ သိဖို့​​ကမှ ပညာဗျ။ မသိသူ​​ေကျာ်သွား​​ သိသူ​​ေဖာ်စား​​ပဲ။ တစ်ကွက်ချန်ထား​​လိုက်မယ် ကိုယ့​်​ဘာသာ​​ေလ့​​လာြကည့​်​။ ဒီလို အရည်အချင်း​​ရှိရင် ဘယ်သူမဆို ြကီး​​ပွား​​နိုင်တဲ့​​​ေခတ်ြကီး​​မှာ ဒံုး​​မ​​ေဝး​​သင့​်​​ေတာ့​​ဘူး​​။ အ တဲ့​​သူ​​ေတွ ဘယ်​​ေနရာမှာ​​ေရာက်​​ေနသလဲ မသိဘူး​​လား​​။

    ​​ေနာက်တခု ခင်ဗျား​​နား​​လည်​​ေအာင် ရှင်း​​ြပရဦး​​မယ်။ ခင်ဗျား​​တို့​​ ကျွန်​​ေတာ်တို့​​ဘဝနဲ့​​ မင်း​​တရား​​ြကီး​​​ေရွှ နဲ့​​ဆိုတာ အဆင့​်​အတန်း​​ချင်း​​ အ​​ေဝး​​ြကီး​​ဗျ။ အြပင်မှာ အ​​ေကာင်လိုက် ြမင်ဖူး​​လို့​​လား​​။ ကျွန်​​ေတာ်​​ေတာ့​​ တခါမှ မြမင်ဖူး​​ဘူး​​။ ြမင်ဖူး​​စရာ အ​​ေြကာင်း​​လည်း​​ မရှိဘူး​​။ ဒီအက်စ်​​ေအက ​​ေကျာင်း​​ဆင်း​​တာမှဟုတ်ပဲ။ လက်ရှိ ကျွန်​​ေတာ်တို့​​ကို အုပ်ချုပ်​​ေနတာ ရယက၊​ အလွန်ဆံုး​​ရှိမှ မယက ခယက။ အာဏာကုန်ပဲ။ ကျွန်​​ေတာ့​်​လို အ​​ေကာင်​​ေလာက်ကို ရပ်ကွက်ရဲစခန်း​​​ေလာက်နဲ့​​တင် ကိစ္စြပီး​​တယ်။ ညီ​​ေလး​​​ေရ ​​ေမး​​စရာ​​ေလး​​ရှိလို့​​ဆိုရင် ဘာပုဒ်မမှ မလိုဘူး​​။ ဘယ်ကို ဘာလို့​​ ဘယ်​​ေလာက်ြကာ ​​ေမး​​ခွင့​်​မရှိဘူး​​​ေလ။ ြမန်မာြပည်သူတ​​ေယာက်အ​​ေနနဲ့​​ ရံုး​​ြပင်ကန္နား​​ဆိုတာလည်း​​ ကင်း​​လို့​​ရတာမဟုတ်။ ​​ေမွး​​စာရင်း​​ ​​ေသစာရင်း​​ကစလို့​​ ဧည့​်​စာရင်း​​ပါမကျန် ပတ်သက်ရတာ။ ဘယ်သွား​​သွား​​ ဘယ်လာလာ ​​ေရာ့​​ဟဲ့​​ အင့​်​ဟဲ့​​ ​​ေသာက်​​ေသာက်လဲ လမ်း​​ခင်း​​နိုင်တဲ့​​အစား​​ထဲ မပါတဲ့​​ဘဝမှာ အ​​ေရး​​ြကံုရင် ဖုန်း​​…ဆက်လိုက်ရမလား​​လို့​​ ​​ေဟာက်နိုင်တဲ့​​ အား​​ကိုး​​​ေလး​​၊​ အသိအကျွမ်း​​က​​ေလး​​ရှိဖို့​​ဆိုတာ ဒီလို​​ေနရာမျိုး​​မှာမှ မိတ်ဖွဲ့​​မထား​​ရင် သူတို့​​အိမ်ကို ​​ေနာက်​​ေဖး​​​ေပါက်က​​ေတာင် ဝင်နိုင်စရာ အ​​ေြကာင်း​​မရှိဘူး​​။

    ခင်ဗျား​​မှာ ပုဆိုး​​အစိမ်း​​​ေလး​​တစ်ထည်ရှိရင် ကဒ်ြပား​​​ေလး​​တစ်ခုရှိရင် ဘာရယ်မဟုတ်ဘူး​​ လူရှိန်တယ်ဆိုတာ ကိုယ်​​ေတွ့​​သိလိမ့​်​မယ်။ ​​ေတာ်ရံုလူ မ​​ေစာ်ကား​​ရဲဘူး​​ဗျ။ ​​ေမာ်​​ေတာ်ပီကယ်လှမ်း​​တား​​ရင်​​ေတာင် “ညီ​​ေလး​​​ေရ အကို အသင်း​​အမှု​​ေဆာင် အစည်း​​အ​​ေဝး​​ရှိလို့​​ကွာ” လို့​​ဖိန့​်​လိုက်။ “ဪ အကိုြကီး​​။ ရတယ်။ ရတယ်။ သွား​​ သွား​​။” ြဖစ်သွား​​မယ်။ ဘာမှတ်လဲ။ (​​ေနနှင့​်​ဦး​​။ ရန်ကုန်ြပန်​​ေရာက်မှ အရင်ဆံုး​​​ေြပး​​လုပ်ဖို့​​ ထံုး​​တို့​​ထား​​လိုက်မယ်)

    ဆရာစိုး​​တ​​ေယာက်​​ေတာ့​​ ရန်ကုန်ြပန်ကာနီး​​ ​​ေဂါက်သွား​​ရှာြပီ လို့​​ ထင်​​ေနမလား​​။ သူလည်း​​ မင်း​​သား​​​ေတွလို ​​ေပါ်လစီကား​​ ရိုက်​​ေနတာများ​​လား​​လို့​​ ထင်ကုန်ြကြပီ။ ဟုတ်ဘူး​​ဗျ။ အတည်​​ေြပာတာ။ တွန်း​​မရ ဆွဲမရတဲ့​​လှည်း​​များ​​ဟာ အဆင်း​​မှာ ဘီး​​တပ်​​ေပး​​ရတယ်။ ကိုယ်ကသူ့​​အရှိန်ကို မဆန့​်​ကျင်နိုင်လို့​​ရှိရင် လွှတ်သာ​​ေပး​​လိုက်။ သူ့​​​ေဒါသနဲ့​​သူသွား​​လိမ့​်​မယ်။ ကိုယ်က ​​ေပါင်ချိန်လို ဥပ​​ေဒဘက်​​ေတာ်သား​​လည်း​​ မဟုတ်ဘူး​​။ တရား​​ကို နတ်​​ေတာင်မ​​ေစာင့​်​နိုင်လို့​​ ြဖစ်ချင်တိုင်း​​ြဖစ်​​ေနရတဲ့​​ဘဝမှာ အသက်ကို ဉာဏ်​​ေစာင့​်​ဖို့​​လိုတယ်။ အခုချိန်မှာ အပို​​ေတွ ​​ေြပာ​​ေနဖို့​​ မလို​​ေတာ့​​ဘူး​​။ တကမ္ဘာလံုး​​ ဖံုး​​ကွယ်ထား​​လို့​​ရတာ ဘာမှ မရှိ။ အြဖူမှန်း​​သိသိ အမည်း​​လာ​​ေြပာလည်း​​ ဟုတ်ပါ​​ေပတယ်။

    မည်း​​လိုက်တာ ​​ေမှာင်လို့​​ပဲ​​ေြပာလိုက်။ ကိုယ်မယံု​​ေပမယ့​်​ ​​ေြပာရင်း​​​ေြပာရင်း​​ သူ့​​ဖာသာယံုသွား​​လိမ့​်​မယ်။ အနည်း​​ဆံုး​​​ေတာ့​​ ငါ​​ေြပာတာ လူတိုင်း​​ယံုသကွဲ့​​လို့​​ ြဖစ်သွား​​လိမ့​်​မယ်။ ြငင်း​​​ေနရင် အချိန်ကုန်၊​ အကျိုး​​မရှိဘူး​​။ မှန်တယ်ထင်ဆက်လုပ်၊​ ကိုယ်ြဖစ်ကိုယ်ခံ။ ြဖူချင်ြဖူမည်း​​ချင်မည်း​​ အဲဒီအ​​ေရာင်ြကီး​​ကို အ​​ေခါ်အ​​ေဝါ်တစ်ခုတည်း​​ ​​ေြပာင်း​​ပစ်လို့​​မရဘူး​​။ အသား​​ကျ​​ေအာင်သာ ​​ေနစမ်း​​ပါ​​ေလ။ ဒိုင်နို​​ေဆာ​​ေလာက် အ​​ေကာင်ြကီး​​​ေတွ​​ေတာင် အဲဒီအရည်အချင်း​​မရှိလို့​​ မျိုး​​တုန်း​​သွား​​တာ။ ဖား​​​ေဟ့​​ ငါး​​​ေဟ့​​ ​​ေအာ်ချင်ရင် ရှမ်း​​ဘုရား​​ပွဲမှာ ဂလုန်း​​ဂလုန်း​​သွား​​ဆွဲ။ ဘယ်သူဘယ်လို​​ေအာ်​​ေအာ် အချိန်တန်​​ေတာ့​​ ကွဲသွား​​မယ့​်​ဟာ။ အသံ​​ေြကာင့​်​ ဖား​​​ေသမယ်။ (အဲသလိုပဲ ကျွန်​​ေတာ့​်​ကို ဆံုး​​မြကပါတယ်။ ချစ်ခင်သူများ​​က)
    အဲသလိုမျိုး​​ သာရာကို ကူး​​တတ်တဲ့​​ အခွင့​်​အ​​ေရး​​သမား​​​ေတွရှိလို့​​ ကျုပ်တို့​​နိုင်ငံြကီး​​ ဘာြဖစ်တယ် ညာြဖစ်တယ် ​​ေြပာချင်​​ေသး​​လား​​။ မှန်တာ​​ေပါ့​​ဗျာ။ သတင်း​​စာထဲမှာပါတဲ့​​ တခဲနက်​​ေထာက်ခံသူ လူထုြကီး​​တရပ်လံုး​​ဟာ သူတို့​​​ေနဝင်ချိန်မှာ သူတို့​​နဲ့​​အတူ မား​​မား​​မတ်မတ် ​​ေလှခွက်ချည့​်​ကျန် အလံမလှဲ ရပ်တည်​​ေနမယ်မှတ်လို့​​လား​​။ တစ်ချက်က​​ေလး​​ပဲ။ တစ်ချက်က​​ေလး​​မှ တစ်ချက်က​​ေလး​​။

    အခွင့​်​သာတဲ့​​တ​​ေန့​​ ဘယ်ဘက်မှာ ရပ်တည်မယ်ဆိုတာ ​​ေရွး​​​ေကာက်ပွဲ​​ေတွ ဆန္ဒခံယူပွဲ​​ေတွ လုပ်မ​​ေနပါနဲ့​​ အချိန်ကုန်ပါတယ်။ သူတို့​​စိတ်ထဲရှိတဲ့​​ဘက်မှာ ပါမှာ​​ေပါ့​​။ ​​ေနာက်​​ေြပာတာမဟုတ်ဘူး​​။ တကယ်။ ြပည်သူ​​ေတွရဲ့​​ ဆန္ဒအမှန်ကို မသိပဲ နိုင်ငံ​​ေရး​​ လုပ်ချင်​​ေသး​​ရင်​​ေတာ့​​ သနား​​တယ်​​ေမာင်။ အဲဒီဆန္ဒကို ကိုယ့​်​ဘက်ပါဖို့​​ တြခမ်း​​မကလို့​​ တလမ်း​​လံုး​​ခင်း​​ခင်း​​၊​ တနပ်မကလို့​​ တသက်လံုး​​တင်​​ေကျွး​​​ေကျွး​​၊​ စည်း​​ရံုး​​လို့​​ရမယ်မထင်နဲ့​​။ သုမန​​ေကျာမှာ ဒဏ်ရာ​​ေတွနဲ့​​။ တသက်လံုး​​ခံထား​​ရတာ။ ဖိထား​​တာ​​ေတွ ြကွတက်လာတဲ့​​တ​​ေန့​​ တန်ြပန်လာတဲ့​​အား​​ကို ြမင်ရမှာ​​ေပါ့​​။ ဒိုင်း​​နမိုက်ကစလို့​​ အနုြမူဗံုး​​အထိ ဒီသ​​ေဘာတရား​​ တမျိုး​​တည်း​​ကို အ​​ေြခခံတယ်။ ခုချိန်မှာ​​ေတာ့​​ စိတ်ရှိသမျှ​​ေြပာချင် ဒါ​​ေပမယ့​်​ သင့​်​​ေတာ်မလား​​​ေတွး​​လို့​​ ပဲ ​​ေဇာ်ဝင်း​​ထွဋ်သီချင်း​​က​​ေလး​​နဲ့​​ ခွင့​်​လွှတ်​​ေပး​​ပါ။

    ​​ေလာကမှာ သူ​​ေတာ်​​ေကာင်း​​ကို မ​​ေပါင်း​​နိုင်လို့​​ အဲဒီသူ​​ေတာ်​​ေကာင်း​​က ကိုယ့​်​ကိုယ် ရန်သတ္တရုမြပုဘူး​​ဗျ။ သူ​​ေတာ်​​ေကာင်း​​မှန်ရင် လူမိုက်အား​​ကိုး​​နဲ့​​ မမိုက်ဘူး​​။ သူယုတ်မာ​​ေတွကို ကန့​်​လန့​်​တိုက်ရင်​​ေတာ့​​ အရိုက်ခံရဖို့​​များ​​သဗျား​​။ ​​ေခွး​​ရူး​​ တုတ်နဲ့​​​ေြခာက်ရင် နိုင်​​ေအာင်​​ေြခာက်နိုင်ရင်​​ေြခာက် မ​​ေြခာက်နိုင်ရင် အကိုက်ခံရြပီသာမှတ်။ ကိုယ့​်​လက်ထဲ တုတ်​​ေတာင်မရှိမှ​​ေတာ့​​ ဘာလို့​​ ​​ေခွး​​ရူး​​မျက်စိ​​ေနာက်​​ေအာင် သွား​​လုပ်မလဲ။ ကိုယ်က ကင်း​​နိုင်ရင်​​ေတာ့​​ တမျိုး​​​ေပါ့​​​ေနာ်။ ကဲ။ ခု​​ေလာက်ဆို တြကိုက်တည်း​​ြကိုက်တာ ဘာ့​​​ေြကာင့​်​ဆိုသည်။ သိပလား​​။ ခက်တယ်။ ကိုယ်ြကိုက်မှ​​ေထာက်ခံမှ ထမင်း​​စား​​ရမယ့​်​ ဇာတ်အဖွဲ့​​လို့​​များ​​ ထင်​​ေန​​ေသး​​လား​​မသိပါဘူး​​။ “မဟုတ်ဘူး​​လား​​ ငါ့​​တူရယ်” “ဟုတ်တာ​​ေပါ့​​ ဦး​​​ေလး​​ရယ်” ဆိုတာ မြကား​​ဖူး​​ဘူး​​လား​​။ သူ့​​အ​​ေမး​​နဲ့​​ သူ့​​အ​​ေြဖ ြပီး​​ြပီး​​သား​​။ ဒါ​​ေြကာင့​်​မို့​​လို့​​ အိမ်မြပန်ခင်ကတည်း​​က တြကိုက်တည်း​​ြကိုက်​​ေန​​ေအာင် ြကိုး​​စား​​​ေနပါသဗျား​​။ မှတ်ပလား​​။

    ဒါကိုမှ ြကိုက်လို့​​ ြမန်မာ့​​အလင်း​​ ြမန်မာ့​​အသံအတွက် ​​ေဆာင်း​​ပါး​​ ​​ေတာင်း​​ချင်​​ေသး​​သပဆိုလည်း​​ ဒီ့​​ထက်​​ေတာင်ြကိုက်တဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​ ​​ေရး​​​ေပး​​လိုက်ဦး​​မှာ။ ဒါထက်စကား​​မစပ် ဒီသီချင်း​​​ေလး​​ ဒီစာက​​ေလး​​ကို ြကိုက်​​ေတာ့​​ ြကိုက်ပါရဲ့​​ ဒါ​​ေပမယ့​်​ မြကိုက်ရဲလို့​​ဆိုရင် အန်ဒါဂ​​ေရာင်း​​က​​ေန မတ်စိနဲ့​​ လှမ်း​​ြကိုက်လို့​​လည်း​​ ရသ​​ေနာ်။ မှတ်ချက်မ​​ေပး​​ ဘာမ​​ေပး​​ အြကာြကီး​​ အသံတိတ်​​ေတာ့​​ မ​​ေနပါနဲ့​​။ အချစ်​​ေတွ​​ေလျာ့​​ပါလို့​​ ​​ေပါ့​​သွား​​မှာ ပူမိတယ်။ ပူမိပါတယ်​​ေလ။


    (ြကား​​ဖူး​​လှြပီ။ ရိုး​​ရှာြကမည်။ ရိုး​​​ေပမယ့​်​က​​ေလး​​ြကိုက်၊​ မင်း​​ြကိုက်စိုး​​ြကိုက်၊​ ဘုန်း​​ြကီး​​လည်း​​ြကိုက်၊​ လူမျိုး​​တစ်ရာ့​​တစ်ပါး​​ ကုလား​​တရုတ် ပန်ချာပီလည်း​​ြကိုက်၊​ မာရဝါရီလည်း​​ြကိုက်။
    ြကိုက် ြကိုက် ြကိုက် ြကိုက် ြကိုက်ြပီး​​ရင်း​​ြကိုက် ြကိုက်ြပီး​​ရင်း​​ြကိုက် တြကိုက်တည်း​​ြကိုက်တာ ဘာ့​​​ေြကာင့​်​ဆိုသည် ြမို့​​မက အဟုတ်ကိုယဉ်သည်။ ချိုသံသာြကည်။ တမျိုး​​ြပီး​​တမျိုး​​ တန်ဆာဆင်ြပန်သည်။ ​​ေရွှနား​​ဝင် ​​ေသာတနား​​မှာ ပျား​​သကာကဲ့​​သို့​​ တြကိုက်တည်း​​ြကိုက် တြကိုက်တည်း​​ြကိုက် အို… ြကိုက်​​ေပသည်) ၂ ။

    (ပွဲတိုင်း​​ ​​ေနရာတကာ တခါလာ​​ေဂါ်ဂီ လွန်စွာမသတီ နား​​ရှုပ်​​ေပွလှသည်။ ​​ေအာ်ဂလီ) ၂ ။ ြကာြကာြကား​​လွန်း​​​ေတာ့​​အီ။ ြကား​​လွန်း​​​ေတာ့​​အီ။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ အများ​​​ေမတ္တာ ​​ေစတနာတန်ခိုး​​​ေြကာင့​်​ ဘယ်​​ေသာအခါမှ မညှိုး​​ ထမ်း​​ပိုး​​​ေတာင်ြကည်ြဖူသည်။ ​​ေရွှမန်း​​ချစ်သည်း​​ အဆီအခဲ မအီပဲ တြကိုက်တည်း​​ြကိုက်။
    (ြကိုက် ြကိုက် ြကိုက် ြကိုက် ြကိုက်ြပီး​​ရင်း​​ြကိုက် ြကိုက်ြပီး​​ရင်း​​ြကိုက် တြကိုက်တည်း​​ြကိုက်တာ ဘာ့​​​ေြကာင့​်​ဆိုသည် ြမို့​​မက အဟုတ်ကိုယဉ်သည်။ ချိုသံသာြကည်။ တမျိုး​​ြပီး​​တမျိုး​​ တန်ဆာဆင်ြပန်သည်။ ​​ေရွှနား​​ဝင် ​​ေသာတနား​​မှာ ပျား​​သကာကဲ့​​သို့​​ တြကိုက်တည်း​​ြကိုက် တြကိုက်တည်း​​ြကိုက် အို… ြကိုက်​​ေပသည်) ၂ ။

  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.