• “သကင်္န်း​​ဂုဏ်ရည် / ဝင်း​​ဦး​​”

    “ရဟန်း​​​ေတာ် ​​ေတွ့​​လျှင် ဝတ်ြဖည့​်​ပါ။ ဘိနပ်ကိုချွတ်ကာ ဦး​​ချပါ။ စိတ်မများ​​နှင့​်​ အရိပ်များ​​ပင် ​​ေြခနင်း​​မိ ​​ေရှာင်ရှား​​ပါ။” ငယ်ငယ်က​​ေတာ့​​ လူြကီး​​သူမများ​​ အဲသလိုပဲ သွန်သင်ဆံုး​​မ​​ေလ့​​ရှိသဗျ။ ဘုရား​​၊​ တရား​​၊​သံဃာဆိုတာ ကိုး​​ကွယ်ရာ သရဏဂံု သံုး​​ပါး​​မို့​​ အသက်ထက်ဆံုး​​ အရို​​ေသြပုရတယ်ဆိုတာ က​​ေလး​​ဘဝကတည်း​​က အ​​ေြခခိုင်​​ေအာင် သွန်သင်ဆံုး​​မြကပါတယ်။ ​​ေမာင်ရင်​​ေလာင်း​​​ေလး​​ ရှင်ြပုချင်ရင် “ဗုဒ္ဓံ သရဏံ ဂစ္ဆာမိ” ကို ဌာန်ကရိုဏ်း​​ကျကျ ရွတ်တတ်​​ေအာင် သင်ရတာ မဟုတ်လား​​။ ​

    ​ေနာက်ပိတ်ဆံုး​​ ဘဝတပါး​​ကို ကူး​​​ေြပာင်း​​တဲ့​​ အခါများ​​မှာ​​ေတာင် သပိတ်သွတ်တယ်။ သရဏဂံုတင်တယ် ဆိုတာ ​​ေနာင်ဘဝမှာလည်း​​ ဘုရား​​၊​တရား​​၊​သံဃာ ရတနာသံုး​​ပါး​​ကို ဆက်လက်ဆည်း​​ကပ်နိုင်ပါမည့​်​အ​​ေြကာင်း​​ ​​ေကာင်း​​မှုကုသိုလ်များ​​ကို ဆက်ရတာြဖစ်ပါတယ်။ အချုပ်ဆိုရရင် ဘာသာတရား​​ရှိတဲ့​​ လူတ​​ေယာက်အ​​ေနနဲ့​​၊​ တိတိကျကျ​​ေြပာရရင် ဗုဒ္ဓဘာသာဝင်တ​​ေယာက်အ​​ေနနဲ့​​ ဘာကို ကိုး​​ကွယ်ပါသလဲ ဆိုရင် ဒီရတနာသံုး​​ပါး​​ကို ကိုး​​ကွယ်ြပီး​​ ဘာကို ယံုြကည်ပါသလဲဆိုရင် ကံ၊​ ကံ၏အကျိုး​​ကို ယံုြကည်ပါတယ်။ အဲဒါကို သရဏဂံုတည်တယ်လို့​​ ​​ေခါ်ပါတယ်။

    ဒီအထိ လူတိုင်း​​သ​​ေဘာ​​ေပါက်ြပီး​​ အြငင်း​​ပွား​​စရာလည်း​​ ရှိမယ် မထင်ပါဘူး​​။ ဒါကိုမှ လက်​​ေတွ့​​ကျင့​်​သံုး​​တဲ့​​အခါမှာ ဆင်​​ေြခဆင်လက်​​ေတွနဲ့​​ ြခွင်း​​ချက်၊​ ဝိဝါဒ​​ေတွ ကွဲြပား​​လာတဲ့​​အခါ သရဏဂံု မစင်ြကယ်တဲ့​​ ဘာသာဝင်တ​​ေယာက်အြဖစ်ကို ​​ေရာက်မှန်း​​မသိ ​​ေရာက်လာပါတယ်။ “ဘုရား​​ကို ကိုး​​ကွယ်ပါတယ်။ သို့​​​ေသာ် ကိုယ်​​ေတာ်ြကီး​​ ကိုယ်​​ေတာ်​​ေလး​​တို့​​ကလည်း​​ ရိုး​​ရာမို့​​ အစဉ်အလာပျက်လို့​​ မြဖစ်ပါဘူး​​။” “တရား​​ကို ယံုြကည်ပါတယ်။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ မုသား​​မပါ လကင်္ာမ​​ေချာမို့​​ ပါ။ မှန်တာ​​ေြပာသစ္စာ သွား​​​ေလရာ အိမ်​​ေထာင်ကျရ​​ေစရဲ့​​။” “သံဃာကို ကိုး​​ကွယ်ပါတယ်။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ ဒါသံဃာအစစ်မှ မဟုတ်တာဗျ။ သကင်္န်း​​ဝတ်အ​​ေရြခံု​​ေတွ။” စသည် စသည်ြဖင့​်​ ယံုမှား​​ြခင်း​​ြပွမ်း​​​ေသာ သရဏဂံုရဲ့​​ အညစ်အ​​ေြကး​​တို့​​ ကင်း​​စင်​​ေစရန်အတွက် ဒီ သကင်္န်း​​ဂုဏ်ရည် ဆိုတဲ့​​ သီချင်း​​က​​ေလး​​ကို နား​​​ေထာင်ြကည့​်​​ေစချင်ပါတယ်။

    မူရင်း​​ ​​ေဒါ်ြကည်​​ေအာင်ဆိုထား​​ြပီး​​၊​ ကိုဝင်း​​ဦး​​ အဆိုနဲ့​​ တင်ထား​​​ေပး​​လိုက်ပါတယ်။ ​​ေသ​​ေသချာချာ အဓိပ္ပါယ်​​ေပါက်​​ေအာင် နား​​​ေထာင်မိရင် အင်မတန်ကို အကျိုး​​များ​​​ေစပါလိမ့​်​မယ်။ ဆရာ ​​ေရွှတိုင်ညွန့​်​က​​ေရး​​ခဲ့​​ပါတယ်။ ဇာတ်​​ေြကာင်း​​ ​​ေနာက်ခံက​​ေတာ့​​ ဆဒ္ဒါန်ဆင်မင်း​​ဇာတ်​​ေတာ်ပါ။ ဟိမဝန္တာ​​ေတာ​​ေြခမှာ ဘုရား​​အ​​ေလာင်း​​ဆင်မင်း​​ကို ​​ေသာနုတ္ထိုရ် မုဆိုး​​က ြမား​​နဲ့​​ခွင်း​​တဲ့​​အခါ အ​​ေလာင်း​​​ေတာ်ဆင်မင်း​​က မိဘုရား​​နဲ့​​ဆင်မင်း​​အ​​ေပါင်း​​ကို ​​ေဘး​​လွတ်ရာဥပယ်တမျှင်နဲ့​​​ေရှာင်​​ေစြပီး​​ ရန်သူရှိရာ ​​ေအာက်အရပ်​​ေြမြပင်ကို ခွာ​​ေတာ်နဲ့​​ ရှပ်လိုက်​​ေတာ့​​ ကျင်း​​ထဲမှာ မုဆိုး​​ယုတ်က သကင်္န်း​​က​​ေလး​​ြခံုလို့​​ ရဟန်း​​အ​​ေရာင်အဝါနဲ့​​ ဝပ်​​ေနပါသတဲ့​​။

    အဟိတ်တိရစ္ဆာန်ပင် ြဖစ်လင့​်​ကစား​​ ပ​​ေစ္စကဗုဒ္ဓာတို့​​ရဲ့​​ သကင်္န်း​​​ေတာ်များ​​ကို ြမင်ဖူး​​ထား​​တဲ့​​ အ​​ေလာင်း​​​ေတာ်ဆင်မင်း​​ဟာ နင်း​​သတ်ဖို့​​ ြပင်ထား​​တဲ့​​​ေြခကို အသာယုတ်လို့​​ သကင်္န်း​​ကိုဖယ်ြပီး​​ မုဆိုး​​နဲ့​​ စကား​​ဆိုပါသတဲ့​​။ ဒီမုဆိုး​​ဟာ ဘယ်နည်း​​နဲ့​​မှ ရဟန်း​​မဟုတ်မှန်း​​ သူ့​​ရင်ဝက ြမား​​တန်း​​လန်း​​က သက်​​ေသခံ​​ေပမယ့​်​ လွမ်း​​ထား​​တဲ့​​ သကင်္န်း​​ရဲ့​​ဂုဏ်ရည်​​ေြကာင့​်​ ြဖစ်​​ေြကာင်း​​ကုန်စင်ကို သိြမင်​​ေအာင်​​ေမး​​​ေတာ်မူပါတယ်။ တရား​​နာပရိသတ်အ​​ေပါင်း​​ သူ​​ေတာ်​​ေကာင်း​​တို့​​​ေရ။ ရဟန်း​​တုပါ၊​ သကင်္န်း​​ဝတ်ပါလို့​​ ​​ေသချာ​​ေနရင်​​ေတာင် ဆင်ြမန်း​​ထား​​တဲ့​​ သကင်္န်း​​​ေြကာင့​်​မို့​​လို့​​ ကိုယ့​်​ရင်ဝကို ြမား​​နဲ့​​ခွင်း​​တဲ့​​ ရန်သူြဖစ်လင့​်​ကစား​​ အဟိတ် တိရစ္ဆာန်ြဖစ်တဲ့​​ ဆင်မင်း​​ြကီး​​က ရန်ဘက်ကလူ ြပု​​ေတာ်မမူပါဘူး​​ကွယ်။ ​​ေအး​​​ေပါ့​​​ေလ။ သူက​​ေတာ့​​ ဘုရား​​အ​​ေလာင်း​​​ေတာ် ြကီး​​​ေပကိုး​​ လို့​​ ခန္တီပါရမီကို ချီး​​မွန်း​​ခန်း​​ဖွင့​်​လိုသပ ဆိုရင် ​​ေနာက်ထပ် ပံုတစ်ပုဒ်​​ေဆာင်ရဦး​​​ေတာ့​​မှာ​​ေပါ့​​ကွယ်။

    တိရစ္ဆာန် သတ္တဝါ​​ေတွထဲမှာ ဆင် ဆိုတာ အင်မတန်မှ ခွန်အား​​ြကီး​​မား​​သ​​ေလာက် ဦး​​​ေဏှာက်​​ေသး​​ြပီး​​ အမျက်​​ေဒါသမုန်ယိုလာရင် ဘာကိုမှ မြမင်ပဲ မည်း​​မည်း​​ြမင်ရာ ရန်ရှာ​​ေလ့​​ရှိပါသတဲ့​​။ ဒီတခါ​​ေတာ့​​ သူ​​ေတာ်​​ေကာင်း​​ သ​​ေဘာ​​ေကာင်း​​မဟုတ်တဲ့​​ ဆင်ဆိုး​​ြကီး​​တ​​ေကာင်ကို ြပရမှာ​​ေပါ့​​ကွယ်။ ရာဇြဂိုလ်ြပည်က အဇာတသတ်မင်း​​ထံမှာ အင်မတန်ဆိုး​​သွမ်း​​တဲ့​​ နာဠာဂီရိလို့​​​ေခါ်တဲ့​​ ဆင်ရိုင်း​​ြကီး​​တစ်​​ေကာင် ရှိသတဲ့​​။ အဇာတသတ်မင်း​​သား​​ကို “သင်မင်း​​သား​​က သင့​်​ခမည်း​​​ေတာ် သတ်လို့​​ ဘုရင်လုပ်​​ေချ။ ငါကိုယ်​​ေတာ်က ရှင်ြကီး​​​ေဂါတမကိုသတ်လို့​​ ဘုရား​​လုပ်မယ်” ဆိုတဲ့​​ သျှင်​​ေဒဝဒတ်ဟာ မုန်ယို​​ေနတဲ့​​ ဆင်ရိုင်း​​ြကီး​​ကို အရက်ကိုး​​​ေမာင်း​​ ကုန်​​ေအာင်တိုက်ြပီး​​ ဆွမ်း​​ခံြကွလာတဲ့​​ ြမတ်စွာဘုရား​​ရှိရာ ထူး​​ဖွင့​်​လို့​​ လွှတ်လိုက်သတဲ့​​။ အရက်မူး​​​ေနသလို ပင်ကိုယ်အသိဉာဏ် နံုနဲ့​​တဲ့​​ နာဠာဂီရိြကီး​​ဟာ ြမတ်စွာဘုရား​​ရှင်​​ေရှ့​​​ေတာ်​​ေမှာက်ကို​​ေရာက်​​ေတာ့​​ တန်ခိုး​​ြပာဋိဟာနဲ့​​လည်း​​ တား​​ဆီး​​ြခင်း​​မရှိ၊​ တပ်​​ေထာင်တာဗိုလ်ထုနဲ့​​လည်း​​ ကာကွယ်ြခင်း​​မရှိပဲ ြပက​​ေတ့​​အသံ​​ေတာ်နဲ့​​သာ “ချစ်သား​​” လို့​​ ​​ေခါ်​​ေတာ်မူလိုက်သတဲ့​​။ ဘုရား​​၊​ရဟန််း​​သံဃာပါလား​​ ဆိုတဲ့​​အသိနဲ့​​တင် သူရာယစ်မူး​​​ေနတဲ့​​ ဆင်ရိုင်း​​ြကီး​​ဟာ ချွန်း​​တစ်ချက်မအုပ်ရပဲ ြငိမ်ဝပ်သွား​​ပါ​​ေတာ့​​တယ်။

    ငရဲ၊​ တိရစ္ဆာန်၊​ ြပိတ္တာ၊​ အသူရကယ် ဆိုတဲ့​​ အပယ်​​ေလး​​ဘံုသား​​​ေတွက​​ေတာင် သကင်္န်း​​ဂုဏ်ရည်၊​ သံဃာ့​​ဂုဏ်​​ေတာ် ကို သ​​ေဘာ​​ေပါက်​​ေသး​​လို့​​ရှိရင် ယဉ်​​ေကျး​​တဲ့​​၊​ ဘာသာတရား​​ရှိတဲ့​​၊​ ဆရာသမား​​မိဘ ဆံုး​​မသွန်သင်မှုနဲ့​​ ြကီး​​ြပင်း​​ရတဲ့​​ ကျွန်​​ေတာ်တို့​​ ဗုဒ္ဓဘာသာြမန်မာလူမျိုး​​တို့​​ဟာ တဆိတ်​​ေလာက် ပိုြပီး​​ နား​​မလည်သင့​်​ပါလား​​ဗျာ။ လမ်း​​မ​​ေပါ်မှာ ​​ေမတ္တာပို့​​တဲ့​​ ​​ေထာင်​​ေသာင်း​​​ေသာရဟန်း​​အား​​လံုး​​ဟာ ​​ေန့​​ချင်း​​ညချင်း​​ ​​ေြမ​​ေအာက်ကမ္ဘာက​​ေရာက်ရှိလာတဲ့​​ သာသနာ့​​အ​​ေရြခံု​​ေတွပါလို့​​ ​​ေြပာတဲ့​​သူက​​ေြပာြပီး​​ ရိုက်ဟဲ့​​ နှက်ဟဲ့​​ ဖမ်း​​ဟဲ့​​ ဆီး​​ဟဲ့​​ လို့​​ခိုင်း​​တဲ့​​အခါ အရက်ကိုး​​​ေမာင်း​​မွှန်​​ေနတဲ့​​ နာဠာဂီရိြကီး​​​ေလာက်မှ ဆင်ြခင်ဉာဏ် မထား​​နိုင်​​ေတာ့​​တာ အံဩလွန်း​​လို့​​ပါ။

    ငယ်ငယ်ကတည်း​​က အိမ်ကဆွမ်း​​ဝတ်ြဖည့​်​လာခဲ့​​တဲ့​​ ကိုယ်​​ေတာ်​​ေတွက ကွန်ြမူနစ်​​ေတွပါဆိုရင် ​​ေြပာတဲ့​​သူက ဇာတိဿရဉာဏ် ရြပီး​​ အတိတ်ဘဝကိုများ​​ ြမင်နိုင်လို့​​လား​​။ ြမတ်စွာဘုရား​​ရှင် လက်ထက်​​ေတာ်က​​ေန ဒီက​​ေန့​​ထိ သိမ်ဝင်ကံ​​ေဆာင်ထား​​တဲ့​​ ရဟန်း​​ကို မင်း​​မိန့​်​နဲ့​​ လူဝတ်လဲ ​​ေထာင်သွင်း​​ အကျဉ်း​​ချလို့​​ရခဲ့​​ဖူး​​သလား​​။ ဘယ်မှာလဲဗျာ။ သရဏဂံု​​ေတွ။ ဒါဆို ရဟန်း​​ထဲမှာလည်း​​ နိုင်ငံ​​ေတာ် ရဟန်း​​ကိုသာလျှင် ကိုး​​ကွယ်ပါ၏ လို့​​ ြပန်ြပင်ြကမလား​​။ အဲဒါ သံဃာ သင်း​​ခွဲတဲ့​​ကံဗျ။ သက်​​ေတာ်ထင်ရှား​​ ဘုရား​​ရှင်နဲ့​​ ​​ေတွ့​​ရင်​​ေတာင် ကျွတ်ခွင့​်​မရဘူး​​။ မဂ်တံခါး​​ဖိုလ်တံခါး​​ပိတ်တယ်။

    ​​ေြပာလက်စနဲ့​​ ဆက်​​ေြပာရ​​ေတာ့​​မှာ​​ေပါ့​​​ေလ။ ဆဒ္ဒါန်ဆင်မင်း​​က ​​ေသာနုတ္ထိုရ်ကို စစ်​​ေြကာ​​ေရး​​ပို့​​​ေတာ့​​ ​​ေမာင်မင်း​​ြကီး​​သား​​က ​​ေလျှာက်လဲချက်ကို ​​ေဟာသလို​​ေပး​​ပါသတဲ့​​။

    “အစွယ်လိုသူက မိဖုရား​​၊​ အသွား​​ခိုင်း​​သူက ရှင်ဘုရင်၊​ ​​ေလး​​ပစ်သူက ဘုရား​​ကျွန်​​ေတာ်၊​ ဤသံုး​​ဦး​​အလယ်မှာ ကံကွက်ကျား​​၍ ငမိုက်သား​​ ​​ေသာနုတ္ထိုရ် နင်ချည်း​​သာ​​ေသ​​ေပ​​ေရာ့​​ဟဲ့​​ လို့​​ မြပုလိုက်ပါနဲ့​​” တဲ့​​။ ​​ေကာင်း​​လိုက်တဲ့​​ဆင်​​ေြခ​​ေနာ်။ ဒီက​​ေန့​​ြပု​​ေနတဲ့​​ အကုသိုလ်ကံ​​ေတွအား​​လံုး​​ကို လူတိုင်း​​က ဒီဆင်​​ေြခက​​ေလး​​နဲ့​​ပဲ ​​ေြဖ​​ေတွး​​​ေနြကတာ။ အဇာတသတ်မင်း​​သား​​ကို ​​ေဒဝဒတ်​​ေြမှာက်​​ေပး​​တာလည်း​​ အလား​​တူပါပဲ။ “ထမင်း​​မ​​ေကျွး​​ပဲထား​​လိုက်။ သူ့​​ဘာသူ​​ေသပ​​ေစ။ မင်း​​သတ်တာမှမဟုတ်တာ။”

    “စြကင်္န်မ​​ေလျှာက်နိုင်​​ေအာင် ​​ေြခဖဝါး​​ ဓါး​​နဲ့​​ခွဲလိုက်၊​ ဓါး​​ခွဲ​​ေတာ့​​ ဓါး​​ခံလိမ့​်​မယ်။ ဆား​​ပက်​​ေတာ့​​ ဆား​​ခံလိမ့​်​မ​​ေပါ့​​ကွယ်” တဲ့​​။ အဲသလိုများ​​ ယံု​​ေနြကသလား​​မသိ။ ဘုရား​​တကာ​​ေရ​​ေြမ့​​ရှင်ြကီး​​များ​​က “သံဃာကို စိတ်နဲ့​​​ေတာင် မြပစ်မှား​​ပါဘူး​​။ ​​ေအာက်ကလူ​​ေတွ သူတို့​​ဘာသာ ြကည့​်​ြကက်လုပ်ြကတာပါ။”

    “ တပည့​်​​ေတာ်တို့​​က မင်း​​ပါး​​ခစား​​ ​​ေစသည့​်​ကျွန် ထွန်သည့​်​နွား​​ပါဘုရား​​။ အာဏာပါး​​ကွက်သား​​တို့​​မည်သည် အမိန့​်​​ေတာ်နှင့​်​အညီ စီရင်ရရိုး​​ပါ။” ဘယ်သူနဲ့​​ တ​​ေလတည်း​​ထွက်တယ်ဆိုတာ ​​ေြပာစရာလို​​ေသး​​လား​​။ ​​ေသချာတာက​​ေတာ့​​ ကျွန်​​ေတာ်ြဖစ်ြဖစ် ဒီစာဖတ်​​ေနတဲ့​​ ခင်ဗျား​​ပဲ ြဖစ်ြဖစ် ဘယ်​​ေသာအခါမှ ရှင်ဘုရင် မိဖုရား​​ဘဝနဲ့​​ လား​​လား​​မျှ မအပ်စပ်တဲ့​​ သူ​​ေတွမို့​​ ြဖစ်ြခင်း​​ြဖစ် ​​ေသာနုတ္ထိုရ်သာ ြဖစ်ဖို့​​ရှိပါသဗျား​​။ ငရဲကျ​​ေတာ့​​အတူတူ စည်း​​စိမ်ယူ​​ေတာ့​​ မိုး​​နဲ့​​​ေြမ၊​ ဒီလူ​​ေတွ​​ေလာက် အ တာ ရှိနိုင်ပါရိုး​​လား​​ဗျာ။ ဒါ​​ေြကာင့​်​မို့​​ အဲဒီ အကုသိုလ်စက်ဝန်း​​ကို ကိုယ်ရှိတဲ့​​အရပ်က​​ေန ြဖတ်လိုက်ြကရ​​ေအာင်။ ဒီလိုအ​​ေတွး​​အြမင်​​ေတွ မှန်လာလျက်နဲ့​​ မထူး​​ြခား​​ပါဘူး​​။ နှမ်း​​တလံုး​​နဲ့​​ ဆီမှမြဖစ်တာ ဆိုလည်း​​ မပူပါနဲ့​​။ သူများ​​အကုသိုလ်ြပုတိုင်း​​ ကိုယ်မပါတဲ့​​အခါ၊​ မင်း​​၊​မိဖုရား​​၊​​ေသာနုတ္ထိုရ် ကိုယ့​်​ဇာတ်ကိုယ်သိမ်း​​ြကတဲ့​​အခါ ကိုယ်မပါဘူး​​​ေပါ့​​။

    ကဲ အင်း​​စိန်​​ေရာက်​​ေြကာင်း​​ တရား​​​ေကာင်း​​တို့​​ကို နာြကား​​ဖတ်ရှု အို တရား​​နာပရိသတ်လူထုတို့​​၊​ ယ​​ေန့​​မှစ ြဖစ်​​ေလရာဘဝတိုင်း​​မှာ ပါး​​ကွက်အာဏာသား​​၊​ ဒီပဲယင်း​​စား​​၊​ လက်ကိုင်တုတ်ပုဆိန်ရိုး​​အလုပ်များ​​ ဘယ်​​ေသာအခါမှ မြကံစည်​​ေြကး​​ရယ်လို့​​ သစ္စာြပုရင်း​​ နာဠာဂီရိ ဆင်မိုက်ြကီး​​ကို အတုယူြကပါစို့​​ဗျာ။


    နန္ဒမူအ​​ေခါင်း​​ နဝရတ်ပျံပလ္လင် ဖန်ဂူတန်​​ေဆာင်း​​ ချပ်ကမ်း​​ပါး​​ယံတွင် သယမ္ဗူအ​​ေလာင်း​​ ဆဒ္ဒါန်ဆင်ကို ရန်သူအ​​ေဟာင်း​​ ​​ေသာနုတ္ထိုရ် သ​​ေဘာယုတ်သမို့​​ သည်သို့​​သတ်ရန်ြပင်။

    (အို ဥမင်အတွင်း​​ ​​ေြမသုဿာန်မှာ ဗုဒ္ဓဝင်သနင်း​​၏ ​​ေရွှရုပ်ခန္ဒာ များ​​မြကာခင် ​​ေြကွြပုတ်ရန်သာ စီမံ​​ေလလျှင် ) ၂ ။ တအား​​ကုန်ရွက်​​ေဆာင် အချက်တ​​ေထာင်ရှိလျှင် ြမား​​​ေတာ်တမင်လွှတ်လျှင် မြမင်ဝံ့​​ပင် အသား​​​ေတာ် ရင်ညွန့​်​တွင် ရင်ညွန့​်​တွင် စွဲ စွဲ လဲမတတ် ​​ေအာ်ရှာ​​ေတာ်မူလျှင် ။

    (ဟိမဝန္တာတွင် မချိမဆန့​်​နဲ့​​ ​​ေအာ်တဲ့​​အသံ နရဝနာ ြမိုင်​​ေတာ်​​ေဟမာတွင်) ၂။ ပဲ့​​တင်ဟည်း​​ ြကီး​​​ေသာ အသံ​​ေတာ်​​ေပလျှင် အ​​ေလာင်း​​​ေတာ်ြကီး​​ အထပ်ထပ် ​​ေအာ်​​ေတာ်မူရာဌာန ဖန်ဂူလိုဏ်​​ေတာ် အိုင်နဝရတ်ကန် ြမိုင်ချပ်ကမ်း​​ပါး​​ယံတွင် သနား​​မဆံုး​​ အား​​လံုး​​ငို​​ေပလျှင်။

    ထင်လင်း​​ဆင်ြခင်တရား​​နဲ့​​ ​​ေတွး​​ချင့​်​ရာတွင် ဆင်မင်း​​အရှင်ဘုရား​​ ​​ေဘး​​ြဖစ်ရှာလျှင် အင်ြကင်း​​ပင်အနား​​မှာ ​​ေသွး​​အစက်စက်ြဖာ၍ ခွာနှစ်ဘက်ကို ​​ေြမမှာရှပ်​​ေတာ့​​ တင်လွှမ်း​​ဆင်ြမန်း​​ သကင်္န်း​​အရဟတ္တဇကိုြမင် အ​​ေလာင်း​​​ေတာ်ြကီး​​ သတိချပ်လို့​​ မချိမဆန့​်​နဲ့​​ ဪ ဝိပဿနာ​​ေတာ်ကိုတင်။

    (ြမတ်အ​​ေလာင်း​​​ေတာ် နာဂိန်​​ေမသည် ရာဇိ​​ေြန္ဒ ဉာဏ်ရည်ချုပ်၍ ရန်သူအယုတ် ​​ေလး​​လက်နက်ြကံ ) ၂ ​​ေသွး​​အစက်စက်နဲ့​​ ဗုဒ္ဓပရ​​ေမလျှံ ဒုက္ခ​​ေဝဒနံ မီး​​လျှံ​​ေတွ့​​တာ​​ေတာင် သည်း​​ခံ၍ ​​ေန​​ေတာ်မူ​​ေသာ အရှင်။

    (ဟိမဝန္တာတွင် မချိမဆန့​်​နဲ့​​​ေအာ်တဲ့​​အသံ နရဝနာ ြမိုင်​​ေတာ်​​ေဟမာတွင်) ၂။ ပဲ့​​တင်ဟည်း​​ြကီး​​​ေသာ အသံ​​ေတာ်​​ေပလျှင် အ​​ေလာင်း​​​ေတာ်ြကီး​​ အထပ်ထပ် ​​ေအာ်​​ေတာ်မူရာဌာန ဖန်ဂူလိုဏ်​​ေတာ် အိုင်နဝရတ်ကန် ြမိုင်ချပ်ကမ်း​​ပါး​​ယံတွင် သနား​​မဆံုး​​ အား​​လံုး​​ငို​​ေပလျှင်။

  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.