• “​​ေတာသူအချစ် / နီနီဝင်း​​​ေရွှ”

    မြကာ​​ေသး​​ခင်က ရခိုင်ရိုး​​မကိုြဖတ်သွား​​တဲ့​​ ဂီရိဟာ ရွာဘက်ကိုလည်း​​ အဖျား​​ခတ်သွား​​ြပီး​​ မုန်း​​​ေရ​​ေတွ သံုး​​​ေလး​​ရက်​​ေလာက် ရွာမှာြမုပ်ခဲ့​​တယ်လို့​​ ြကား​​မိပါတယ်။ နဂိုကမှ ြကွယ်​​ေတာင့​်​ြကွယ်ဝ မဟုတ်ရှာတဲ့​​ ကိုယ့​်​ရွာသား​​​ေတွ​​ေတာ့​​ လဲရာသူခိုး​​​ေထာင်း​​​ေပါင်း​​မနည်း​​လို့​​ အ​​ေရထူ​​ေနြက​​ေရာ့​​မယ် ထင်ရဲ့​​။ မုန်း​​​ေချာင်း​​စပ်မှာ ​​ေြခကန်ြပီး​​ ​​ေတာင်သူလယ်လုပ် ဓား​​မခုတ်နဲ့​​ အသက်​​ေမွး​​ြကသူများ​​ ​​ေနထိုင်ရာ ရွာက​​ေလး​​ဟာ ဟိုး​​​ေရှး​​​ေရှး​​ အဘွား​​တို့​​ အပျိုအရွယ်တတည်း​​ကစလို့​​ အခု ​​ေြမး​​​ေတွကိုယ်တိုင် အဘိုး​​ြကီး​​အိုြဖစ်ခါနီး​​ အချိန်ထိ လူ​​ေတွသာ ​​ေြပာင်း​​သွား​​တာ ရွာအခွံက တ​​ေသွမတိမ်း​​ပဲ။ ရွာအဝင်က ​​ေရချမ်း​​စင်က​​ေလး​​နဲ့​​ သစ်ပင်ြကီး​​ကလည်း​​ ရွာသက်နဲ့​​အမျှ အရိပ်​​ေပး​​​ေနဆဲ။

    အဲဒီက ရွာထဲဆက်ဝင်လာရင် ရပ်​​ေဝး​​က အလှူခံတို့​​ အသံချဲ့​​စက်ြကီး​​နဲ့​​ တရွာလံုး​​ကို ​​ေဖျာ်​​ေြဖရာ၊​ ခရီး​​သွား​​များ​​ တည်း​​ခိုနား​​​ေနရာ၊​ အကာအရံမပါတဲ့​​ ရွာလယ်ဇရပ်ြကီး​​ကလည်း​​ အရင်အတိုင်း​​ပဲ။ အိမ်အ​​ေရာက်သာ ​​ေလျှာက်ခဲ့​​ပါ။ လမိုက်ည​​ေတာင် လမ်း​​မှား​​စရာမရှိ။ ဒီ​​ေနရာ ဒီခလုတ်​​ေရှာင်၊​ ဟိုဘက်နား​​က​​ေရတွင်း​​၊​ ဒီဘက်ထိပ်က မန်ကျည်း​​ပင် ဘယ်ဟာမှ အ​​ေြပာင်း​​အ​​ေရွ့​​ မရှိပါဘူး​​။ ရန်ကုန်က​​ေန နယ်ကို​​ေရာက်ရင် နာရီ​​ေတွ ​​ေနှး​​သွား​​သလိုထင်ရတယ်။ ရွာ​​ေရာက်ရင်​​ေတာ့​​ သက္ကရာဇ်​​ေတွ ြပိုသွား​​သလို ထင်ရတယ်။ သီဟတင်စိုး​​တို့​​ လွတ်လပ်​​ေရး​​မရတာ​​ေလာက်​​ေတာ့​​ ရယ်တာ​​ေပါ့​​။ တို့​​ရွာက ခုမှ ကွန်ြမူနစ်​​ေတွ မီး​​ရှို့​​ခဲ့​​တုန်း​​က အတိုင်း​​ရယ်။

    အဖွား​​တို့​​ငယ်ငယ်က​​ေတာ့​​ ရွာမှာကမ္ဘာပျက်တဲ့​​ည ရှိခဲ့​​ဖူး​​ပါသတဲ့​​။ ခုလိုပဲ ​​ေရွး​​​ေကာက်ပွဲြကီး​​လုပ်၊​ မဲ​​ေတွဆွယ်ြက၊​ ထမင်း​​​ေတွဘာ​​ေတွ​​ေကျွး​​၊​ အလှူြကီး​​လို ​​ေပျာ်စရာြကီး​​က​​ေန ဟိုဘက်မှာစား​​၊​ ဒီဘက်ကို ကျိတ်မဲထည့​်​ နဲ့​​ ​​ေတာသား​​လူလည်​​ေတွ လုပ်​​ေနြကရင်း​​က​​ေန ​​ေရွး​​​ေကာက်ပွဲအြပီး​​ သိပ်မြကာပါဘူး​​။ ကွန်ြမူနစ်​​ေတွ ​​ေတာခိုတယ် ဆိုြဖစ်ကုန်​​ေတာ့​​ ကိုယ့​်​ရပ်ရွာက ကွန်ြမူနစ်များ​​လည်း​​ ​​ေြမြကီး​​​ေပါ် မတ်တတ်ရပ်​​ေနရင်း​​သား​​က​​ေန ြဖုန်း​​ကနဲ ​​ေြမ​​ေအာက်​​ေရာက်ကုန်ြကပါသတဲ့​​။ ​​ေမာင်တင့​်​တယ်တို့​​ ​​ေခတ်ကလို ခိုစရာ ​​ေတာနက်နက်မှ မရှိတာ ယာခင်း​​ကိုင်း​​​ေတာ​​ေလာက်ကို စိမ့​်​ြကီး​​ြမိုင်ြကီး​​ ရိပ်ြကီး​​​ေတာ​​ေတာင် ဖွဲ့​​ြကရတာ​​ေပါ့​​။ တင်သန်း​​ဦး​​လုပ်တာ မဟုတ်ရ​​ေပါင်​​ေနာ်။ အိမ်စိုး​​​ေမထဲမလည်း​​ ဒီအတိုင်း​​ပဲ ပါပါတယ်။ ကျွန်​​ေတာ့​်​အဖွား​​နဲ့​​ အ​​ေဖညိအကို အရင်း​​​ေမွး​​တချို့​​ဆို မိန်း​​မတန်မဲ့​​ ြမင်း​​စီး​​​ေတာခိုလုပ်တယ်ဆိုရင် ​​ေနရင်း​​ထိုင်ရင်း​​ နင်မဟုတ် နင့​်​အဖွား​​ဆို ကွန်ြမူနစ်မျိုး​​ဆက် အတပ်ခံ​​ေနရဦး​​မယ်။ တကယ်​​ေတာ့​​ ရွာမှာ အမျိုး​​ကင်း​​တာက ခပ်ရှား​​ရှား​​ရယ်။ ​​ေနရင်း​​ထိုင်ရင်း​​ နိုင်ငံ​​ေရး​​အ​​ေရာင်​​ေတွ လာဆိုး​​လိုက်​​ေတာ့​​ တသက်လံုး​​​ေတာ်စပ်လာခဲ့​​တဲ့​​ ​​ေသွး​​​ေတွဟာ အယူအဆ​​ေအာက်မှာ ​​ေန့​​ချင်း​​ညချင်း​​ ​​ေပျာက်သွား​​ခဲ့​​ပါ​​ေရာလား​​။ ​​ေနာက်ဆံုး​​​ေတာ့​​ ရွာကိုမီး​​နဲ့​​ရှို့​​တဲ့​​အထိ ​​ေရာက်ပါ​​ေလ​​ေရာ။ မီး​​​ေလာင်လို့​​ ရွာြပင်ထွက်​​ေြပး​​တဲ့​​သူ​​ေတွကိုလည်း​​ အကုန်ဆီး​​သတ်ပါသတဲ့​​။ ရွာမှာ မီလိုက်တဲ့​​ အမယ်အို အဖွား​​အိုများ​​က ြပန်​​ေြပာြပတာပါ။ ဘာ​​ေဝဖန်ချက်မှ မပါပါဘူး​​။

    သူတို့​​ခမျာ ြပန်​​ေြပာရင်း​​​ေတာင် ဖိန့​်​ဖိန့​်​တုန်​​ေနရှာတာ။ နိုင်ငံ​​ေရး​​အ​​ေြကာင်း​​က​​ေတာ့​​ သူတို့​​လည်း​​နား​​မလည် ကိုယ်လည်း​​နား​​မထွင်း​​ပါဘူး​​။ ​​ေကျာသာအချခံလိုက်ရတယ်။ ဘယ်က ဓါး​​ြပမှန်း​​​ေတာင် ​​ေသချာမသိလိုက်ြကရ။ ​​ေြပာချင်တာက အခုလက်ရှိရွာက​​ေလး​​ရဲ့​​ အသက်ဟာ အဲဒီကတည်း​​က ြပန်လည်ထူ​​ေထာင်ထား​​လိုက်တာ။ ဒီက​​ေန့​​ နှစ်​​ေပါင်း​​ပ​​ေဝသဏီြကာလို့​​ ပဋိစသမုပ္ပတ် စက်ရဟတ်ြကီး​​သာ ြပန်လည်လာတယ်။ မယ်ရင်မှာ အပျိုစစ်ကညာပဲ။ ကား​​လမ်း​​မ​​ေပါက်ဘူး​​။ မီး​​မရှိဘူး​​။ ​​ေရတွင်း​​က​​ေရငင်သံုး​​တယ်။ ဗာရာဏသီချီလို့​​ပဲ မြပီး​​နိုင်။ အဲဒါဘာြဖစ်သတုန်း​​ဆို​​ေတာ့​​ ​​ေတာသူအချစ် ကို​​ေြပာမလို့​​​ေလ။ ရွာကအဖွား​​တို့​​ အ​​ေမတို့​​ အ​​ေဒါ်တို့​​ အမတို့​​ရဲ့​​ ​​ေတာသူအချစ် ဘယ်​​ေလာက်ရိုး​​သလဲ​​ေြပာမလို့​​။ အကျိုး​​နည်း​​။ ချီ​​ေနလိုက်တာ ​​ေထာင်မ​​ေြကာက် တန်း​​မ​​ေြကာက်။

    ဟိုအရင်​​ေခတ်တုန်း​​က ကျွန်​​ေတာ်တို့​​ရွာကအပျိုများ​​ဟာ ရွာလယ်ဘုန်း​​ြကီး​​​ေကျာင်း​​က မူလတန်း​​ကုန်ရင် အိမ်မှာ ထင်း​​​ေခွ​​ေရခပ် ​​ေကာက်စိုက် ပျိုး​​နှုတ်အလုပ်များ​​ကို မိသား​​စုနဲ့​​အတူ ဒိုး​​တူ​​ေဘာင်ဘက် ​​ေနဝင်မိုး​​ချုပ် လုပ်ြကရပါတယ်။ စိုက်ချိန်ပျိုး​​ချိန်မဟုတ်ရင်လည်း​​ ရွာသဘာဝ လက်လှုပ်မှ ပါး​​စပ်လှုပ်ရတဲ့​​အမျိုး​​မို့​​ ဆန်ဖွပ်၊​ ​​ေမာင်း​​​ေထာင်း​​၊​ ယက္ကန်း​​ယက်၊​ အဝတ်ဖွပ်၊​ ထမင်း​​ချက် အလုပ်နဲ့​​လက် မြပတ်ြကပါဘူး​​။ အလုပ်လုပ်သ​​ေလာက်များ​​ ချမ်း​​သာရိုး​​မှန်ရင် တရွာလံုး​​ ထား​​စရာ​​ေတာင် ရှိမှာမဟုတ်။ ည​​ေန ​​ေနချိုတဲ့​​အချိန်ကျရင်​​ေတာ့​​ အပျို​​ေတွ ​​ေရတွင်း​​ဆံုြကတာ၊​ လူပျို​​ေတွ မ​​ေယာင်မလည် ဟန်​​ေရး​​ြပြကတာ၊​ က​​ေလး​​​ေတွ ရွာရိုး​​ကိုး​​​ေပါက် ​​ေဆာ့​​ြကတာ စည်လို့​​။ အဖွား​​​ေြပာဖူး​​တာ​​ေတာ့​​ သူ​​ေရခပ်ထွက်ရင် ဝတ်ထား​​တဲ့​​ထမီ အနား​​ညီမညီ၊​ ထံုး​​ထား​​တဲ့​​ဆံထံုး​​ ​​ေသသပ်မသပ်၊​ ​​ေရအိုး​​​ေခါင်း​​​ေပါ်ရွက်ြပီး​​ရင်​​ေတာင် တည့​်​မတည့​်​ မှန်ြကည့​်​ြပီး​​မှကို ထွက်ပါသတဲ့​​။ ဘမျိုး​​ဘိုး​​တူ ပဲများ​​တတ်တာ ယံုြပီလား​​။

    ရွာဓ​​ေလ့​​ကလည်း​​ သမီး​​မိန်း​​က​​ေလး​​ အပျိုအရွယ်က​​ေလး​​များ​​ရှိမှ အိမ့​်​အဆင်တန်း​​ဆာ​​ေလ။ ကိုယ်မဝတ်ရရင်​​ေန ကိုယ့​်​သမီး​​​ေလး​​ လှ​​ေန​​ေအာင်ဆင်ြပီး​​ အရိပ်တြကည့​်​ြကည့​်​​ေနြကတာ​​ေပါ့​​။ ဒီလိုည​​ေန​​ေရခပ်ဆင်း​​တယ်ဆိုတာ ကာလသား​​ကာလသမီး​​ တ​​ေယာက်တ​​ေယာက် ြမင်ဖူး​​​ေတွ့​​ဖူး​​ရံုအြပင် ​​ေနာက်​​ေြပာင်ကျီစယ်လို့​​​ေတာင်မရပါဘူး​​။ ကာလသား​​​ေတွက ကိုယ့​်​အရပ်ထဲက အပျိုကို ကိုယ်ကိုယ်တိုင်လည်း​​ နှမက​​ေလး​​လို ​​ေစာင့​်​​ေရှာက်တယ်။ အရပ်တပါး​​က တစိမ်း​​​ေယာကင်္ျား​​ ရိသဲ့​​သဲ့​​ ​​ေစာ်ကား​​လို့​​လည်း​​ မခံပါဘူး​​။ သ​​ေဘာကျတယ် နှစ်သက်တယ်ဆိုရင် ဒီအပျို ဘယ်သူ့​​သမီး​​လည်း​​စံုစမ်း​​၊​ လူငယ်ကို ​​ေအာင်သွယ်ရှာ စကား​​ပို့​​ လူြကီး​​ကိုလူြကီး​​ချင်း​​ နား​​​ေဖာက် ​​ေြကာင်း​​လမ်း​​ရပါတယ်။ လူငယ်သ​​ေဘာမပါပဲ မစီမံသလို လူြကီး​​သ​​ေဘာမတူပဲလည်း​​ ထင်ရာမစိုင်း​​ြကပါဘူး​​။ တရုတ်၊​ကုလား​​​ေတွ သမီး​​လင်​​ေပး​​စား​​သလို တခါမှ မြမင်ဖူး​​တဲ့​​ ပိုက်ဆံဝါလား​​ဆီမှာ ​​ေရာင်း​​စား​​သလို ​​ေပး​​စား​​ြပီး​​ထည့​်​လိုက်တယ်လို့​​ မရှိပါဘူး​​။ မိဘသ​​ေဘာတူလက်ခံနိုင်ြပီဆိုမှ လူပျိုက အပျိုအိမ် ဝင်ထွက်သွား​​လာခွင့​်​ရပါတယ်။ ဒီအခါ သူက အပျိုလက်ခံနိုင်​​ေအာင် သူ့​​ဘာသာ ြကိုး​​စား​​ရတာပါ။

    ရွာမှာ လသာတဲ့​​ည​​ေတွဟာ ရန်ကုန်က ဓါတ်မီး​​​ေရာင်​​ေတွထက် ပိုသာယာပါတယ်။ ​​ေန့​​အခါမှာလို လင်း​​လင်း​​ြခင်း​​ြခင်း​​ရှိြပီး​​ လ​​ေရာင်က ​​ေအး​​ြမပါတယ်။ လ​​ေရာင်​​ေအာက်မှာ အိမ်​​ေရှ့​​က ကွပ်ပျစ်က​​ေလး​​​ေပါ် အပျိုက ဗိုင်း​​ငင်​​ေနရင် လူပျိုက စကား​​လာ​​ေြပာခွင့​်​ရပါတယ်။ ကိုယ်တိုင်လိပ်ထား​​တဲ့​​ ​​ေဆး​​လိပ်က​​ေလး​​တည်လို့​​ စကား​​ထာဖွက်​​ေလ့​​ရှိြကသတဲ့​​။ “သစ်ပင်​​ေပါ် ြမက်ထံုး​​ထား​​ ငါ့​​နွား​​ဘယ့​်​နှယ်စား​​ပါ့​​မယ်။” ဆို အ​​ေြဖက “ချစ်သူရည်း​​စား​​ ​​ေနာက်ကထား​​ စကား​​ဘယ့​်​နှယ်​​ေြပာပါ့​​မယ်” ​​ေပါ့​​။ ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ ​​ေကျး​​လက်စကား​​ပံု​​ေတွဟာ အဲဒီ်က လာပါတယ်။ လူငယ်ချင်း​​​ေမတ္တာမျှလို့​​က​​ေတာ့​​ မိဘများ​​က ဘယ်​​ေရွ့​​ဘယ်မျှတင်ပါ ဘာညာဆို​​ေလ့​​မရှိပါဘူး​​။ မိြကီး​​ဘြကီး​​များ​​ ကန်​​ေတာ့​​ပွဲ တစ်အုပ်စီ ကွမ်း​​တယာ လက်ဖက်တရိုး​​စီနဲ့​​ ဆို မိသား​​ဘသား​​ပီပါ​​ေပတယ် ဆို လက်ခံ​​ေလ့​​ရှိပါတယ်။ အဓိကလိုအပ်ချက်က​​ေတာ့​​ သား​​မှတ်မှတ် မယား​​မှတ်မှတ်​​ေပါင်း​​ဖို့​​ပါ။ ကျဉ်း​​​ေြမာင်း​​တဲ့​​ လူ့​​အသိုင်း​​အဝိုင်း​​မို့​​ တ​​ေယာက်တ​​ေယာက် ဘယ်သူဘာဆိုတာ အူမ​​ေချး​​ခါး​​သိြက​​ေတာ့​​ ​​ေဟာ့​​ရမ်း​​ ​​ေသာ့​​သွမ်း​​တဲ့​​သူ အနည်း​​အကျဉ်း​​ရှိ​​ေတာင် မျိုး​​ရိုး​​အသိုင်း​​အဝိုင်း​​နဲ့​​ ထိမ်း​​ကွပ်လိမ္မာသွား​​ြကပါတယ်။

    ဒါ​​ေြကာင့​်​ ရွာမှာ မျိုး​​ရိုး​​ဟာ အ​​ေရး​​ြကီး​​ပါတယ်။ ပိုက်ဆံရှိတဲ့​​ မျိုး​​ရိုး​​ကို မြကည့​်​ပါဘူး​​။ “သူ့​​အ​​ေဖက မိန်း​​မြကီး​​ငုတ်တုတ် အ​​ေြမှာင်ထား​​သတဲ့​​” ဆိုတဲ့​​ သတင်း​​များ​​ထွက်လာမိရင် သား​​သမီး​​များ​​ တဘက်မိဘထံမှာ အလွန်မျက်နှာငယ်ရပါတယ်။ “ဟဲ့​​ သူတို့​​ အမျိုး​​က အဲသလို” ဆို အမျိုး​​နဲ့​​ကို ကိုင်တုတ်ခံရပါတယ်။ ဘာကိစ္စြကီး​​ငယ် ြဖစ်လိုက်ြဖစ်လိုက် “အဲဒါ ဘယ်သူ့​​ သား​​သမီး​​တုန်း​​ဟဲ့​​” ဆို မျိုး​​ရိုး​​ကို အရင် ​​ေစ့​​ငုြကတာ ဓမ္မတာပါ။ ဒီအသိုင်း​​အဝိုင်း​​က မိန်း​​မပျိုက​​ေလး​​​ေတွဟာ ရွာလွန်ရွက်တိုက်၊​ မိဘ​​ေမာင်ဘွား​​ အရှက်ရစရာကိစ္စများ​​ြပုရမှာ ​​ေသရမှာထက်​​ေြကာက်ြကပါတယ်။ ခု​​ေခတ်လူငယ်များ​​က​​ေတာ့​​ ရုပ်ရှင်ထဲမှာ မိန်း​​က​​ေလး​​​ေတွ အသက်နဲ့​​ အရှက်လဲတယ်ဆိုတဲ့​​အခါမှာ နား​​မလည်နိုင်ြကပါဘူး​​။ ဘာလဲစရာလိုလို့​​လဲ။ အ ချက်နှယ် လို့​​ ထင်ြကတာ​​ေပါ့​​။ ပတ်ဝန်း​​ကျင်ချင်း​​ အယူအဆချင်း​​ မတူြကပဲကိုး​​။

    အဲလို ရိုး​​ရှင်း​​တဲ့​​ တလင်တမယား​​စံနစ် အ​​ေြခခံတဲ့​​ ြမန်မာယဉ်​​ေကျး​​မှုစရိုက်​​ေြကာင့​်​ ရွာမှာ အရင်က ​​ေခတ်​​ေပါ်​​ေရာဂါဆန်း​​​ေတွ မရှိပါဘူး​​။ ဒါမျိုး​​​ေတွက ြမို့​​တက်မှ ရတဲ့​​ ​​ေရာဂါ​​ေတွကိုး​​။ စစ်အတွင်း​​က အိန္ဒိယ​​ေြပး​​ရင်း​​ လမ်း​​ခုလတ်ရွာမှာ ​​ေသာင်တင်​​ေနခဲ့​​တဲ့​​ ဦး​​စိန်​​ေမာင် လို့​​ ​​ေခါ်တဲ့​​ ပန်ချာပီအမျိုး​​သား​​ြကီး​​ တ​​ေယာက်ကလွဲရင် တရွာလံုး​​ တရုတ်ကုလား​​ဆိုလို့​​ စတိ​​ေတာင်ရှာမရပါဘူး​​။ မိန်း​​မရှာ ​​ေယာကင်္ျား​​ရှာလည်း​​ မရှိဘူး​​ဗျ။ ဒါ​​ေတွအား​​လံုး​​ ရွာကအဘွား​​​ေတွ ​​ေြပာသလို ​​ေြပာရရင် “နင်တို့​​​ေခတ်မှပဲ ြကား​​ဖူး​​​ေတာ့​​တယ် ဟယ်။ ​​ေပါက်​​ေပါက် ရှာရှာ” လို့​​ ​​ေြပာရမယ်။ ခု​​ေတာ့​​ ရွာြကီး​​က ကမ္ဘာြကီး​​မြဖစ်ပဲ ကမ္ဘာြကီး​​က ရွာြကီး​​ြဖစ်လာ​​ေတာ့​​ တို့​​ရွာ​​ေပါက်ဖွား​​ လူအများ​​တို့​​ကလည်း​​ စကင်္ာပူ မ​​ေလး​​ရှား​​၊​ အ​​ေမြကီး​​ကား​​၊​ အဂင်္လန်၊​ ရုရှား​​ပါမကျန်​​ေအာင် မိုး​​ရွာရာ​​ေရလိုက်ခံြကရတာ ရွာမှာ လူအိုလူမင်း​​များ​​နဲ့​​ အပျိုြကီး​​တပ်ရင်း​​သာ ကျန်​​ေတာ့​​သ​​ေလာက်ပါ။

    နှုတ်ခမ်း​​နီပါး​​နီ ဆံပင်ပါနီလို့​​ ပလီခရာ တီတာတာ​​ေြပာတတ်တဲ့​​ ြမို့​​သူ တြပည်သူ က​​ေလး​​​ေတွနဲ့​​အ​​ေတွ့​​မှာ ရိုး​​စင်း​​တဲ့​​ ​​ေတာသူအချစ်ကို အထင်​​ေသး​​စိတ်များ​​ဝင်လာမလား​​လို့​​ ​​ေတွး​​မိလို့​​ ဒီသီချင်း​​က​​ေလး​​နဲ့​​ သတိ​​ေပး​​လိုက်ပါတယ်။ ခင်ဗျား​​တို့​​ အင်တာ​​ေနရှင်နယ် ပပဝတီြကီး​​​ေတွက ရွာမှာ မလင်း​​ပါဘူး​​ဗျာ။ မီး​​မှ ရှိပဲနဲ့​​။ တို့​​ရွာသား​​​ေတွ အား​​လံုး​​ ဓူဝံ အင်ဗာတာပဲ သံုး​​ြကရ​​ေအာင်ပါ။ ဒီလို ဒီလို စိတ်ချမ်း​​သာစရာ ပစ္စည်း​​​ေကာင်း​​က​​ေလး​​တခု ရထား​​ပါတယ်။ ​​ေတာသူအချစ်တဲ့​​။ မူရင်း​​က ပန်တျာတင်တင်ြမင့​်​ဆိုထား​​ြပီး​​ အခု​​ေတာ့​​ နီနီဝင်း​​​ေရွှ အသံက​​ေလး​​နဲ့​​​ေရာ သရုပ်​​ေဆာင်က​​ေလး​​နဲ့​​ပါ တင်​​ေပး​​လိုက်ပါတယ်။ နား​​​ေထာင်ြကည့​်​ရ​​ေအာင်။


    (​​ေတာသူ​​ေတွမယ် အရိုး​​ခံပါကွယ် ချစ်တယ်ြကိုက်တယ် ဆိုလာပါတဲ့​​ ကိုလူညိုထွား​​ ြမို့​​ြကီး​​သား​​ရယ်)၂။ (ချစ်လွယ် မုန်း​​လွယ် ​​ေြကာက်လှပါတယ်။ မချစ်ဝံ့​​ ချစ်ဝံ့​​ မရွံ့​​မရဲ အသည်း​​မှာ တုန်တယ် ​​ေတာသူ​​ေလး​​မှာ​​ေတာ့​​ကွယ်)၂။

    ​​ေစတနာ​​ေမတ္တာ အရင်း​​ခံနဲ့​​ရယ် ချစ်တတ်တယ် ြကိုက်တတ်တယ် ​​ေတာသူ​​ေတွမယ် မူယာမာယာ မများ​​တတ်​​ေပါင်​​ေလ့​​ကွယ်။ ချွဲရမှာကိုလည်း​​ မသိဘူး​​တကယ်။ နွဲ့​​ရမှာကိုလည်း​​ တကယ်နား​​မလည်။ ချစ်ရင်လည်း​​ တကယ်ပဲချစ်တယ်။ မုန်း​​ရင်လည်း​​ တကယ်ပဲမုန်း​​တယ်။ ချစ်သလို မုန်း​​သလို အပို​​ေတွလည်း​​ မ​​ေြပာတတ်တယ်။

    (​​ေတာသူဆိုတာ တကယ့​်​ကို ရိုး​​တယ် ဘာဘာညာညာ​​ေတွလည်း​​ နား​​မလည် ဟန်​​ေတွပန်​​ေတွကိုလည်း​​ မတတ်တယ် ) ၂ ။ (ြမို့​​ြကီး​​သူ မယ်တို့​​လို မြပင်တတ်တယ် မဆင်တတ်တယ်) ၂ ။ နှုတ်ခမ်း​​နီ ပါး​​နီ မဆိုး​​​ေပါင် ရိုး​​ရိုး​​သား​​သား​​ တို့​​​ေတာသူများ​​ စိတ်ထား​​​ေကာင်း​​နဲ့​​ ခင်တတ်မင်တတ် ​​ေဖာ်​​ေရွတတ်ပါတယ်။

    (ရွှံ့​​​ေတွ ဗွက်​​ေတွနဲ့​​ကွယ် တ​​ေနကုန်​​ေနရပါတယ် ​​ေတာသူ​​ေတွမှာ​​ေတာ့​​ ဝတ်တာစား​​တာရိုး​​လှတယ်) ၂။ (သွား​​တာလာတာ ​​ေနတာထိုင်တာ ​​ေခတ်ကမဆန်ဘူး​​ကွယ်) ၂ ။ ​​ေတာဆန် ​​ေတာစရိုက်​​ေတွမို့​​ ​​ေကာက်စိုက် ပျိုး​​နှုတ် ​​ေနဝင်မိုး​​ချုပ် အလုပ်နဲ့​​လက်နဲ့​​မလည်။

    လှဖို့​​ပဖို့​​လည်း​​ အချိန်မရှိပါတယ်။ ကိုကိုရယ် ​​ေမာင်​​ေမာင်ရယ် ​​ေမာင်​​ေမာင်ရယ် ကိုကိုရယ် အဲဒီလို နှပ်ခါချွဲ ထပ်ခါတလဲရယ်နဲ့​​ ပလီပလာ တီတီတာမချွဲတတ်ဘူး​​ တကယ်။ ရိုး​​ရိုး​​ပါတယ်။ အ အ ပါတယ် ။ ရိုး​​တယ် အတယ် ဆိုြပီး​​​ေတာ့​​ကွယ် အချစ်​​ေတွ ​​ေလျာ့​​ပါလို့​​ ​​ေပါ့​​သွား​​မှာ ပူမိတယ်။ ပူမိပါတယ်။ အရိုး​​ခံသ​​ေဘာမို့​​ အဆိုး​​ဉာဏ် မ​​ေနှာနဲ့​​ ​​ေမာင်တို့​​ရယ်။

    (​​ေတာသူဆိုတာ တကယ့​်​ကို ရိုး​​တယ် ဘာဘာညာညာ​​ေတွလည်း​​ နား​​မလည် ဟန်​​ေတွပန်​​ေတွကိုလည်း​​ မတတ်တယ် ) ၂ ။ (ြမို့​​ြကီး​​သူ မယ်တို့​​လို မြပင်တတ်တယ် မဆင်တတ်တယ်) ၂ ။ နှုတ်ခမ်း​​နီ ပါး​​နီ မဆိုး​​​ေပါင် ရိုး​​ရိုး​​သား​​သား​​ တို့​​​ေတာသူများ​​ စိတ်ထား​​​ေကာင်း​​နဲ့​​ ခင်တတ်မင်တတ် ​​ေဖာ်​​ေရွတတ်ပါတယ်။




  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.