• “​​ေမာင်ြကီး​​လူ​​ေချာ /​​ေမသစ်”

    ရှာ​​ေနတဲ့​​ သီချင်း​​​ေတွ မရ​​ေသး​​ခင် မရှာပဲနဲ့​​ အခန့​်​သင့​်​​ေတွ့​​လိုက်တဲ့​​ သီချင်း​​​ေကာင်း​​က​​ေလး​​တစ်ပုဒ်ကို ကမန်း​​ကတန်း​​ တင်​​ေပး​​လိုက်ပါတယ်။ ငယ်ငယ်က ြကား​​ဖူး​​တာ ြကာြပီဆို​​ေပမယ့​်​ သီချင်း​​​ေခါင်း​​စဉ် နဲ့​​ မူရင်း​​အဆို​​ေတာ် ကို အခုမှပဲ သိရပါ​​ေတာ့​​တယ်။ ​​ေမသစ် ရဲ့​​ ​​ေမာင်ြကီး​​လူ​​ေချာ တဲ့​​။ ဆရာ​​ေရွှြပည်​​ေအး​​လက်ရာ လို့​​ထင်ပါတယ်။

    ​​ေဒါ်​​ေမသစ်ြကီး​​ ကို စမ်း​​​ေရအိုင် ပဲ ​​ေကာင်း​​​ေကာင်း​​သိတာ၊​ ဒီသီချင်း​​လည်း​​ ​​ေတာ်​​ေတာ်​​ေကာင်း​​မှန်း​​ အသိ​​ေနာက်ကျမိပါတယ်။ ​​ေဟမာ​​ေနဝင်း​​လည်း​​ ြပန်ဆိုထား​​​ေသး​​တယ်​​ေလ။ သူ့​​ကျ ဆိုတာ​​ေတာ့​​ ပို​​ေကာင်း​​သား​​။ ​​ေတာဟန် မပါဘူး​​ဗျ။ ​

    ​ေရဒီယိုမှာ ြကား​​တုန်း​​က အန်တီ​​ေဘဘီြကီး​​ (​​ေဒါ်ြမင့​်​ြမင့​်​ခင်) ဆိုထား​​တယ် ထင်တာ။ ​​ေတာသူသဘာဝ သီချင်း​​​ေလး​​ဆို​​ေတာ့​​ ​​ေတာသံ ​​ေတာဟန်​​ေလး​​နဲ့​​ မှ ပို နား​​​ေထာင်​​ေကာင်း​​တာ​​ေပါ့​​။ ဗမာစကား​​အတူတူ ​​ေြပာြကတာချင်း​​တူ​​ေပမယ့​်​ ​​ေလသံကို နား​​​ေထာင်မိရင် ဇာတိမှန်း​​လို့​​ရတာ အမှန်ပါ။ ဂလိုတို့​​ ဂ​​ေလာက်တို့​​ သံုး​​ရင် ​​ေတာင်ငူနား​​က၊​ လွင် နဲ့​​ လွန် နဲ့​​ မကွဲရင် သံ​​ေတာ ဝမ်း​​တွင်း​​၊​ အ​​ေရှ့​​ နဲ့​​ အ​​ေဆ့​​ နဲ့​​ မပီရင် ြမစ်အ​​ေနာက်ဖက်ကမ်း​​သား​​၊​ ချ နဲ့​​ ရှ နဲ့​​ မကွဲတာ၊​ သ နဲ့​​ တနဲ့​​ မကွဲတာ၊​ စသြဖင့​်​ အရပ်အ​​ေနကိုလိုက်ြပီး​​ စကား​​​ေြပာပံု ​​ေလသူ​​ေလသိမ်း​​ ​​ေြပာင်း​​သွား​​တာ ဗမာအချင်း​​ချင်း​​မှာ​​ေတာင် မတူ​​ေတာ့​​ တိုင်း​​ရင်း​​သား​​များ​​ ဗမာလို ​​ေြပာရင် ြပီး​​ပါ​​ေလ​​ေရာ။

    ​​ေဒါ်​​ေမသစ်ြကီး​​က​​ေတာ့​​ နား​​​ေထာင်ရင်း​​ကို ဆံ​​ေထာက်ဖား​​က​​ေလး​​နဲ့​​ ​​ေတာသူလံု​​ေမ​​ေလး​​ကို ြမင်​​ေယာင်လာ​​ေအာင် သရုပ်ပါပါ ဆိုထား​​ပါတယ်။ အရင်တုန်း​​က​​ေတာ့​​ ြမင်း​​ အုန်း​​ခွံ၊​ ကျွန် ကုလား​​၊​ မယား​​ ​​ေတာသူ လို့​​ ဆိုရိုး​​ရှိခဲ့​​သဗျ။ နဂိုစိတ်ရင်း​​ အရိုး​​ခံမှာ ပွင့​်​ပွင့​်​လင်း​​လင်း​​ ဟန်မ​​ေဆာင်တတ်လို့​​ရယ်၊​ ​​ေယာင်​​ေနာက်ဆံထံုး​​ပါတဲ့​​အြပင် အိမ်​​ေထာင်ထိမ်း​​သိမ်း​​​ေတာ်လို့​​၊​ စသည်စသည် ​​ေကာင်း​​ကွက်​​ေတွ အများ​​ြကီး​​ ရှိလို့​​ပါတဲ့​​။ သူတို့​​​ေခတ်တုန်း​​က သမီး​​မိန်း​​က​​ေလး​​ အပျိုအရွယ်က​​ေလး​​များ​​ြဖစ်လာရင် အိမ်တွင်း​​ပုန်း​​ြကရတာလည်း​​ ထံုး​​စံပါ။ ချစ်​​ေရစင် ထဲက ​​ေဒါ်​​ေမရှင်ြကီး​​ သရုပ်​​ေဆာင်သွား​​တဲ့​​ ညိုညိုဟာ အဲဒီ​​ေခတ်က တကယ့​်​ ဗမာမိန်း​​မပျိုက​​ေလး​​​ေတွရဲ့​​ သရုပ်အမှန်ပါပဲ။ ြမန်မာ့​​ယဉ်​​ေကျး​​မှုနယ်ပယ်မှာ အမျိုး​​သမီး​​များ​​ကို အိမ်နီး​​ချင်း​​နိုင်ငံများ​​ြဖစ်တဲ့​​ တရုတ်ကုလား​​များ​​ထက်စာရင် ညှာတာ​​ေထာက်ထား​​ြပီး​​ ြမတ်ြမတ်နိုး​​နိုး​​ ​​ေနရာ​​ေပး​​ပါတယ်။ ​​ေရှး​​တုန်း​​က ြမန်မာမ​​ေလး​​​ေတွ အိမ်တွင်း​​ပုန်း​​လုပ်ြကတာ လူမှုအသိုင်း​​အဝိုင်း​​က နှိမ်ထား​​လို့​​ မဟုတ်ပါဘူး​​။ အရှက်​​ေြကာက်ြကီး​​ြကလို့​​ပါ။ အိမ်​​ေထာင်ရက်သား​​များ​​ ကျတဲ့​​အခါမ​​ေတာ့​​ လင်​​ေယာကင်္ျား​​နဲ့​​ တန်း​​တူ ​​ေရြမင့​်​ြကာတင့​်​ဆိုသလို ​​ေနရာရြကပါတယ်။

    ရွာမှာဆိုရင်​​ေတာ့​​ လံုမပျို​​ေလး​​​ေတွက ည​​ေနဆို ​​ေရခပ်ထွက်ြကရတာ​​ေပါ့​​။ ​​ေရတွင်း​​က ငင်ချင်ငင်၊​ လက်ရက်တွင်း​​၊​ ​​ေရကန်များ​​က သယ်လိုသယ်၊​ တ​​ေန့​​စာချိုး​​သံုး​​စရာကို ကိုယ်တိုင် ခပ်ြကသယ်ြကရတယ်။ ြမို့​​သား​​လူပျိုများ​​ ကလည်း​​ အဲဒီတုန်း​​က​​ေလး​​မှာ အချိန်ရှိခိုက် လံု့​​လစိုက်ြကရတာ။ ရွာက ကာလသား​​များ​​ ဟန်​​ေရး​​ြပြကတာလည်း​​ အဲဒီအခါပဲ။ အမယ် အဲဒီ ​​ေတာသူလံု​​ေမများ​​က မျက်လံုး​​က​​ေလး​​​ေတာင် တချက်​​ေမာ့​​မြကည့​်​​ေပမယ့​်​ တစိမ်း​​ ​​ေယာကင်္ျား​​ပျို​​ေလး​​များ​​ ရှိ​​ေနရင် တန်း​​သိတာဗျ။ သီချင်း​​ထဲက အပျို​​ေလး​​က​​ေတာ့​​ ြမို့​​သား​​လူ​​ေချာ​​ေလး​​ကို ြမင်မိ​​ေတာ့​​ ရင်ထဲက လှိုက်ကနဲဖိုသွား​​သတဲ့​​။ အဲဒီကမှတဆင့​်​ သူ့​​စိတ်ကူး​​ထဲမှာ ြကိုက်များ​​ြကိုက်မိသွား​​ပလား​​ လို့​​ ​​ေစာ​​ေြကာရင်း​​ ြမို့​​ြကီး​​သူ​​ေတွလို မမူတတ် မနွဲ့​​တတ်​​ေတာ့​​ ရှင်း​​ရှင်း​​ဘွင်း​​ဘွင်း​​ပဲ ​​ေြပာလိုက်ရင် ​​ေကာင်း​​နိုး​​၊​ နည်း​​နည်း​​​ေလး​​ြဖစ်ြဖစ် ချစ်လိုက်ပါလို့​​ ဆိုလိုက်ရ​​ေကာင်း​​နိုး​​ စိတ်ကူး​​​ေတွဆင်​​ေနတဲ့​​ သီချင်း​​ပါ။ တကယ်တန်း​​ကျ​​ေတာ့​​ အဲဒီ​​ေခတ်က မိန်း​​က​​ေလး​​များ​​ဟာ ​​ေယာကင်္ျား​​ပျိုများ​​ကို မျက်လံုး​​ချင်း​​​ေတာင် ဆိုင် မြကည့​်​ဝံ့​​ပါဘူး​​။ ငံုး​​ဆူ လူမသိဆိုသလို ကိုယ့​်​စိတ်ထဲမှာရှိတာ​​ေလး​​​ေတွကို ဘယ်သူမှ မရှိတဲ့​​အချိန်ကျမှ ​​ေဒါ်​​ေမရှင်ြကီး​​ ဦး​​တင်​​ေမာင် ဓါတ်ပံုြကည့​်​ြပီး​​ ရန်​​ေထာင်သလို တ​​ေယာက်တည်း​​ ဖွင့​်​ထုတ်တဲ့​​ သီချင်း​​​ေလး​​ပါ။ မသိရင် ​​ေရှး​​​ေခတ်က အပျို​​ေတွကလည်း​​ တယ်ရဲတင်း​​ရန်​​ေကာ လို့​​ ထင်မစိုး​​လို့​​ပါ။ အဲသလိုဆို သီချင်း​​အရသာကလည်း​​ ပျက်သွား​​​ေရာ။

    လူပျို အပျိုဆိုတာက​​ေတာ့​​ ဘယ်​​ေခတ်မှာမဆို ချစ်​​ေရး​​ခင်​​ေရး​​ ြကင်​​ေရး​​လွမ်း​​​ေရး​​​ေတွ ရှိြကတာပါပဲ။ သဘာဝကိုး​​။ အဲဒီသဘာဝကိုမှ သီချင်း​​​ေရး​​ဆရာက ပီပီြပင်ြပင် ကာရံ စကား​​လံုး​​လှလှ​​ေလး​​​ေတွနဲ့​​ သီကံုး​​ြပီး​​ ​​ေခတ်လည်း​​ဆန် ဗမာဟန်လည်း​​ မ​​ေပျာက်​​ေအာင် ဖွဲ့​​နွဲ့​​ထား​​တာ​​ေတွ့​​ရပါမယ်။ ဆရာ​​ေရွှြပည်​​ေအး​​ဟာ ​​ေအဝမ်း​​မှာ ပင်တိုင်ဂီတမှူး​​လုပ်​​ေနစဉ်တုန်း​​က ဒီသီချင်း​​နဲ့​​ ခပ်ဆင်ဆင် ြမို့​​သား​​လူပျိုတို့​​၊​ ပျို့​​​ေကျး​​ရွာတို့​​၊​ ပျို့​​​ေမာင်ဖုန်း​​တို့​​ အစရှိတဲ့​​ ​​ေကျး​​လက် သီချင်း​​​ေလး​​​ေတွ ​​ေတာ်​​ေတာ် ​​ေရး​​ခဲ့​​ပါတယ်။ ​​ေရး​​ခဲ့​​သမျှလည်း​​ မရိုး​​နိုင်​​ေအာင် ​​ေခတ်စား​​ခဲ့​​တာပဲ။ ဒါ​​ေြကာင့​်​လည်း​​ နိုင်ငံ​​ေတာ်ကချီး​​ြမှင့​်​တဲ့​​ အလကင်္ာ​​ေကျာ်စွာ ဘွဲ့​​ရခဲ့​​တာ​​ေပါ့​​။ ြမန်မာ့​​ယဉ်​​ေကျး​​မှုနယ်ပယ်မှာ ဒီလိုဆရာြကီး​​များ​​ရှိခဲ့​​လို့​​ သူတို့​​လက်ရာအနုပညာများ​​ကို ခုထက်ထိ ဂုဏ်ယူ​​ေလာက်​​ေအာင် ခံစား​​လို့​​ရ​​ေန​​ေသး​​တာမို့​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်မိပါတယ်ဗျာ။ ။

    ​​ေမာင်ြကီး​​လူ​​ေချာ နဲ့​​ ​​ေတာကလံု​​ေမ ဇာတ်လမ်း​​​ေလး​​​ေတွက ​​ေရှး​​ကတည်း​​က ရှိခဲ့​​ြပီး​​မို့​​ ဆန်း​​​ေတာ့​​ မဆန်း​​ပါဘူး​​။ လူဆိုတာ တိုး​​တက်ချင်စိတ်ရှိြကစြမဲမို့​​ ဘယ်သူကမှ ​​ေတာမှာပဲ အရိုး​​ထုတ်ချင်စိတ်မရှိြကပါဘူး​​။ ဘာမဆို လိုတိုင်း​​ရနိုင်တဲ့​​ အိမ်မက်​​ေတွတကယ်ြဖစ်လာနိုင်တဲ့​​ ြမို့​​ြကီး​​ြပြကီး​​မှာသာ ​​ေနချင် အ​​ေြခချချင်ြကတာ​​ေပါ့​​။ အလုပ်ဝင်ကာစကများ​​ဆို နယ်​​ေြပာင်း​​ရရင်ြဖင့​်​ အလုပ်ထွက်ြဖစ်လိမ့​်​မလား​​​ေတာင် ထင်ခဲ့​​မိပါတယ်။ အသက်အရွယ် အ​​ေတွ့​​အြကံုက​​ေလး​​ ရလာတဲ့​​အခါမှာ​​ေတာ့​​ နယ်မှာ​​ေနရတဲ့​​ အရသာကို သ​​ေဘာကျလာမိြပန်ပါတယ်။ အလုပ်သက်သာလို့​​ ပိုက်ဆံရှာလို့​​​ေကာင်း​​လို့​​ ဩဇာပိုရှိလို့​​ မဟုတ်ပါဘူး​​။ ​​ေအး​​ချမ်း​​လို့​​။ စိတ်ဖိစီး​​မှုနည်း​​လို့​​၊​ ကိုယ်ပိုင်အချိန် ​​ေလာက်​​ေလာက်ငှငှရလို့​​ပါ။ ငယ်​​ေသး​​တဲ့​​သူ​​ေတွ​​ေတာ့​​ သ​​ေဘာ​​ေပါက်နိုင်ဦး​​မှာ မဟုတ်ပါဘူး​​။ ​​ေတာကလူနဲ့​​ ြမို့​​ကလူ ​​ေနရတဲ့​​ သက်တမ်း​​ချင်း​​ တူရင်​​ေတာင် လုပ်ချင်တာလုပ်လို့​​ရတဲ့​​ အချိန်ချင်း​​ မတူပါဘူး​​။ ြမို့​​ြပလူ​​ေနမှုဘဝက တ​​ေန့​​တာရဲ့​​ အစိတ်အပိုင်း​​ ​​ေတာ်​​ေတာ်များ​​များ​​ကို အာ​​ေဝနိက ကရိကထ​​ေတွနဲ့​​ ကုန်ဆံုး​​​ေစပါတယ်။ ဇိမ်ခံပစ္စည်း​​​ေတွက ြမို့​​မှာ ပိုများ​​​ေပမယ့​်​ ြမို့​​ကလူ​​ေတွထက် ​​ေတာကလူ​​ေတွက ပိုဇိမ်ကျပါတယ်။ စား​​​ေကာင်း​​​ေသာက်ဖွယ်​​ေတွက ြမို့​​မှာရှိြပီး​​ အိပ်​​ေကာင်း​​ြခင်း​​ စား​​​ေကာင်း​​ြခင်း​​​ေတွက​​ေတာ့​​ ​​ေတာမှာသာရှိပါတယ်။ ြမို့​​သား​​​ေတွမှာ မြပည့​်​စံုတဲ့​​​ေတာသား​​​ေတွထက် လိုအပ်ချက်​​ေတွ ပိုများ​​ပါတယ်။

    ​​ေတာမှာ မ​​ေပျာ်နိုင်ြကတဲ့​​ အဓိကအ​​ေြကာင်း​​ရင်း​​ကို​​ေမး​​ရင် ပျင်း​​စရာ​​ေကာင်း​​လို့​​လို့​​ ​​ေြဖရမှာ​​ေပါ့​​။ ပျင်း​​စရာ​​ေကာင်း​​တယ်ဆိုကတည်း​​က အချိန်အား​​ ဘယ်​​ေလာက်ရ​​ေနသလဲ သိသာပါတယ်။ ြမို့​​မှာ ပျင်း​​ဖို့​​မှ အချိန်မရတာ။ ဘာပဲ​​ေြပာ​​ေြပာ ဘဝတက်လမ်း​​က ြမို့​​မှာပဲ ရှိတာ​​ေလ လို့​​ ဆိုလာရင်လည်း​​ ြငင်း​​စရာမရှိပါဘူး​​။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ ဘဝဆိုတာ မ​​ေသမချင်း​​တက်​​ေနရမယ့​်​ ​​ေလှကား​​ြကီး​​လား​​။ တ​​ေနရာရာမှာ အ​​ေြခချလို့​​ နား​​မ​​ေနသင့​်​ဘူး​​လား​​။ (ခနပဲြဖစ်ြဖစ်​​ေလ) ကျွန်​​ေတာ့​်​အဘွား​​​ေတွ ြမို့​​မှာ မ​​ေပျာ်ရတဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​ကို ကိုယ်ချင်း​​စာလို့​​ ရသွား​​ပါြပီ။ ကိုယ့​်​သား​​သမီး​​​ေတွရဲ့​​ ​​ေနာင်​​ေရး​​ကိုလည်း​​ စဉ်း​​စား​​ဦး​​မှ​​ေပါ့​​လို့​​ ​​ေြပာစရာရှိပါတယ်။ အဲဒီ​​ေနာင်​​ေရး​​ကိုပဲ ​​ေြပာ​​ေနတာပါ။ ရန်ကုန်မှာ ​​ေကာင်း​​​ေပ့​​ဆိုတဲ့​​ ​​ေကျာင်း​​​ေတွရှိတယ်။ ကျူရှင် ကစား​​ကွင်း​​ ​​ေဈး​​ဝယ်စရာ အပန်း​​​ေြဖစရာ​​ေတွလည်း​​ ရန်ကုန်​​ေလာက် ဘယ်မှာမှ မများ​​ဘူး​​။ အမ်း​​မှာ​​ေတာ့​​ အဲဒါ​​ေတွ ဘာတစ်ခုမှ မရှိပါဘူး​​။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ သမီး​​အတွက်​​ေပး​​နိုင်တဲ့​​ ကိုယ်ပိုင်အချိန်​​ေတွက​​ေတာ့​​ တြခား​​ဘယ်​​ေနရာမှာမှ ဒီ​​ေလာက်ရဖို့​​ မလွယ်ပါဘူး​​။ မွန်း​​ကျပ်တဲ့​​ြမို့​​ြပလူ​​ေနမှုစရိုက်မှာ စီး​​​ေမျာရင်း​​ မြပီး​​​ေသး​​တဲ့​​ ခရီး​​တစ်ခု အဆံုး​​ထိ​​ေရာက်ဖို့​​ ြကိုး​​စား​​​ေနတဲ့​​ ကိုထူး​​အိမ်သင်တစ်​​ေယာက်​​ေတာ့​​ သူ့​​အ​​ေမအိမ်ကို ြပန်​​ေရာက်ြဖစ် မ​​ေရာက်ြဖစ် မသိပါဘူး​​။ သမီး​​က​​ေလး​​က​​ေရာ ​​ေတာက အ​​ေဖ့​​အိမ်မှာ ​​ေပျာ်နိုင်ပါ့​​မလား​​ ​​ေစာင့​်​ြကည့​်​ရဦး​​မှာပဲ။

    ကိုလူပျို ​​ေချာ ​​ေချာ လှ ​​ေတာ ​​ေတာ က ကျုပ်တို့​​ ကို ညှို့​​​ေနသလား​​၊​ တို့​​တ​​ေတွများ​​ လူြမင်ြမင်ချင်း​​ချင်း​​ပဲ အတွင်း​​အသည်း​​က လှိုက်လှိုက်ဖို ြကိုက်သလိုတအား​​၊​ ငိုက်ကိုသွား​​၊​ ​​ေမာင်​​ေခါ်ရာ ဆိုက်ဆိုက်ြမိုက် လိုက်ခဲ့​​မည့​်​​ေတာကပျို၊​ အထုပ်က​​ေလး​​ပိုက်လို့​​ ဘယ်ဆီကိုဆိုက် လိုက်မယ် အကို။

    (​​ေတာ့​​.. ကိုလူပျို၊​ ြမို့​​သား​​ြကီး​​ကိုး​​။ တို့​​လိုများ​​ တဘက်သတ်နဲ့​​ ချစ်ပါလား​​။ တသက်အပ်မည့​်​ ​​ေမတ္တာထား​​။ သွား​​အတူတူ လာအတူတူ စား​​အတူတူ ထိုင်အတူတူ အိပ်အတူတူ ​​ေနအတူတူ တွဲ တူနှစ်ကိုယ် မခွဲြမှူချိုချို၊​ အသည်း​​ယူ​​ေတာ့​​ ဆို) ၂ ။

    ကိုလူပျို ​​ေချာ ​​ေချာလှ ​​ေတာ ​​ေတာ က ကျုပ်တို့​​ကို ညှို့​​​ေနသလား​​၊​ တို့​​တ​​ေတွများ​​ လူြမင်ြမင်ချင်း​​ချင်း​​ပဲ အတွင်း​​အသည်း​​က လှိုက်လှိုက်ဖို ြကိုက်သလိုတအား​​၊​ ငိုက်ကိုသွား​​၊​ ​​ေမာင်​​ေခါ်ရာ ဆိုက်ဆိုက်ြမိုက် လိုက်ခဲ့​​မည့​်​​ေတာကပျို၊​ အထုပ်က​​ေလး​​ပိုက်လို့​​ ဘယ်ဆီကိုဆိုက် လိုက်မယ် အကို။

    (သ​​ေဘာရိုး​​ မ​​ေနာရိုး​​ ​​ေတာသူဓ​​ေလ့​​မျိုး​​) ၂ ။ (ြမို့​​သူလိုလည်း​​ မချွဲဘူး​​အကို ရှင့​်​ ရှင့​်​။ ချစ်လာရင် အရှင်း​​ ဘွင်း​​ဘွင်း​​ဆို အဟင့​်​ အဟင့​်​၊​ စိတ်မှာြမိုသိပ် ြကိတ်စရာမလို။ အို နည်း​​နည်း​​ြဖစ်ြဖစ် ချစ် ချစ် ချစ်ပါ အကို) ၂ ။

    (ြမို့​​သား​​ရာ ပျို့​​အနား​​လာ ​​ေတာ့​​ ​​ေြမကန်သင်း​​မှာ ​​ေြခဆင်း​​ကာ​​ေချာ့​​) ၂ ။ နံုး​​သူမှာ ဖံုး​​ ဖံုး​​ကာဖိ ဖိလို့​​ ြမို ဘာဂလိုလို အံု့​​ပံုး​​ပူမို့​​။

    ကိုလူပျို ​​ေချာ ​​ေချာလှ ​​ေတာ ​​ေတာ က ကျုပ်တို့​​ကို ညှို့​​​ေနသလား​​၊​ တို့​​တ​​ေတွများ​​ လူြမင်ြမင်ချင်း​​ချင်း​​ပဲ အတွင်း​​အသည်း​​က လှိုက်လှိုက်ဖို ြကိုက်သလိုတအား​​၊​ ငိုက်ကိုသွား​​၊​ ​​ေမာင်​​ေခါ်ရာ ဆိုက်ဆိုက်ြမိုက် လိုက်ခဲ့​​မည့​်​​ေတာကပျို၊​ အထုပ်က​​ေလး​​ပိုက်လို့​​ ဘယ်ဆီကိုဆိုက် လိုက်မယ် အကို။



  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.