• “​​ေရွှဖိုး​​​ေခါင် / ​​ေဒစီ​​ေကျာ်ဝင်း​​”

    အရင်တုန်း​​က​​ေတာ့​​ ရုပ်ရှင်မင်း​​သမီး​​လုပ်ချင်တယ် ဆိုရင် ရုပ်​​ေချာယံုနဲ့​​မရပါဘူး​​။ သီချင်း​​ဆိုတတ်ရဲ့​​လား​​ လို့​​ ကုမ္ပဏီ​​ေတွက ​​ေမး​​ြကပါသတဲ့​​။ ြပဇာတ်ကတဲ့​​အခါမှာလည်း​​ ကိုယ်တိုင်သီချင်း​​ဆိုြကရတာမို့​​ အဲဒီ​​ေခတ်က မင်း​​သမီး​​များ​​မှာ ကိုယ်ပိုင်သီချင်း​​များ​​ ရှိြကပါတယ်။
    ​​ေဒစီ​​ေကျာ်ဝင်း​​ရဲ့​​ ဇာတ်ဝင်​​ေတး​​သီချင်း​​ ​​ေတာ်​​ေတာ်များ​​များ​​ကို ချိုြပံုး​​က ပင်တိုင်ဆို​​ေပး​​​ေလ့​​ရှိတယ် ဆို​​ေပမယ့​်​ သူကိုယ်တိုင် ဆိုြပီး​​ နံမည်​​ေကျာ်ခဲ့​​တဲ့​​ သီချင်း​​တစ်ပုဒ် ရှိပါတယ်။ ဆရာ ​​ေရွှြပည်​​ေအး​​ ​​ေရး​​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​ ​​ေရွှဖိုး​​​ေခါင် ပါ။

    စန္ဒယား​​သံ​​ေလး​​ဘိုဆန်ဆန်မှာ ​​ေလချွန်သံက​​ေလး​​နဲ့​​ စထား​​တာ နား​​ဝင်ပီယံြဖစ်သလို ဆိုတဲ့​​အသံက​​ေလး​​နဲ့​​လည်း​​လိုက်​​ေတာ့​​ မြကာခဏ လွှင့​်​​ေလ့​​ရှိသ​​ေလာက် လူြကိုက်လည်း​​များ​​ခဲ့​​ပါတယ်။ ​​ေဟမာ​​ေနဝင်း​​ြပန်ဆို​​ေတာ့​​လည်း​​ ြကိုက်ြကတာပဲ။ တချို့​​က နား​​ြကား​​မှား​​ြပီး​​ ​​ေရွှပိုး​​​ေကာင် လို့​​ဆို​​ေနြကလို့​​ ြပင်​​ေပး​​ပါရ​​ေစ။ ​​ေရွှဖိုး​​​ေခါင် ဆိုတာ ဖိုး​​​ေခါင်ငှက်က​​ေလး​​ကို ​​ေခါ်တာပါ။

    ဒါမှ ​​ေကျး​​​ေလှာင်အိမ်မှာ ​​ေမွး​​လို့​​ရမှာ​​ေပါ့​​။ ဒီသီချင်း​​ကို ြကိုက်လို့​​ မင်း​​သမီး​​တ​​ေယာက်က သူ့​​နံမည်ကို နန္ဒာအိုင်မင်း​​ လို့​​မှည့​်​ပါသတဲ့​​။ ြဖစ်ရ​​ေလြခင်း​​။ အမှန်က မန္ဒာအိုင်မင်း​​ပါ။ “စိမ်း​​ြကည်ြဖာသွန် အိုင်မွန်မန္ဒာခင်း​​ ယိုဆင်း​​​ေတွ​​ေတွ စီး​​ြကြပွန်အိုင်​​ေရ..” ဆိုတဲ့​​ ပန်း​​​ေဟဝန် ယိုး​​ဒယား​​ထဲမှာပါတဲ့​​ အိုင်မင်း​​မန္ဒာ ပါခင်ဗျ။ ခုမှ​​ေတာ့​​ ြပင်လို့​​လည်း​​ မရ​​ေတာ့​​ပါဘူး​​။ ​​ေရွှဖိုး​​​ေခါင် လို့​​သိရင် ​​ေတာ်ပါြပီ။

    ရန်ကုန်မှာ​​ေမွး​​တဲ့​​ က​​ေလး​​​ေတွက​​ေတာ့​​ ငှက်ဆိုရင် စာက​​ေလး​​၊​ ကျီး​​ကန်း​​နဲ့​​ ခို ​​ေလာက်သာြမင်​​ေနကျမို့​​ ဖိုး​​​ေခါင်ငှက်ဆိုတာ ဘယ်လိုဟာမျိုး​​လည်း​​ မျက်စိထဲြမင်မှာမဟုတ်ပါဘူး​​။ ဆက်ရက်ကို ချိုး​​ထင်စရာကလည်း​​ ဆက်ရက်​​ေရာ ချိုး​​ပါ မြမင်ဖူး​​ြက​​ေတာ့​​ မှား​​စရာကို မရှိ​​ေတာ့​​တာ။ တွန်သံချိုတဲ့​​ ​​ေရွှဥဩများ​​ကလည်း​​ နာဂစ်ြပီး​​ကတည်း​​က မ​​ေပါ်လာ အ​​ေတာ်ြကာပါ​​ေပါ့​​။ ပျံ​​ေလသည့​်​ငှက်ခါး​​ နား​​စရာ သစ်ပင်မှ မရှိ​​ေတာ့​​ပဲကွယ်။

    လင်း​​နို့​​ကို ငှက်လို့​​ ​​ေရမယ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​ ​​ေရွှတိဂံုဘုရား​​​ေစာင်း​​တန်း​​မှာ ည​​ေနဘက်ဆို အုပ်ဖွဲ့​​ ပျံသန်း​​ြကတဲ့​​ လင်း​​နို့​​သား​​ငါး​​ရာကို ြပလို့​​ရပါတယ်။ ြကက်တူ​​ေရွး​​ အာ​​ေခါင်နီ ကွမ်း​​ကလပ်ကိုချီ လို့​​ ြပချင်ရင်​​ေတာ့​​ တိရိစ္ဆာန်ရံု ​​ေခါ်သွား​​ရမှာ​​ေပါ့​​။ ​​ေနာက်ဆံုး​​​ေတာ့​​ ပံု​​ေြပာတဲ့​​အကျင့​်​ကို ​​ေပျာက်သွား​​ြပီး​​ ကိုရီး​​ယား​​မင်း​​သား​​​ေလး​​အ​​ေြကာင်း​​။ ​​ေမျာက်မင်း​​စွန်း​​ဝူခုန်း​​အ​​ေြကာင်း​​ပဲ ​​ေြပာြပရပါ​​ေတာ့​​တယ်။

    သူတို့​​ပတ်ဝန်း​​ကျင်မှာ သက်ရှိသတ္တဝါ သစ်ပင် ပန်း​​မန်တို့​​အစား​​ နတ်တို့​​ဖန်တဲ့​​ ​​ေရကန်အတု ြကာအတု​​ေတွပဲ ြကီး​​စိုး​​လာတာကိုး​​ကွယ်။ ​​ေရှး​​ကလူများ​​ကလည်း​​ က​​ေလး​​ပံုြပင်​​ေတွမှာ ြခင်၊​ ယင်၊​ ပိုး​​ဟပ်၊​ ြကွက်​​ေတွကို ဇာတ်လိုက်လုပ်မထား​​ြကဘူး​​။ ပုရွက်ဆိတ်နဲ့​​ နှံ​​ေကာင်​​ေြပာချင်​​ေတာင် နှံ​​ေကာင်ကို အရုပ်​​ေရး​​ြပရတာ။ တခါတခါ​​ေတာ့​​လည်း​​ သနား​​မိပါတယ်။ သူတို့​​ခမျာ ​​ေညာင်ပင်တ​​ေစ္ဆ ​​ေဝ​​ေလ​​ေလ လို့​​လည်း​​ မ​​ေဆာ့​​တတ်၊​ ​​ေရွှစွန်ညို ဘာကိုလိုလို့​​ဝဲပါတယ် လို့​​လည်း​​မဆိုတတ်၊​ စူပါဝမ်း​​က ​​ေရာင်စံု​​ေဘာလံုး​​​ေတွနဲ့​​ ကစား​​ကွင်း​​ြကီး​​ကိုပဲ တပါတ်တခါ​​ေလာက် လိုက်ပို့​​ပါမည့​်​အ​​ေြကာင်း​​ ပူဆာရရှာတာ။

    အိမ်မှာငုတ်တုတ် ခလုပ်က​​ေလး​​နှိပ်​​ေနရတဲ့​​ ဖန်သား​​ြပင်​​ေပါ်က ကစား​​ပွဲကိုပဲ သည်း​​သည်း​​မည်း​​မည်း​​ ြဖစ်​​ေနြကရရှာတာ။ ဒီ​​ေတာ့​​ သူတို့​​စိတ်ကူး​​ဉာဏ်​​ေတွ ကွန့​်​ြမူး​​တဲ့​​အခါမှာလည်း​​ မိုး​​စက် သက်တန့​်​ နဲ့​​ လိပ်ြပာ​​ေရာင်စံုက​​ေလး​​​ေတွ ​​ေတး​​ဆိုတဲ့​​ ငှက်က​​ေလး​​​ေတွ ဘယ်ပါမလဲ​​ေနာ်။ ဒီအ​​ေဖ နဲ့​​ ဒီသမီး​​ြကား​​မှာတင် ြကီး​​ြပင်း​​ကျင်လည်ရာ ကမ္ဘာချင်း​​က ဆန့​်​ကျင်ြခား​​နား​​သွား​​ပါြပီ။ လိုချင်တာနဲ့​​ ရယူတာ၊​ အ​​ေပး​​အယူ နဲ့​​ အဝယ်အ​​ေရာင်း​​ ​​ေလာကြကီး​​မှာ ြကီး​​ြပင်း​​ရမယ့​်​ က​​ေလး​​တို့​​​ေတွမှာ ခံစား​​တတ်တဲ့​​ ကိုယ်ချင်း​​စာတတ်တဲ့​​ ​​ေမတ္တာစိတ်​​ေတွ ​​ေခါင်း​​ပါး​​ကုန်မှာ စိုး​​ပါတယ်​​ေလ။

    တကယ်​​ေတာ့​​ က​​ေလး​​​ေတွသာ ​​ေြပာ​​ေနတာပါ။ ကိုယ်ကိုယ်တိုင်​​ေရာ မိုး​​လင်း​​မိုး​​ချုပ် အလုပ်ြပီး​​အလုပ်နဲ့​​ ​​ေနဘယ်လိုဝင်သွား​​မှန်း​​​ေတာင် သတိမထား​​မိဘူး​​။ “​​ေမာင်။ ဒါက ဘာငှက်က​​ေလး​​လဲ ကွယ်” ဆိုတာ အား​​အား​​ယား​​ယား​​ ပန်း​​ြခံထဲက အတွဲ​​ေတွ မူနွဲ့​​လို့​​ ြကူတဲ့​​စကား​​​ေတွလို့​​ ပဲ သ​​ေဘာထား​​တာပါ။ အသက်အရွယ်အရ “ငှက်က​​ေလး​​​ေတွက မင့​်​​ေခါင်း​​​ေပါ်မှာ ​​ေမာင့​်​​ေခါင်း​​​ေပါ်မှာ..” လို့​​ ဆိုရမယ့​်​အရွယ်လည်း​​ မဟုတ်​​ေတာ့​​ဘူး​​​ေလ။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ ​​ေမ့​​​ေနတဲ့​​ ငှက်က​​ေလး​​​ေတွကို ​​ေန့​​စဉ်နဲ့​​အမျှ ြပန်ြမင်ရြကား​​ရတာက​​ေတာ့​​ ဘူတန်ကို ​​ေရာက်မှပါ။

    ဘူတန်ဟာ တကယ်ပဲ ”ငှက်​​ေပါင်း​​စံု ြမူး​​တူး​​​ေပျာ်ရာ ြမိုင်မာလာ ​​ေတာြကီး​​​ေဟမာ ပန်း​​​ေပါင်း​​နံ့​​သာြကိုင်စွာ” ဆိုတဲ့​​ ပျို့​​​ေကျး​​ရွာ သီချင်း​​ထဲကလို အမျိုး​​အမည် မ​​ေဖာ်ြပနိုင်တဲ့​​ ​​ေကျး​​ငှက်​​ေပါင်း​​စံုတို့​​ ​​ေပျာ်စံရာြဖစ်ပါတယ်။ နံနက် အိပ်ယာကထဖို့​​နှိုး​​စက်မလိုပါဘူး​​။ မျက်စိဖွင့​်​မြကည့​်​လည်း​​ ငှက်က​​ေလး​​​ေတွ စိုး​​စီစိုး​​စီ နဲ့​​ လင်း​​​ေရာင်ြခည်ကို အသံလှိုင်း​​နဲ့​​ြကား​​ရပါတယ်။ ညနက်သန်း​​​ေကာင်ကျြပန်​​ေတာ့​​လည်း​​ ညဉ့​်​ငှက်​​ေပွလီက​​ေလး​​​ေတွက မအိပ်ြက​​ေသး​​ဘူး​​။ တခါမှာ ညဘက် အသည်း​​အသန်လူနာ တက်ြကည့​်​ရင်း​​ ငှက်ဆိုး​​ထိုး​​သံြကား​​လို့​​ တို့​​ဆီမှာ အဲဒီငှက်အသံြကား​​ရင် လူ​​ေသတတ်တယ်လို့​​ ​​ေြပာြကတယ်လို့​​ဆိုရင်း​​ တိုက်တိုက်ဆိုင်ဆိုင် မနက်မှာ လူနာဆံုး​​သွား​​ရှာ​​ေတာ့​​ မင်း​​တို့​​အတတ်​​ေတွက သိပ်မှန်တာပဲလို့​​ ​​ေြပာပါတယ်။ များ​​​ေသာအား​​ြဖင့​်​ သူတို့​​ဆီက ငှက်က​​ေလး​​များ​​ဟာ ယဉ်ပါး​​ြကပါတယ်။ ဘာလို့​​လဲဆို​​ေတာ့​​ ဘယ်က​​ေလး​​လူြကီး​​ကမှ ပစ်ခတ်သတ်ြဖတ်ြခင်း​​ မလုပ်ြကလို့​​ပါ။

    ဘူတန်မှာ ​​ေလာက်​​ေလး​​ခွ မရှိပါဘူး​​။ အိန္ဒိယက တင်သွင်း​​လာတဲ့​​ အသား​​ငါး​​ကလွဲရင် ကိုယ်တိုင်သတ်ြဖတ် စား​​​ေသာက်ြခင်း​​လည်း​​ မြပုြကပါဘူး​​။ ဒီမ​​ေရာက်ခင်က ြကက်​​ေတွ ငါး​​​ေတွကို အ​​ေသဝယ်စား​​​ေလ့​​မရှိတဲ့​​ တရုတ်နယ်စပ်ကလူများ​​နဲ့​​ ​​ေြပာင်း​​ြပန်ပါ။ အစိုး​​ရက အမဲလိုက်ြခင်း​​၊​ ငါး​​ြမှား​​ြခင်း​​ကို တရား​​ဥပ​​ေဒ နဲ့​​တား​​ြမစ်ထား​​သလို၊​ ြပည်သူကလည်း​​ ဘာသာ​​ေရး​​အဆံုး​​အမ တစ်ရပ်အ​​ေနနဲ့​​ ယံုြကည်စွာ လိုက်နာပါတယ်။ ရံဖန်ရံခါ ​​ေဆး​​ရံုကို ​​ေတာဝက်ပက်လို့​​၊​ ဝက်ဝံကုတ်လို့​​ ြမှား​​မှန်လို့​​ ​​ေရာက်လာတဲ့​​လူနာများ​​ကို ​​ေရှ့​​တင် ဘာမှမ​​ေြပာ​​ေပမယ့​်​ သူတို့​​အချင်း​​ချင်း​​ကျရင် “ြဖစ်မှာ​​ေပါ့​​။ သူများ​​အသက်သတ်တဲ့​​အလုပ်ကိုလုပ်လို့​​ အမဲခိုး​​လိုက်လို့​​​ေနမှာ” လို့​​ ​​ေြပာ​​ေလ့​​ရှိပါတယ်။ ဒီ​​ေတာ့​​ ​​ေကျး​​ငှက်တိရိစ္ဆာန်​​ေလး​​များ​​ဟာ ဘူတန်မှာ မိဂဒါဝုန်​​ေရာက်​​ေနသလို ရန်​​ေဘး​​ကင်း​​ပါတယ်။

    အိမ်​​ေရှ့​​မှာ ငှက်က​​ေလး​​​ေတွ အစာ​​ေကျွး​​ရင်လည်း​​ ကျီး​​လန့​်​စာစား​​မြဖစ်ပါဘူး​​။ ြကွက်မ​​ေပါ​​ေတာ့​​ ​​ေြကာင်လည်း​​မ​​ေမွး​​ြကဘူး​​​ေလ။ ​​ေြကာင်ြကီး​​ရဲ့​​ ြမီး​​တံတိုကိုလည်း​​ မ​​ေြကာက်ရဘူး​​​ေပါ့​​။ ​​ေနာက်တချက်က သစ်ပင်သစ်​​ေတာ စိမ်း​​စိမ်း​​စိုစိုက လက်ညှိုး​​ထိုး​​မလွဲ​​ေအာင်ရှိပါတယ်။ နိုင်ငံ ဧရိယာရဲ့​​ ၆၅ % ဟာ သစ်​​ေတာဖံုး​​လွှမ်း​​ထား​​ပါသတဲ့​​။ ​​ေနွဦး​​ရာသီဝင်ရင် အဝတ်သစ်အစား​​သစ် ဆင်ထား​​သလို စိမ်း​​နု​​ေနတဲ့​​ သစ်ပင်​​ေလး​​​ေတွ​​ေပါ်မှာ ဟိုဘက်ကူး​​လိုက် ဒီဘက်ပျံလိုက်လုပ်​​ေနတဲ့​​ နံမည်မ​​ေခါ်တတ်တဲ့​​ ငှက်က​​ေလး​​​ေတွ အမျိုး​​စံု​​ေတွ့​​ရပါတယ်။ မနှစ်ကဆို တိဘက်ကုန်း​​ြမင့​်​က ဆင်း​​လာတဲ့​​ လည်တိုင်နက် ြကိုး​​ြကာက​​ေလး​​​ေတွလာတဲ့​​ ြမစ်ဝှမ်း​​လွင်ြပင်က​​ေလး​​ဆီ​​ေတာင် သွား​​ြကည့​်​ြဖစ်ပါ​​ေသး​​တယ်။ ကမ္ဘာမှာ ရာဂဏန်း​​​ေလာက်ပဲ ကျန်​​ေတာ့​​လို့​​ ထိန်း​​သိမ်း​​​ေစာင့​်​​ေရှာက်​​ေနရပါသတဲ့​​။

    ကျွန်​​ေတာ်တို့​​ ြမန်မာြပည်မှာလည်း​​ တချိန်တုန်း​​က အဲသလိုမျိုး​​ ​​ေကျး​​ငှက်​​ေပျာ်စံရာ ြဖစ်ခဲ့​​​ေြကာင်း​​ကိုလည်း​​ သီချင်း​​​ေဟာင်း​​​ေလး​​​ေတွက တဆင့​်​ သိရပါတယ်။ “သာယာ သာယာ ြမည်လာ​​ေြကွး​​၊​ သာလိကာငယ်​​ေကျး​​။ ချည်ခင်စွတ်ကယ်က ြမူး​​တယ် ြမူး​​တယ်ကို သင်တိုင်း​​ဝတ်ကယ်က ကျူး​​တယ် ကျူး​​တယ်ကို” ဆိုတဲ့​​ သာယာြကိုး​​သီချင်း​​ဆို တစ်ပုဒ်လံုး​​ ငှက်က​​ေလး​​​ေတွအ​​ေြကာင်း​​ချည့​်​ ဖွဲ့​​ထား​​တာပါ။ “​​ေတာနဲ့​​​ေတာင်စွယ် ​​ေြပာြက​​ေမာင်မယ်၊​ ငှက်ကယ်လူလို သံချို​​ေနှာ ​​ေြပာြကြပန်သကို” ဆို​​ေတာ့​​လည်း​​ ​​ေတာဘွဲ့​​ထဲမှာ ငှက်က​​ေလး​​​ေတွ ရဲ့​​ သဘာဝကို ဆိုထား​​တာပဲ။ “​​ေစာမယ်​​ေမာင် ​​ေရညို သီတာ ရင်​​ေဘာင် ​​ေရွှသဲြဖူ ​​ေငွ​​ေသာင်” ဆိုတဲ့​​ ​​ေကာင်း​​ြကီး​​သခင်္ါ မှာလည်း​​ မွန်​​ေတွက ငှက်က​​ေလး​​​ေတွကို ဆိုခဲ့​​တာပဲ။

    ဘယ်လူမျိုး​​များ​​ ြမန်မာ​​ေတွ​​ေလာက် ငှက်နံမည်​​ေတွကို စံုတကာ​​ေစ့​​​ေန​​ေအာင် ကိုယ်ပိုင်နံမည်​​ေပး​​ခဲ့​​လို့​​လဲ။ သူတို့​​ မျိုး​​စိတ် မျိုး​​ရင်း​​နံမည်​​ေတွ အကုန်​​ေြပာ တို့​​ ြမန်မာနံမည်ရှိတာချည့​်​ပဲဗျ။ အခု​​ေတာ့​​ ​​ေရွှဖိုး​​​ေခါင် ​​ေတာင်မြကား​​ဖူး​​လို့​​ ​​ေရွှပိုး​​​ေကာင် လုပ်ဆို​​ေနရတဲ့​​ဘဝ ​​ေရာက်​​ေနပါြပီဗျာ။ ငှက်က​​ေလး​​​ေတွ မျိုး​​တုန်း​​တာ မတုန်း​​တာထက် ြမန်မာမျိုး​​တုန်း​​မှာ ​​ေတွး​​ပူ​​ေနရပါြပီ​​ေကာ။ လူဦး​​​ေရ သန်း​​​ေပါင်း​​ဘယ်​​ေလာက်ရှိရှိပါဗျာ။ ြမန်မာဆိုတဲ့​​ စိတ်ဓါတ်​​ေပျာက်သွား​​တဲ့​​တ​​ေန့​​ဟာ ြမန်မာ​​ေတွ မျိုး​​တုန်း​​ကုန်တဲ့​​​ေန့​​ပဲ​​ေပါ့​​။ ဟုတ်ဘူး​​လား​​။

    မန္ဒာအိုင်မင်း​​ သဏ္ဍန်လို ကန်အတွင်း​​​ေဘာင်၊​ ​​ေရွှအင်ြကင်း​​ပန်း​​​ေတွ ြမန်း​​ခတဲ့​​​ေချာင်၊​
    ညီ​​ေနာင် ပင်ဒွယံမှာ ြမင်ရသ​​ေယာင်၊​ အသွင်ြခား​​နား​​တာ သနား​​ကမား​​နဲ့​​​ေဆာင်
    ခင်ကညာသတိုး​​ ြမင်တာ ​​ေရွှဖိုး​​​ေခါင် အသာအယာ လှမ်း​​ြကွကာ ဖမ်း​​ြပရ​​ေအာင်
    ​​ေရကန်ကမ်း​​နံ​​ေဘး​​က သူက​​ေလး​​ မြမင်​​ေအာင် တူပုန်း​​ကစား​​လို့​​ လူလံုး​​ြပဖို့​​​ေရှာင် ြခင်း​​ြကား​​နဲ့​​​ေထာင်
    တ​​ေကာင် နှစ်​​ေကာင် မိကာထား​​ ြကည့​်​ပါလား​​ သနား​​စရာ ​​ေြကာင်​​ေတာင်​​ေတာင်
    အ​​ေမာင် အ​​ေမာင် ချစ်စရာက​​ေလး​​ ခင့​်​မှာ​​ေထွး​​ကာ ​​ေမွး​​ထား​​မယ်​​ေမာင်
    တကယ်လိုက်ခဲ့​​မလား​​ကွဲ့​​ လို့​​​ေခါ်​​ေဆာင် ငါတို့​​အိမ်​​ေထာင်
    အမယ် ​​ေြပာတဲ့​​စကား​​ပဲ နား​​လည်သ​​ေယာင် ​​ေလများ​​ချွန်သ​​ေမာင်
    ​​ေကျး​​​ေလှာင်အိမ်မှာ ​​ေရွး​​​ေနှာင် အသီး​​အနှံစံု အကုန်ရ​​ေအာင်
    လိုရာဆို အပံု​​ေပါပါတယ် ြကံု​​ေသာအခါဝယ်​​ေနာင် သိရလိမ့​်​​ေမာင်
    ​​ေမာ်ြကည့​်​​ေတာ့​​ မျက်စိက​​ေြကာင်​​ေတာင် ​​ေအာ် သိသ​​ေယာင်​​ေယာင်
    အ​​ေြခမချို့​​တဲ့​​ တို့​​နဲ့​​အြမဲ​​ေန​​ေမာင် အိမ်ကျက်သ​​ေရ​​ေဆာင်
    ​​ေတာြမိုင်​​ေချာင် ဝ​​ေနက​​ေရှာင် ြမို့​​မှာသာ​​ေနရ​​ေအာင်
    အ​​ေြခလှလှပပ ထား​​မယ် သနား​​စဖွယ် သား​​ငယ် ​​ေရွှဖိုး​​​ေခါင်။


  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.