• “ကိုယ့​်​ရပ်ဌာ​​ေန / စန္ဒယား​​ထွန်း​​ညွန့​်​”

    ဒီသီချင်း​​က​​ေလး​​ကို ဘိုတာထွန်း​​ညွန့​်​ နဲ့​​ ​​ေမာ်​​ေမာ်ထွန်း​​ညွန့​်​တို့​​ စန္ဒယား​​ဆရာ ​​ေမာင်နှမ နှစ်​​ေယာက်ရဲ့​​ ဖခင် စန္ဒယား​​ထွန်း​​ညွန့​်​ က ​​ေရး​​စပ်သီဆိုခဲ့​​ပါတယ်။ အဆို အတီး​​ အ​​ေရး​​ အား​​လံုး​​ တကိုယ်​​ေတာ်ကျဲသွား​​တာမို့​​ ပရိသတ်က သူ့​​ြမင်လိုက်ရင် အဲဒီသီချင်း​​​ေလး​​​ေတာင်း​​။ အဲဒီသီချင်း​​သံြကား​​ရင် သူ့​​​ေြပး​​ြမင်​​ေလာက်​​ေအာင် အသည်း​​စွဲခဲ့​​ပါတယ်။ ​​ေရလည်စိမ်လို့​​ ​​ေခါ်ရမလား​​မသိတဲ့​​ လက်စွမ်း​​ြပ တီး​​ကွက်က​​ေလး​​မှာလည်း​​ လှိမ့​်​သွား​​လိုက်တာ အဲဒါ ြမန်မာစန္ဒယား​​လက်သံကွ လို့​​ ဂုဏ်ယူရမ​​ေလာက်ပါပဲ။ နား​​ရည်ဝတဲ့​​လူများ​​ဟာ လက်သံြကား​​ယံုနဲ့​​ ဒါက​​ေတာ့​​ ဦး​​ရည်နွယ်၊​ ဒါက ဦး​​ကိုကို၊​ ဒါ ဦး​​ချစ်​​ေဆွ၊​ အဲဒါ ဦး​​လှထွဋ် ခွဲြခား​​သိနိုင်​​ေအာင် ကိုယ့​်​ဟန်နဲ့​​ ကိုယ် တီး​​ြကပါတယ်။

    ဆရာ​​ေရွှြပည်​​ေအး​​တို့​​ ​​ေအဝမ်း​​ခင်​​ေမာင်တို့​​ လက်ထက်ကစလို့​​ ြမန်မာစန္ဒယား​​ဆရာများ​​ရဲ့​​ ပညာဟာ ဂီတ​​ေလာကမှာ ဝိုင်း​​​ေခါင်း​​​ေဆာင် ဂီတမှူး​​အြဖစ်နဲ့​​ ​​ေနရာယူလာခဲ့​​တာ သူတို့​​​ေအာက် ​​ေနာက်တဆက်​​ေကာင်း​​​ေကာင်း​​ အ​​ေမွခံနိုင်ခဲ့​​ပါတယ်။ ဒီက​​ေန့​​အခါမှာ​​ေတာ့​​ သူတို့​​သား​​သမီး​​များ​​​ေတာင် ကီး​​ဘုတ်တီး​​စား​​​ေနြကရြပီး​​ အဲဒီကီး​​ဘုတ်အသံဟာ ယန္တယား​​များ​​လို ခိုင်း​​​ေစချက်နဲ့​​ မှတ်ဉာဏ်​​ေတွ အက်ဖက်​​ေတွပါတာကလွဲလို့​​ စန္ဒယား​​သံကို ဘယ်လိုမှ မီ​​ေအာင် အသံမထွက်နိုင်တာ တီး​​​ေနသူတိုင်း​​သိြကပါတယ်။ သို့​​​ေသာ်ြငား​​ လွယ်ပိုး​​ချီမသွား​​လို့​​ရြပီး​​ စန္ဒယား​​များ​​လို ဝန်မကျယ်လို့​​ ပွဲကူး​​လမ်း​​သွား​​အဆင်​​ေြပတာကိုး​​။ ဒီလိုနဲ့​​ ြမန်မာစန္ဒယား​​ဆရာများ​​ဟာလည်း​​ မျိုး​​တုန်း​​​ေပျာက်ကွယ်လုနီး​​ ြဖစ်လာရပါတယ်။ ဒါ​​ေြကာင့​်​ သူတို့​​လက်ရာက​​ေလး​​​ေတွကို ြပန်လည်​​ေဖာ်ထုတ်ရင်း​​ အီလက်ထ​​ေရာနစ်အကူအညီမပါတဲ့​​ စန္ဒယား​​လက်သံသက်သက်ကို နား​​ဆင်နိုင်​​ေအာင် ​​ေဝမျှလိုက်ပါတယ်။

    သီချင်း​​ရဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​အရာက​​ေတာ့​​ ရိုး​​ရိုး​​​ေလး​​နဲ့​​ လူတိုင်း​​နား​​လည်ခံစား​​ရတဲ့​​ ဇာတိ​​ေြမအလွမ်း​​က​​ေလး​​ပါ။ စား​​ဝတ်​​ေန​​ေရး​​နဲ့​​ ဘဝတက်လမ်း​​အတွက် ​​ေမွး​​ရပ်​​ေြမကို စွန့​်​ခွာြပီး​​ တရပ်တ​​ေကျး​​မှာ ရုန်း​​ကန်​​ေနြကရ​​ေပမယ့​်​ ဘယ်သူမဆို ကိုယ့​်​ဇာတိရပ်ရွာကို​​ေတာ့​​ လွမ်း​​ြကစြမဲပါပဲ။ ြပန်နိုင်တဲ့​​လူလည်း​​ရှိမယ်။ မြပန်နိုင်တဲ့​​သူလည်း​​ရှိမယ်​​ေပါ့​​။ အခွင့​်​မသာလို့​​ မြပန်နိုင်​​ေတာင်မှ သတိတရရှိ​​ေန​​ေသး​​ရင် ဘဝမ​​ေမ့​​တတ်ဘူး​​လို့​​ ​​ေြပာရမှာ​​ေပါ့​​။ ​​ေရာမ​​ေရာက်​​ေနတာမို့​​ ​​ေရာမလိုချည့​်​ပဲ ကျင့​်​​ေနြကရတဲ့​​အခါ ဇာတိကို​​ေမ့​​သွား​​ခဲ့​​ရင် ​​ေရာမသား​​လည်း​​မဟုတ် ရွာမသား​​လည်း​​မဟုတ် ​​ေအာက်ကလိအာ ဆိုတာြကီး​​​ေတွ ြဖစ်သွား​​ပါလိမ့​်​မယ်။ တကယ်​​ေတာ့​​ ​​ေြပာမယ့​်​သာ​​ေြပာရတာပါ။ ဘဝင်ြမင့​်​ြပီး​​ ​​ေအာက်​​ေြခလွတ်တတ်တဲ့​​သူတချို့​​ကလွဲလို့​​ ဘယ်သူမှ ငယ်ဘဝ နဲ့​​ ြကီး​​ြပင်း​​ရာ ဇာတိ​​ေြမကို မ​​ေမ့​​နိုင်ြကပါဘူး​​။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ သတိထား​​စရာတခုရှိတာက ကိုယ်က​​ေပါက်ဖွား​​လာတဲ့​​ သား​​သမီး​​များ​​ြက​​ေတာ့​​ သူတို့​​ရဲ့​​ ဇာတိ​​ေြမဟာ ကိုယ့​်​​ေမွး​​ရပ်​​ေြမ မဟုတ်ဘူး​​ဆိုရင်၊​ သူတို့​​ြကီး​​ြပင်း​​ရာ ပတ်ဝန်း​​ကျင်ဟာ ကိုယ့​်​ပတ်ဝန်း​​ကျင်မဟုတ်ဘူး​​ဆိုရင် ကိုယ်မရှိတဲ့​​​ေနာက် သူတို့​​နဲ့​​ ကိုယ့​်​​ေမွး​​ရပ်​​ေြမနဲ့​​ အဆက်ြပတ်ဖို့​​က ကျိန်း​​​ေသသ​​ေလာက်ြဖစ်​​ေနပါြပီ။ စကင်္ာပူမှာ ြမန်မာစကား​​​ေရလည်​​ေအာင် မ​​ေြပာတတ်တဲ့​​ သူငယ်ချင်း​​သား​​သမီး​​​ေတွရှိပါတယ်။

    စကား​​တတ်​​ေအာင်သင်နိုင်ဦး​​​ေတာ့​​ ယဉ်​​ေကျး​​မှု၊​ အ​​ေတွး​​အ​​ေခါ်ဘယ်လိုသင်​​ေပး​​ြကမလဲ။ သူတို့​​လည်း​​ သူတို့​​ဘဝမှာ သူတို့​​တက်နဲ့​​ သူတို့​​​ေလှာ်ြကရမှာ​​ေလ။ သူတို့​​ဘဝအတွက် အသံုး​​မဝင်တာ​​ေတွကို မိဘက အတင်း​​သင်ခိုင်း​​လို့​​ သင်ရရင်​​ေတာင် ဒီဘက်နား​​ကဝင် ဟိုဘက်နား​​ကထွက်သွား​​မှာပဲ။ ဘာလို့​​ဆို​​ေတာ့​​ သူတို့​​အတွက်က မိဘပတ်ဝန်း​​ကျင်​​ေဟာင်း​​ြကီး​​ကို ​​ေလ့​​လာ​​ေနဖို့​​ထက် လက်ရှိပတ်ဝန်း​​ကျင်မှာ အသား​​ကျ​​ေအာင် အမီလိုက်ဖို့​​က ပိုအ​​ေရး​​ြကီး​​တယ် မဟုတ်လား​​။ ဒီလိုနဲ့​​ပဲ ကိုယ်က​​ေမွး​​ထား​​​ေပမယ့​်​ ကိုယ်မပိုင်တဲ့​​ ရင်​​ေသွး​​​ေလး​​​ေတွ ြဖစ်လာရ​​ေတာ့​​တာ​​ေပါ့​​။

    ဒီအ​​ေြကာင်း​​နဲ့​​ ပတ်သက်ြပီး​​ ြပင်သစ်ရုပ်ရှင်ဇာတ်ကား​​​ေလး​​တကား​​နဲ့​​ မိတ်ဆက်​​ေပး​​ပါဦး​​မယ်။ ဇာတ်ကား​​နံမည်က “La vie est un long fleuve tranquille” တဲ့​​။ အဓိပ္ပါယ်က ဘဝဆိုတာ သာယာ​​ေအး​​ြကည် ြမစ်နဒီပါ တဲ့​​။ ကိုယ်ပိုင်သား​​ဖွား​​ခန်း​​ဖွင့​်​ထား​​တဲ့​​ ဆရာဝန်တ​​ေယာက်ဟာ သူ့​​​ေဆး​​ခန်း​​ကဆရာမက​​ေလး​​ကို အ​​ေပျာ်ြကံြပီး​​ အတည်မယူပါဘူး​​။ ဒီအခါမှာ ဆရာမက​​ေလး​​က သူ့​​​ေဆး​​ခန်း​​မှာ တ​​ေန့​​တည်း​​​ေမွး​​တဲ့​​ က​​ေလး​​​ေလး​​နှစ်​​ေယာက်ကို လူချင်း​​လဲြပီး​​ ​​ေန့​​ရက်အချိန် မိဘအလုပ်အကိုင် ​​ေနရပ်​​ေတွကို ​​ေသ​​ေသချာချာ မှတ်ထား​​လိုက်ပါတယ်။ ​​ေနာက် ၁၂ နှစ်ြကာတဲ့​​အခါမှာ သတင်း​​စာထဲကတဆင့​်​ ဒီဆရာဝန်ဟာ က​​ေလး​​ချင်း​​မှား​​တတ်ပါတယ်။ မယံုရင် အဲဒီ​​ေန့​​က က​​ေလး​​​ေတွနဲ့​​ မိဘ​​ေတွကိုြကည့​်​ပါ လို့​​ ဖွင့​်​ချလိုက်တယ်။

    ဆရာဝန်နဲ့​​ ဆရာမ ဘယ်လို ြပဿနာတက်ြကတယ်​​ေတာ့​​ မသိပါဘူး​​။ ​​ေလာ​​ေလာဆယ်မှာ​​ေတာ့​​ က​​ေလး​​နှစ်​​ေယာက် ြပဿနာတက်သွား​​တယ်။ ၁၂ နှစ်အရွယ် ​​ေယာကင်္ျား​​​ေလး​​နှစ်​​ေယာက်ဟာ မိဘအရင်း​​မဟုတ်တဲ့​​ ပတ်ဝန်း​​ကျင်မှာ မသိပဲနဲ့​​ ြကီး​​ြပင်း​​ခဲ့​​ြကြပီ။ တ​​ေယာက်က ချမ်း​​သာတဲ့​​ ပညာတတ်လူယဉ်​​ေကျး​​ မိဘ​​ေတွဆီမှာ။ ​​ေနာက်တ​​ေယာက်က ဆင်း​​ရဲြပီး​​ ပညာမတတ် ​​ေမွး​​ချင်း​​များ​​များ​​နဲ့​​ ပျံကျရပ်ကွက်ထဲမှာ။

    ပိုက်ဆံတတ်နိုင်တဲ့​​မိဘများ​​က သူတို့​​ရင်​​ေသွး​​​ေလး​​ ဆင်း​​ဆင်း​​ရဲရဲ ြကီး​​ြပင်း​​ခဲ့​​ရတာကို သနား​​လွန်း​​လို့​​ အတင်း​​လိုက်လဲတယ်။ ဟိုဘက်က​​ေတာ့​​ “သား​​သမီး​​များ​​ ​​ေပါလွန်း​​လို့​​ကွယ်။ သူများ​​က​​ေလး​​ လူပိုတ​​ေယာက် တင်​​ေကျွး​​ထား​​ရလည်း​​ ကိစ္စမရှိပါဘူး​​။ ခိုင်း​​စား​​လို့​​ရ​​ေနသား​​ပဲ။ သူများ​​က​​ေလး​​မှန်း​​သိရင် ညှာ​​ေတာင်ညှာစရာမလို​​ေတာ့​​ဘူး​​။ ဒီတိုင်း​​​ေတာ့​​ ဘယ်လဲနိုင်မလဲ အလိုက်​​ေပး​​” ဆို ​​ေဈး​​စကား​​အရင်စတယ်။ သူတို့​​က​​ေလး​​ကျြပန်​​ေတာ့​​လည်း​​ သူ​​ေဌး​​လင်မယား​​က သံ​​ေယာဇဉ်ြဖစ်​​ေနလို့​​ တပါတည်း​​ ​​ေမွး​​စား​​ခွင့​်​​ေတာင်း​​တယ်။ ဒါ​​ေလး​​များ​​။ ​​ေခါ်သာသွား​​။ ​

    ​ေနာက်ဘယ်နှစ်​​ေယာက် လိုချင်​​ေသး​​တုန်း​​ ​​ေမွး​​​ေပး​​ဦး​​မှာ​​ေပါ့​​။ သူ​​ေဌး​​အိမ်မှာ ​​ေနာက်​​ေမွး​​တဲ့​​ သမီး​​​ေလး​​တ​​ေယာက်နဲ့​​ဆို​​ေတာ့​​ က​​ေလး​​သံုး​​​ေယာက် ြဖစ်သွား​​တယ်။ မိဘအသစ်က သား​​အသစ်က​​ေလး​​ကို ဖူး​​ဖူး​​မှုတ်ချစ်ရှာပါတယ်။ အ​​ေနအထိုင် အစား​​အ​​ေသာက်ကအစ ဝတ်ပံုစား​​ပံု ​​ေြပာပံုဆိုပံု​​ေတွကို အ​​ေသး​​စိတ် အရိပ်တြကည့​်​ြကည့​်​သင်တာ။ သား​​က​​ေလး​​ကလည်း​​ မိဘဉာဏ်ရည်ရထား​​တာပဲ ခန​​ေလး​​နဲ့​​ အတုြမင် အတတ်သင် တ​​ေသွး​​တ​​ေမွး​​ြဖစ်လာတာ။ ဘဝဆိုတာ သာယာ​​ေအး​​ြကည် ြမစ်နဒီ​​ေပါ့​​​ေနာ်။

    ပံုြပင်​​ေလး​​က​​ေတာ့​​ ဒါပါပဲကွယ်လို့​​ လက်​​ေတွ့​​ဘဝမှာ အဆံုး​​သတ်လို့​​မရ​​ေတာ့​​ ဇာတ်လမ်း​​ဆက်ရြပန်ပါတယ်။ လူငယ်က​​ေလး​​ဟာ မိရင်း​​ဖရင်း​​ အိမ်​​ေပါ်မှာ အတူ​​ေန​​ေပမယ့​်​ သူ့​​မိဘအရင်း​​လို ချစ်လို့​​မရပါဘူး​​။ သူ့​​စိတ်ထဲမှာ သူ့​​မိဘဟာ ​​ေအာက်တန်း​​စား​​များ​​သာ ြဖစ်ပါတယ်။ သူအ​​ေဖာ်အ​​ေပါင်း​​များ​​ဟာ အရင်ရပ်ကွက်က ​​ေလလွင့​်​ဂျပိုး​​သူခိုး​​များ​​သာ ြဖစ်ပါတယ်။ အသွင်အြပင်အ​​ေနအထိုင်ကို တမဟုတ်ချင်း​​ အတုခိုး​​နိုင်​​ေပမယ့​်​ စိတ်ရင်း​​ကို သူ​​ေြပာင်း​​လို့​​မရပါဘူး​​။ ဒီအခါမှာ မိဘအိမ်ကပစ္စည်း​​ဥစ္စာ​​ေတွကို သူခိုး​​မျက်လံုး​​နဲ့​​ြကည့​်​ြပီး​​ အရင်​​ေနခဲ့​​တဲ့​​အိမ်ကို လစ်ရင်လစ်သလို ပို့​​​ေပး​​ပါတယ်။ မိဘများ​​လစ်တာနဲ့​​ ​​ေတ​​ေလ​​ေရာင်း​​ရင်း​​များ​​ကို အိမ်​​ေပါ်ပင့​်​ဖိတ်ြပီး​​ မဟုတ်တာ အကုန်လုပ်ြကပါတယ်။

    ဒီလိုလုပ်နိုင်ဖို့​​ တသက်လံုး​​ ဗိုင်း​​​ေကာင်း​​​ေကျာက်ဖိ ထိမ်း​​​ေကျာင်း​​လာခဲ့​​တဲ့​​ အိမ်ရှင် ​​ေမာင်နှမနှစ်​​ေယာက်ကို အရင် ဖျက်ဆီး​​ရတာ​​ေပါ့​​။ ​​ေသွး​​မစပ်တဲ့​​ အရင်​​ေမာင်နှမများ​​ကလည်း​​ ရမှန်း​​သိ​​ေတာ့​​ ​​ေကျာင်း​​အထိလိုက်လာြပီး​​ လိုချင်တာ​​ေတွအား​​လံုး​​ တ​​ေနရာတည်း​​မှာ အကုန်ရတဲ့​​ ရန်ကုန်လမ်း​​ညွှန်​​ေလး​​ဆီမှာ လာလာ​​ေတာင်း​​ြကတာ ခနခန။ ဖ​​ေအမ​​ေအ ဘယ်လိုပဲသင်ြပဆံုး​​မလည်း​​ လူရည်လည်တဲ့​​ က​​ေလး​​​ေလး​​ဟာ ဘယ်လိုပတ်ချွဲချွဲနဲ့​​ ညာရမလဲ ​​ေကာင်း​​​ေကာင်း​​သိ​​ေနပါြပီ။ ပစ္စည်း​​ဥစ္စာဆံုး​​ရှံုး​​ရတာက ချမ်း​​သာတဲ့​​သူ​​ေတွမို့​​ မ​​ေထာင်း​​တာပါဘူး​​။ စရိုက်ပျက်တာ ​​ေတာ်​​ေတာ်ဆိုး​​သွား​​ပါတယ်။ မ​​ေအအရင်း​​ နှမအရင်း​​​ေတွကိုလည်း​​ ​​ေသွး​​မ​​ေတာ်သား​​မစပ် တစိမ်း​​များ​​အြဖစ် ြမင်တာဆိုး​​တာပါ။ မ​​ေကာင်း​​တဲ့​​အကျင့​်​ကို သင်​​ေပး​​လိုက်ရင် အင်မတန် အတတ်ြမန်ယံုတင်မကဘူး​​။ တခါတည်း​​ အကျင့​်​ြဖစ်ြပီး​​စွဲသွား​​တယ်ဆိုတဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​ကို ဇာတ်သိမ်း​​ခန်း​​မပါပဲ တန်း​​လန်း​​ြကီး​​ရပ်ထား​​သလို ရိုက်ြပသွား​​ပါတယ်။

    ြပင်သစ်ရုပ်ရှင်ကား​​များ​​ဟာ ​​ေဟာလီး​​ဝုဒ်ကထွက်တဲ့​​ကား​​များ​​လို ကမ္ဘာမ​​ေကျာ်ပါဘူး​​။ ဝင်​​ေငွမ​​ေကာင်း​​ပါဘူး​​။ လူြကိုက်လည်း​​မများ​​ပါဘူး​​။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ အဆင့​်​ြမင့​်​တယ်လို့​​ထင်ပါတယ်။ ဘာြဖစ်လို့​​ဆို​​ေတာ့​​ ပရိသတ်ြကိုက်​​ေအာင် ​​ေဖျာ်​​ေြဖမှုသက်သက်အတွက် ဖန်တီး​​ထား​​တာ မဟုတ်လို့​​ပါ။ အရင်​​ေရး​​ခဲ့​​ဖူး​​ပါတယ်။ အနုပညာဆိုတာ ကိုယ်ခံစား​​ရတဲ့​​အတိုင်း​​ ထပ်တူပရိသတ်ကခံစား​​နိုင်​​ေအာင် ြပုစား​​ရတာလို့​​။ သူတို့​​က​​ေတာ့​​ ခံစား​​ချက် သက်သက်ကို မ​​ေပး​​ပါဘူး​​။ အ​​ေတွး​​မျှင်တခုကို ဆွဲထုတ်သွား​​ပါတယ်။ ရုပ်ရှင်အြပီး​​မှာ ပရိသတ်က အ​​ေတွး​​စြကီး​​တခုနဲ့​​ ကျန်​​ေနခဲ့​​ပါတယ်။ အဲဒီအ​​ေတွး​​ကို သူတို့​​က ဦး​​​ေဆာင်မထား​​ အ​​ေြဖထုတ်ထား​​မ​​ေပး​​ပဲ ကိုယ့​်​ဘာသာ ​​ေတွး​​ယူ​​ေစပါတယ်။ ြပင်သစ်ကား​​ြကည့​်​ရင် မင်း​​သမီး​​နဲ့​​များ​​ညား​​ဦး​​မှာလား​​လို့​​ ​​ေတွး​​လို့​​မရပါဘူး​​။ အ​​ေမရိကန်ကား​​နဲ့​​ ကွာတာ အဲဒါပါ။

    ဒီရုပ်ရှင်ဇာတ်လမ်း​​ကို ဖတ်ြပီး​​တဲ့​​အခါ ဘာ​​ေတွ ​​ေတွး​​မိြကသလဲ။ တ​​ေယာက်နဲ့​​တ​​ေယာက် ​​ေတာ့​​ ဘယ်တူပါ့​​မလဲ။ ကျွန်​​ေတာ်​​ေတွး​​မိတာက​​ေတာ့​​ အ​​ေတာ်​​ေထာင်​​ေစာ်နံသဗျ။ ဗိုလ်ချုပ်​​ေအာင်ဆန်း​​ဟာ တပ်မ​​ေတာ်ရဲ့​​ဖခင်ြကီး​​ပါ လို့​​ ​​ေြပာမိရင် မျက်​​ေထာင့​်​နီြကီး​​နဲ့​​ြကည့​်​ြပီး​​ တပ်စရာပုဒ်မ ရှာတဲ့​​သူ​​ေတွကို မျက်စိထဲသွား​​ြမင်ပါတယ်။ ဟုတ်​​ေတာ့​​ ဟုတ်တယ်​​ေလ ဒါ​​ေပမယ့​်​ မ​​ေြပာသင့​်​ဘူး​​​ေပါ့​​ လို့​​များ​​ ​​ေတွး​​ြကမလား​​မသိပါဘူး​​။ မိရင်း​​ဖရင်း​​​ေပမယ့​်​ အ​​ေနြကာတဲ့​​ မိြကိး​​မိ​​ေထွး​​များ​​​ေလာက် သံ​​ေယာဇဉ်ရှိချင်မှ ရှိမှာ​​ေပါ့​​​ေနာ်။ ဘာပဲ​​ေြပာ​​ေြပာ အ​​ေဖက​​ေမွး​​တဲ့​​သမီး​​​ေလး​​ကို​​ေတာ့​​ နှမ​​ေလး​​သဖွယ် ချစ်လွန်း​​လို့​​ အိမ်တွင်း​​ပုန်း​​​ေလး​​လုပ်ခိုင်း​​ြပီး​​ ​​ေစာင့​်​​ေရှာက်ခဲ့​​တာက​​ေတာ့​​ အမှန်ပါ။ ကဲ အခု​​ေတာ့​​ ဒီ​​ေမာင်နှမတ​​ေတွ ရန်ကုန်မှာ ြပန်ဆံုြကြပီဗျား​​။ ဘယ်လို ရင်ြကား​​​ေစ့​​ရမလဲ ဟင်။


    ြမို့​​ြကီး​​ြပြကီး​​ မနီး​​တဲ့​​ ​​ေတာရပ်ရွာတွင် ​​ေတာရပ်ဌာ​​ေနမှ အဲဒီကစ လူြဖစ်ရတဲ့​​ ကိုယ့​်​ဘဝအ​​ေြခ​​ေတွ
    ကိုယ့​်​အသက်အရွယ် ငါး​​နှစ်​​ေကျာ် ဆယ်နှစ်အတွင်း​​ အ​​ေဖာ်​​ေတွများ​​နဲ့​​ ကစား​​ခဲ့​​ြက ​​ေပျာ်​​ေပျာ်ရွင် မ​​ေမ့​​နိုင်ဘူး​​စဉ် ကိုယ့​်​ဇာတိ​​ေြမ ​​ေတာရပ်ရွာကိုပင်) ၂ ။

    (တစစနဲ့​​ ကိုယ့​်​ဘဝမှာပင် အရွယ်​​ေရာက်လို့​​ လာြပန်​​ေတာ့​​ ​​ေတာရွာမှာ ​​ေပျာ်​​ေပမယ့​်​လည်း​​ ​​ေပျာ်ရာမှာမ​​ေန ​​ေတာ်ရာမှာ​​ေနရမယ်လို့​​ ဆိုရိုး​​စကား​​​ေတွ ရှိခဲ့​​တာ​​ေြကာင့​်​ ြမို့​​ြကီး​​ကိုပင် ​​ေရာက်ခဲ့​​​ေပမယ့​်​ ​​ေတာကအ​​ေဖာ်​​ေတွများ​​ကို တ​​ေန့​​တရက်မှ (မ​​ေမ့​​နိုင်ပါစဉ်) ၂ ​​ေတာမှာ ​​ေဆွမျိုး​​သား​​ချင်း​​ လယ်ဆင်း​​ရတဲ့​​ သူ​​ေတွပင် ​​ေတာသူလံု​​ေမတသင်း​​ သူငယ်ချင်း​​အ​​ေပါင်း​​ဝင် ကိုယ်မ​​ေမ့​​တာ ယံု​​ေစချင်။ ကိုယ် အခွင့​်​သာခဲ့​​ရင် တ​​ေခါက်တခါ အ​​ေရာက်လာဖို့​​သာြပင်) ၂။

  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.