• “ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် လတန်​​ေဆာင်တိုင် / ကိုြမြကီး​​ နှင့​်​ အဖွဲ့​​”

    ဒီ​​ေန့​​ တန်​​ေဆာင်မုန်း​​လြပည့​်​ညဆို​​ေတာ့​​ ရန်ကုန်မှာ မယ်ဇလီဖူး​​သုပ်စား​​ြကမှာ​​ေပါ့​​။ ဒီညက ​​ေဆး​​​ေပါင်း​​ခတဲ့​​ညကိုး​​။ အညာမှာ​​ေတာ့​​ ညဘက် နက္ခတ်စံုမှ စား​​ြကတာ။ သူတို့​​ဆီက​​ေတာ့​​ ြကယ်ြမင်လြမင် နက္ခတ်သဘင်ဗျ။ တန်​​ေဆာင်မုန်း​​လဆို ြကိတ္တိကာနက္ခတ်ထွန်း​​တယ်ဆိုလား​​ပဲ။ ခုနှစ်စဉ်ြကယ် ​​ေမာင်ရင်ဆိုင်း​​ထမ်း​​ ဟသင်္ာတာရာတို့​​ဆိုတာ အညာမှာမှ ြမင်ရတာ​​ေလ။

    အိမ်ပတ်လည်က အပင်ြကီး​​​ေတွကို ​​ေဘာင်ခတ်လို့​​ အဆံုး​​အစမဲ့​​တဲ့​​ မိုး​​​ေကာင်း​​ကင်ြကီး​​ကိုြကည့​်​ရင်း​​ ပံုြပင်​​ေတွ အများ​​ြကီး​​နား​​​ေထာင်ခဲ့​​ရပါတယ်။ ရန်ကုန်မှာ မီး​​ပျက်ရင် ​​ေမှာင်တာချင်း​​တူ​​ေပမယ့​်​ ဘာမှ မြမင်ရဘူး​​။ ရန်ကုန်က မယ်ဇလီဖူး​​သုပ်​​ေတွကလည်း​​ စား​​မ​​ေကာင်း​​ပါဘူး​​ဆိုရင် ြမစိမ်း​​ြပာထဲက ဘဘိုး​​တင် ဓါတ်ြပား​​​ေဟာင်း​​ြကီး​​ ဖွင့​်​တယ်ြဖစ်ဦး​​မယ်။ အညာက ဘြကီး​​​ေစာတို့​​ အ​​ေမသုန်တို့​​ သုပ်တဲ့​​ မယ်ဇလီဖူး​​သုပ်​​ေလာက် ဘယ်ဟာမှ မ​​ေကာင်း​​ဘူး​​ဗျ။ ​​ေန့​​ခင်း​​ဘက်ဆို မယ်ဇလီဖူး​​ ဟင်း​​ချိုက​​ေလး​​ကလည်း​​ ထမင်း​​အား​​ြကီး​​ြမိန်တာ။ မီး​​ထွန်း​​ပွဲက​​ေတာ့​​ ရန်ကုန်အ​​ေနာက်ပိုင်း​​မှာ အ​​ေတာ်စည်တယ်။ ဦး​​ဘဂျမ်း​​ ကာတွန်း​​ြပပွဲ​​ေတွလည်း​​ လုပ်ြကတယ်။

    ကိုယ်​​ေနတဲ့​​ ​​ေရ​​ေကျာ်ဘက်က သီတင်း​​ကျွတ်သာ ြကိတ်ြကိတ်တိုး​​စည်တာ။ ဒီညမှာ အစည်ဆံုး​​က​​ေတာ့​​ ​​ေရွှတိဂံုဘုရား​​၊​ ဗိုလ်တ​​ေထာင်ဘုရား​​​ေတွမှာ​​ေပါ့​​။ မသိုး​​သကင်္န်း​​ယက်ြပိုင်ပွဲ​​ေတွ ရှိတယ်​​ေလ။ ဒီ​​ေခတ်ြကီး​​ထဲမှာ ယက္ကန်း​​စင်ကို အဲဒီမှာပဲ ြမင်ရ​​ေတာ့​​တာ။ စင်နံမည်က​​ေလး​​​ေတွကလည်း​​ ဝိသာခါတို့​​ ​​ေဂါတမီတို့​​ သုဇိတာတို့​​။ ယက္ကန်း​​သမ​​ေလး​​​ေတွကလည်း​​ လှပ​​ေြကာ့​​​ေမာ့​​လို့​​။ ယက္ကန်း​​ယက်တယ်ဆိုတာ ​​ေြခလက်မျက်စိ တစက်က​​ေလး​​မှ နား​​ရတာမဟုတ်ဘူး​​ဗျ။ လွန်း​​ထိုး​​သလို ဆိုတဲ့​​ လွန်း​​အိမ်က​​ေလး​​ ဟိုဘက်ဒီဘက် ​​ေြပး​​​ေနတာလည်း​​​ေတွ့​​ရတယ်။ ​​ေယာင်ကိုထစ်၍ ရစ်ကို​​ေထာင်၊​ မာမ​​ေလာင်၍ ​​ေမာင်မလာဆိုတဲ့​​ ကဗျာထဲက ရစ်ဘီး​​က​​ေလး​​​ေတွလည်း​​ ​​ေတွ့​​ရမယ်။ စ​​ေကာ့​​​ေဈး​​ထဲမှာ ဝယ်စား​​တဲ့​​ မုန့​်​ဗိုင်း​​​ေတာင့​်​ ဆိုတာနဲ့​​တူတဲ့​​ ဗိုင်း​​​ေတာင့​်​က​​ေလး​​​ေတွလည်း​​ ​​ေတွ့​​ရမယ်။ အဲဒီပွဲ​​ေတွမှာ အြမဲဖွင့​်​​ေလ့​​ရှိတာက​​ေတာ့​​ ကိုြမြကီး​​ နဲ့​​ ြမန်မာ့​​အသံအဖွဲ့​​ ဆိုထား​​တဲ့​​ ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် လတန်​​ေဆာင်တိုင် ဆိုတဲ့​​ သီချင်း​​က​​ေလး​​ပါပဲ။

    လြပည့​်​ည​​ေတွထဲမှာ တန်​​ေဆာင်မုန်း​​လြပည့​်​​ေလာက် ထိန်ထိန်သာတဲ့​​ လမင်း​​ြကီး​​ကလည်း​​ မရှိဘူး​​​ေလ။ ြမူ​​ေမှာင်​​ေဝကင်း​​ ​​ေငွအဆင်း​​စန္ဒ ဆိုတာ သူ့​​ကို​​ေြပာတာ​​ေပါ့​​။ သာ​​ေတာင့​်​သာယာ အခါ​​ေကာင်း​​အခါမွန်မှာ မဂင်္လာရှိ​​ေသာအမှု​​ေတွကိုသာ ​​ေရွး​​လို့​​ ြပုြကမယ်ဆိုြပီး​​ သူ​​ေတာ်​​ေကာင်း​​ ဆရာ​​ေကာင်း​​အရှာထွက်ခဲ့​​တာလည်း​​ တန်​​ေဆာင်မုန်း​​လြပည့​်​ညမှာပါပဲ။ နာရဒ ဇာတ်​​ေတာ်ထဲမှာ​​ေလ။ သူ့​​ခမျာ ဘုရား​​မပွင့​်​တဲ့​​ သာသနာပအခါမို့​​ တိတ္ထိ တက္ကဒွန်း​​ြကီး​​များ​​နဲ့​​သာ ​​ေတွ့​​ခဲ့​​ရရှာတာ။

    ကျွန်​​ေတာ်တို့​​ ခင်ဗျား​​တို့​​များ​​​ေတာ့​​ ကံ​​ေကာင်း​​ချက်နှယ်ဗျာ။ ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် တန်​​ေဆာင်တိုင်ပွဲမှာ ကထိန်ပွဲြကီး​​ ြခိမ့​်​ြခိမ့​်​သဲ နွှဲဖို့​​ ကံြကံု​​ေန​​ေသး​​ပါရဲ့​​​ေနာ်။ ပ​​ေဒသာပင်ြကီး​​​ေတွ ဟီး​​ထ​​ေနတဲ့​​ အရပ်​​ေလး​​မျက်နှာက ကထိန်ပွဲြကီး​​​ေတွကို မှန်း​​လို့​​ သာဓု​​ေခါ်လိုက်ြကပါစို့​​။ ဒီရာသီမှာက​​ေတာ့​​ ဆရာ​​ေရာတကာပါ ​​ေပျာ်ြကတဲ့​​ပွဲ​​ေပကိုး​​။ ြပန်​​ေတွး​​ြကည့​်​ရင်ကို ​​ေပျာ်စရာြကီး​​ပါပဲ။ စိတ်ထဲမှာ ဘုန်း​​ြကီး​​​ေကျာင်း​​​ေတွ​​ေတာင် အ​​ေတာ် လွမ်း​​သွား​​မိပါတယ်။

    ြမန်မာလူမျိုး​​တို့​​သဘာဝ ဘုရား​​​ေကျာင်း​​ကန်နဲ့​​ မ​​ေဝး​​တာ ဓမ္မတာပါ။ ငယ်ငယ်ကတည်း​​က ​​ေဖ​​ေဖ ​​ေမ​​ေမ ကိုကို မမ ြပီး​​ရင် ဘုန်း​​ဘုန်း​​ ဦး​​​ေတာ် သင်ြကတာ​​ေလ။ သား​​ငယ် သမီး​​ငယ်များ​​ နံမည်​​ေပး​​​ေတာ့​​လည်း​​ ခု​​ေခတ်လို လွန်း​​ထား​​ထား​​၊​ မင်း​​သိခင်္၊​ စံဇာဏီဘို ဘယ်ရှိမလဲ။ ဘုန်း​​ဘုန်း​​ဆီ​​ေလျှာက်လိုက်ရင် အမည်သညာ ​​ေခါ်စရာကား​​ဆို ​​ေပချပ်က​​ေလး​​နဲ့​​ ဇာတာပါထွက်လာမယ်။ ခု ကျွန်​​ေတာ့​​နံမယ်လည်း​​ ဘုန်း​​ြကီး​​​ေပး​​ထား​​တာ။ ရွာမှာဆိုရင်​​ေတာ့​​ မနက်မိုး​​လင်း​​ကတည်း​​က “ဆွမ်း​​​ေတာ်ဗျို့​​” ကို မီ​​ေအာင်ချက်ြကရတာ။

    ရန်ကုန်ကျ​​ေတာ့​​ ​​ေကျာင်း​​သား​​ရှား​​လို့​​ ဦး​​ဇင်း​​များ​​ ကိုယ်တိုင်ြကွရရှာတယ်။ အိမ်​​ေတွမှာဆွမ်း​​ပင့​်​ထား​​လို့​​ ပံုမှန်ြကွ​​ေနကျကိုယ်​​ေတာ်ဆို အိမ်ထဲပင့​်​ ​​ေနရာထိုင်ခင်း​​များ​​​ေပး​​ ဝတ်ြဖည့​်​လို့​​ ထိုင်ကိုယ်​​ေတာ် တဲ့​​။ ရံဖန်ရံခါကစလို့​​ ​​ေန့​​စဉ်မှန်မှန် မဖိတ်​​ေသာ်ြငား​​ ြကွလာ​​ေတာ်မူတဲ့​​ တစိမ်း​​ကိုယ်​​ေတာ်​​ေတွက​​ေတာ့​​ အိမ်ထဲမဝင်ဘူး​​။

    အိမ်ဝက မတ်တတ်ဆွမ်း​​ခံတယ်။ ရပ်ကိုယ်​​ေတာ် တဲ့​​၊​ အဆင့​်​အတန်း​​ခွဲတယ် မဟုတ်​​ေပမယ့​်​ နိစ္စပတ်ဝတ်ြဖစ်​​ေန​​ေတာ့​​ ​​ေလာင်း​​တဲ့​​ဆွမ်း​​ဟင်း​​ချင်း​​​ေတာ့​​ မတူဘူး​​​ေပါ့​​။ ကန်​​ေတာ့​​ဆွမ်း​​လို့​​​ေတာ့​​ မရှိပါဘူး​​။ လာလာသမျှ အများ​​စာ တဇွန်း​​တခပ်စီ​​ေတာ့​​ ​​ေလာင်း​​ြဖစ်တာချည့​်​ပဲ။ အဲဒါက​​ေလာင်း​​ဆွမ်း​​ပဲရှိ​​ေသး​​တာ။ ​​ေန့​​စဉ်မှန်မှန် ဆရာ​​ေတာ်ြကီး​​ဆီပို့​​ရတဲ့​​ ပို့​​ဆွမ်း​​တချိုင့​်​ကလည်း​​ရှိ​​ေသး​​တာ။ ကိုယ်ငယ်ငယ်က​​ေတာ့​​ ​​ေန့​​တိုင်း​​ ကိုယ်တိုင်သွား​​ပို့​​ရတယ်။ အကျိုး​​အြမတ်က ဘာရသလဲဆို ရဟန်း​​သံဃာများ​​နဲ့​​ ရင်း​​နှီး​​ကျွမ်း​​ဝင်တယ်။

    ဘာသာတရား​​အဆံုး​​အမကို က​​ေလး​​ဘဝက စလို့​​ယဉ်ပါး​​တယ်။ မှန်ပါ့​​။ တင်ပါ့​​ အရှင်ဘုရား​​ တပည့​်​​ေတာ်။ သင့​်​​ေတာ်​​ေအာင် ​​ေခါ်တတ်​​ေလျှာက်တတ်တယ်။ ကိုယ်ဆွမ်း​​ပို့​​တဲ့​​​ေကျာင်း​​က သိမ်ြဖူစ​​ေတာ့​​ဂိတ်က မဂင်္လာရာမ လို့​​​ေခါ်တဲ့​​ ရခိုင်ဘုန်း​​ြကီး​​​ေကျာင်း​​ဆို​​ေတာ့​​ ရခိုင်သံများ​​ကို ကိုယ်တိုင်သာ မ​​ေြပာတတ်တာ။ သူတို့​​​ေြပာသမျှ နား​​လည်တယ်။ ဆွမ်း​​ချိုင့​်​ပို့​​ရင်း​​ အချိန်ပိုင်း​​ ဘုန်း​​ြကီး​​​ေကျာင်း​​သား​​လုပ်မိရာက တခါတခါ ဆွမ်း​​ဆန်စိမ်း​​​ေလာင်း​​ပွဲတို့​​၊​ ကမ္ဘာ​​ေအး​​လိုဏ်ဂူမှာ လုပ်တဲ့​​ပွဲတို့​​ ကို ဘုန်း​​ြကီး​​နဲ့​​ အတူလိုက်ဖူး​​​ေတာ့​​ ဗီအိုင်ပီဆိုတာ တယ်အရသာရှိသကိုး​​ လို့​​လည်း​​ ခံစား​​ဖူး​​တာ​​ေပါ့​​။ ဒါ​​ေတာင် ဘုန်း​​ြကီး​​​ေကျာင်း​​သား​​ပဲရှိ​​ေသး​​တာ။ ပီအက်စ်အို​​ေလာက်များ​​ လုပ်ဖူး​​မိရင် အခက်။

    အိမ်ကအ​​ေဖတို့​​ အဖွား​​တို့​​က ကိုယ့​်​ကို ဘုန်း​​ြကီး​​​ေကျာင်း​​နဲ့​​ မစိမ်း​​​ေအာင် လုပ်ထား​​တာ ရည်ရွယ်ချက်ရှိ​​ေြကာင်း​​ ခုမှ သ​​ေဘာ​​ေပါက်​​ေတာ့​​တယ်။ အစက​​ေတာ့​​ အား​​ြကီး​​ခိုင်း​​ရန်​​ေကာ လို့​​ထင်တာ။ စ​​ေန​​ေန့​​ဆိုရင် အဖွား​​က​​ေဈး​​က ဘုရား​​ပန်း​​​ေတွဝယ်လာ​​ေပး​​တယ်။ အဲဒါ​​ေကျာင်း​​​ေပါ်က ပန်း​​အိုး​​​ေတွ ​​ေဆး​​​ေြကာသန့​်​ရှင်း​​ြပီး​​လဲဖို့​​။ စိတ်ကူး​​​ေပါက်ရင် ​​ေကျာင်း​​ထဲ တံမျက်စည်း​​လှဲ အိမ်သာ​​ေဆး​​လည်း​​ လုပ်ခိုင်း​​တတ်တယ်။ ​​ေဝယျာဝစ္စကုသိုလ်ဆိုတာ မ​​ေတွး​​မိခဲ့​​ဘူး​​။ ခု​​ေတာ့​​ သွား​​​ေလသူ​​ေတွကို ​​ေကျး​​ဇူး​​ြကီး​​များ​​တင်မိပါရဲ့​​ဗျာ။ ကုသိုလ်ယူတာ သူတို့​​ချည့​်​ပဲ ယူမသွား​​ဘူး​​။ ကိုယ့​််​လည်း​​ ဘုမသိဘမသိ ကုသိုလ်ရ​​ေအာင် ခိုင်း​​သွား​​ခဲ့​​တာကိုး​​။

    တကယ်​​ေတာ့​​ ကိုယ့​်​မိသား​​စုဟာ ဘယ်တုန်း​​ကမှ ြကွယ်ပိုး​​ြကွယ်ဝထဲက မဟုတ်ခဲ့​​ပါဘူး​​။ ရရစား​​စား​​၊​ လူတန်း​​​ေစ့​​ရံု မနည်း​​ရုန်း​​ကန်ခဲ့​​ြကတာပါ။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ သူတို့​​အထွာနဲ့​​သူတို့​​ အလှူအတန်း​​ရယ်လို့​​ ြဖစ်ြဖစ်​​ေြမာက်​​ေြမာက် လုပ်နိုင်တာ ကိုယ့​်​ထက် အပံုြကီး​​သာပါတယ်။ အညာမှာြပန် ရှင်ြပုတုန်း​​က ​​ေဆွမျိုး​​နီး​​စပ်​​ေတွ​​ေရာ ရှင် ၂၄ ပါး​​ကို ရွာပတ်လည် မီး​​ခိုး​​တိတ်လှူနိုင်တယ်။ ရန်ကုန်က ငါး​​သ​​ေလာက် အချိန် ၂၀၀ ​​ေကျာ်တင်သွား​​ြပီး​​ ​​ေပါင်း​​​ေကျွး​​တာ။ ကိုယ်သာဆို ခုချိန်ခါ ဘယ်လှူနိုင်ပါ့​​မလဲ။

    ဘုန်း​​ြကီး​​​ေကျာင်း​​ြကီး​​ကအို အမိုး​​ကမလံု သံဇလံု​​ေတွ စီ​​ေနတာြမင်​​ေတာ့​​ အဖွား​​က မြဖြစ်ဖစ်တဲ့​​နည်း​​နဲ့​​ အား​​ခဲလို့​​ အမိုး​​မိုး​​လှူတယ်။ မပိုမလျှံ​​ေပမယ့​်​ ြခိုး​​ြခံြပီး​​စုတာ။ ကိုယ့​်​လက်ထက်မှာ​​ေတာ့​​ ဒီအရွယ်သာ​​ေရာက်​​ေရာ၊​ သူြကီး​​ဘုရား​​ ရွာသား​​​ေကာင်း​​မှု မှာသာ ပါနိုင်တယ်။ ဘာတခုမှ ကိုယ့​်​တပိုင်တနိုင် မလှူနိုင်​​ေသး​​ဘူး​​။ ထီ​​ေပါက်ရင်​​ေပါ့​​ဘုရား​​လို့​​ ​​ေလနဲ့​​လှူဖို့​​​ေတာင် ထီကထိုး​​မထား​​ဘူး​​။ နှ​​ေြမာလို့​​။ ​​ေညာင်ပင်ြကီး​​​ေလာက်ဆု​​ေတာင်း​​​ေတွနဲ့​​ ​​ေညာင်​​ေစ့​​​ေလာက်အလှူ​​ေတွသာ ကျိုး​​တို့​​ကျဲတဲ အား​​ခဲ​​ေနရတယ်။

    ကိုယ်ကျဲလိုက်တဲ့​​ ​​ေညာင်​​ေစ့​​က​​ေလး​​​ေတွကို မျက်စိ​​ေအာက်မှာ ​​ေညာင်ပင်ြကီး​​​ေတွအြဖစ် ြမင်ရတာက​​ေတာ့​​ ကထိန်ပွဲ​​ေတွမှာ​​ေပါ့​​ဗျာ။ ပ​​ေဒသာပင် သီး​​ရတဲ့​​အရသာ​​ေလ။ သူများ​​ ပ​​ေဒသာပင်​​ေတွမှာ ဘာ​​ေတွပါသလဲ။ တို့​​အပင်မှာ ဘာ​​ေတွလိုမလဲ။ ဘယ်ဟာက အြမင်လှမယ်။ ဘယ်ဟာက ဘုန်း​​ြကီး​​​ေတွအတွက် အသံုး​​တည့​်​မယ်။ ပိုက်ဆံများ​​ရင် ဝိတ်တက်​​ေအာင် ဘာ​​ေတွထည့​်​မယ်။ ပိုက်ဆံနည်း​​ရင် အပင်ြပည့​်​​ေအာင် ဘာ​​ေတွ ြဖည့​်​မယ်။ အဲဒါ​​ေတွ အား​​လံုး​​ အနုပညာဗျ။ ဘဏ်မှာ ပိုက်ဆံအနုတ်သစ်က​​ေလး​​​ေတွလဲလို့​​ လှ​​ေအာင်​​ေခါက် သီး​​တာဆင်တာလည်း​​ ပညာပဲ။ ကိုယ်လှူတာ​​ေရာ သူများ​​လှူတာပါ မုဒိတာပွား​​ြကည်နူး​​နိုင်တာ ကထိန်အခါမှာပါ။ ြမို့​​လံုး​​ပတ်လည် ပ​​ေဒသာပင်လှည့​်​လို့​​ အများ​​နဲ့​​အတူ ြကည်နူး​​အား​​ရလည်း​​ ြဖစ်ြကရပါတယ်။

    ဒီနှစ်မှာ​​ေတာ့​​ သူများ​​​ေတွ ​​ေပျာ်​​ေပျာ်ပါး​​ပါး​​ ကုသိုလ်ဒါန တ​​ေလှြကီး​​ရ​​ေနတဲ့​​ အချိန်မှာ ကိုယ်က​​ေတာ့​​ စိတ်သာရည်စူး​​ ထံ​​ေတာ်ဦး​​လုပ်​​ေနရတယ်။ သူများ​​ရပ်ရွာမှာ ြကာရှည်​​ေလး​​ြမင့​်​ အချိန်ဖင့​်​လို့​​ သက်ရင့​်​ရွယ်အိုတဲ့​​ထိလည်း​​ ​​ေနနိုင်မယ်မထင်ပါဘူး​​။ ကိုယ့​်​မိဘဘိုး​​ဘွား​​က ပျိုး​​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​ သဒ္ဒါတရား​​မျိုး​​ ကိုယ့​်​သား​​သမီး​​ဆီမှာ ဆယ်ပံုတပံုကျန်​​ေအာင်​​ေတာင် မသွန်သင်နိုင်​​ေသး​​ဘူး​​။ ဘုရား​​​ေဝး​​ တရား​​​ေဝး​​ သံဃာနဲ့​​​ေဝး​​တဲ့​​အရပ်မှာ အွန်လိုင်း​​တရား​​များ​​နာြကား​​လို့​​ ကျွတ်တမ်း​​ဝင် ကုသိုလ်ြဖစ်တတ်​​ေလရဲ့​​ လို့​​​ေတာ့​​ မြကား​​ဖူး​​​ေသး​​ဘူး​​။

    လိမ်တာ ညာတာနဲ့​​ ခိုး​​တာဝှက်တာ ငါး​​ပါး​​သီလမှာ ပါ​​ေလရဲ့​​လို့​​​ေတာင် သတိမရြကတဲ့​​ လူြကီး​​​ေတွအလယ်မှာ ဘာသာ သာသနာအဆံုး​​အမ​​ေတွ ပါး​​လျား​​သွား​​မှာစိုး​​လို့​​ ဝဋ်​​ေဟာင်း​​​ေတွဆပ်ရင်း​​ တွယ်ကပ်လို့​​​ေနရဦး​​မှာ​​ေပါ့​​။ ဆရာ​​ေတာ်ဦး​​ဗုဓ်က မိန့​်​ခဲ့​​သ​​ေလ။ “ ဟဲ့​​ မယ်နု။ သူ့​​​ေကျွး​​ရှိက ဆပ်ရသည်သာ။” တဲ့​​။


    (ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် လတန်​​ေဆာင်တိုင်) ၂ ။

    (သီတင်း​​ကျွတ် ပွဲ​​ေတာ်ြကီး​​ြပီး​​​ေတာ့​​ တန်​​ေဆာင်မုန်း​​ တန်​​ေဆာင်တိုင် ဆီမီး​​ကြမိုင်။
    မသိုး​​အလှ ြမတ်သကင်္န်း​​ကပ်ဖို့​​ ​​ေရွှတိဂံုကုန်း​​​ေတာ် ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်။
    ကထိန်သကင်္န်း​​မို့​​ ကပ်လို့​​ကိုမဆံုး​​ ခင်ြပံုး​​သူဇာ ​​ေကသီခိုင်) ၂ ။
    (​​ေမျှာ်​​ေတာ်​​ေဇာနဲ့​​ သူ့​​လည်တိုင် ကျွန်​​ေတာ်​​ေလ မလာလို့​​မှိုင်) ၂ ။ နံသာထူး​​လူး​​ကာ ဆံထံုး​​ဟန်​​ေကျာ့​​ရှင်း​​ အဆင်း​​လှလို့​​ြမိုင် တပွင့​်​ပန်ကာပဲ သင်း​​ြကူပျံလှိုင် ပင်နီ​​ေချာရယ် ​​ေယာတမီအခိုင် ြပံုး​​ြပံုး​​​ေလး​​ ကျွန်​​ေတာ့​်​​ေဘး​​ကထိုင် ယက္ကန်း​​ခတ်သံက​​ေလး​​က အလွန်ပဲြမိုင်။

    (ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် လတန်​​ေဆာင်တိုင်) ၂ ။ ကထိန်ပွဲခင်း​​ပါတဲ့​​ လတန်​​ေဆာင်တိုင် (အထူး​​ ြမူး​​ အထူး​​ ြမူး​​) ၂ ။

    ချစ်သက်လျာ ​​ေကသီညှာခိုင် တနှစ်ထက်တနှစ်မို့​​ သူ့​​ကိုသာပဲ ချစ်​​ေဇာ​​ေတွမှာ လှိုင်။

    (ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် ြမိုင်ြမိုင်ဆိုင်ဆိုင် လတန်​​ေဆာင်တိုင်) ၂ ။

  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.