• “ဓမ္မစြကာ / ဝင်း​​ဦး​​”

    မင်း​​သား​​​ေတွထဲမှာ ကိုဝင်း​​ဦီး​​ြကီး​​​ေလာက် လူရွှင်​​ေတာ်​​ေတွ အသံတုလုပ်ြကတဲ့​​သူ မရှိပါဘူး​​။ လုပ်လည်း​​လုပ်ချင်စရာ။ သူ့​​အသံြကီး​​က ဘယ်လိုြကီး​​မှန်း​​ကို မသိဘူး​​။ “ကျွန်​​ေတာ့​်​ကို ​​ေြပာတာလား​​ ခမျာ။ ကျွန်​​ေတာ့​်​ကို​​ေြပာတာလား​​ ခမျာ..” ဆိုတဲ့​​ အသံလုပ်ြကည့​်​ပါလား​​။

    ကိုယ့​်​ဘာသာကိုယ်​​ေတာင် ရယ်လိုက်ရတာ။ ဒီအသံြကီး​​နဲ့​​ သီချင်း​​ဆိုြပန်​​ေတာ့​​လည်း​​ သူများ​​နဲ့​​မတူ တမူထူး​​ြခား​​ြပီး​​ ​​ေကာင်း​​​ေနြပန်​​ေရာ။ ​​ေနာက်ဆံုး​​ သူ့​​သီချင်း​​​ေတွကို ြပန်ဆိုတဲ့​​အခါ ပင်ကိုယ်သံနဲ့​​ မဆိုြကပဲ အသံတုလုပ်သလို သူ့​​အသံြကီး​​​ေတွ လုပ်ဆိုမိ​​ေတာ့​​ ရယ်ပဲရယ်ရ​​ေတာ့​​မလို ြဖစ်ရတာ​​ေပါ့​​။ နား​​ထဲမှာ သူဆိုတဲ့​​ အသံကမှ စွဲ​​ေနတာကိုး​​။ အထူး​​သြဖင့​်​ ​​ေဟာဒီသီချင်း​​ပဲ။ မူရင်း​​ဆိုတာဘယ်သူဆိုတာ​​ေတာင် မမှတ်မိ​​ေတာ့​​​ေလာက်​​ေအာင် သူ့​​ကိုပဲ စွဲ​​ေနြပီး​​ သူ့​​​ေနာက် ဘယ်သူြပန်ဆိုဆို သူ့​​အသံပဲြကား​​​ေနရတယ် ဆိုရင် မလွန်ပါဘူး​​။ မယံုရင် “ြဗဟ္မာနတ်လူအ​​ေပါ်..” ဆိုတဲ့​​ အပိုဒ်ကို နား​​​ေထာင်ြကည့​်​။

    နှစ်စဉ်နှစ်တိုင်း​​ ဓမ္မစြကာ အခါ​​ေတာ်​​ေန့​​ဆိုရင် အြမဲြကား​​ရ​​ေလ့​​ရှိတဲ့​​ သီချင်း​​က​​ေလး​​ပါ။ ဘယ်​​ေန့​​လဲ​​ေကာ သိြက​​ေသး​​ရဲ့​​လား​​ ဘုရား​​တကာတို့​​ ဘုရား​​အမတို့​​​ေရ။ ခရစ်နှစ်ြပက္ခဒိန်ြကီး​​နဲ့​​ စခန်း​​သွား​​​ေနလိုက်တာ လဆန်း​​လဆုပ် ဥပုသ်အဖိတ်တို့​​​ေတာင် မသိ​​ေတာ့​​တာ ြကာလှ​​ေပါ့​​။ အစိုး​​ရ ရံုး​​ပိတ်ရက်မတူတဲ့​​ တ​​ေြပတရွာ ​​ေရာက်​​ေနလို့​​ကြဖင့​်​ ဘာ​​ေြပာ​​ေကာင်း​​မတုန်း​​။ အဘိဓမ္မာအခါ​​ေတာ်​​ေန့​​နဲ့​​ မှား​​​ေပါင်း​​လည်း​​ မနည်း​​​ေတာ့​​။ တာဝတိသာမှာ​​ေဟာခဲ့​​တာက သီတင်း​​ကျွတ်မှ ြပန်ဆင်း​​လာတာ​​ေလ လို့​​မှတ်ထား​​​ေနာ်။

    ကဆုန်လြပည့​်​ ဗုဒ္ဓ​​ေန့​​ဆိုတာက ဘုရား​​စင်စစ် ဧကန်ြဖစ်​​ေတာ်မူတဲ့​​​ေန့​​၊​ အဲဒီက​​ေန သတ္တဌာန ခုနစ်​​ေနရာ ခုနစ်ရက်စီ သီတင်း​​သံုး​​လို့​​ ၄၉ ရက်အြကာမှာ တရား​​ဦး​​​ေဟာ​​ေတာ်မူဖို့​​ အြကံ​​ေတာ်ြဖစ်ြပီး​​ မိဂဒါဝုန်ကိုြကွတာ ခရီး​​တပါတ်ြကာ၊​ ဝါဆိုလြပည့​်​​ေန့​​မှာ ​​ေဟာ​​ေတာ်မူခဲ့​​တာပါဗျား​​။ ​​ေမ့​​သွား​​မှာစိုး​​လို့​​ ရက်ပါတွက်ြပလိုက်တယ်​​ေနာ်။ မှား​​​ေြပာတာ သူများ​​​ေတွြကား​​ရင် ရှက်စရာြကီး​​။

    ြမတ်စွာဘုရား​​ရှင်ဟာ သဗ္ဗညုတ​​ေရွှဉာဏ်​​ေတာ်ကို ရရှိြပီး​​တဲ့​​မနက်မှာ မာရ်ငါး​​ပါး​​ကိုလည်း​​ ​​ေအာင်ြမင်​​ေတာ်မူပါတယ်။ ​​ေဗာဓိပင်နဲ့​​​ေရွှပလ္လင် သီချင်း​​​ေလး​​ နား​​​ေထာင်ြကည့​်​ရင် အ​​ေသး​​စိတ်ပါတာ​​ေပါ့​​။ “မဟာ​​ေဗာဓိပင်နဲ့​​ တလံကွာပါသည်..” ဆိုတဲ့​​ သီချင်း​​။ အဲဒါြပီး​​​ေတာ့​​ သတ္တဌာန ဆက်နား​​​ေထာင်လိုက်။ “သံုး​​လူဘုန်း​​​ေမာ် ရှင်​​ေတာ်အရဟံ..” နဲ့​​ စတဲ့​​ သီချင်း​​။ ြပီး​​မှ ဒီ ဓမ္မစြကာကိုနား​​​ေထာင်၊​ ကိုရီး​​ယား​​ကား​​များ​​လို အစဉ်လိုက်ပဲ။ ဒီသီချင်း​​က​​ေတာ့​​ “ြမတ်စွာဘုရား​​ပွင့​်​​ေတာ်မူစဉ်က..” ဆိုတာနဲ့​​စတယ်။

    ဘုရား​​ရှင် တရား​​ဦး​​​ေဟာဖို့​​ အြကံြဖစ်​​ေတာ်မူ​​ေတာ့​​ ​​ေလာကဓါတ်တခုလံုး​​ကို ​​ေရွှဉာဏ်​​ေတာ်ကွန်ယက်ြဖန့​်​လို့​​ ဆင်ြခင်ြကည့​်​​ေတာ်မူပါသတဲ့​​။ အဲသလို World Wide Web ြကီး​​ကို ဉာဏ်​​ေတာ် browser နဲ့​​ ရှုလိုက်​​ေတာ့​​ Server ready မြဖစ်​​ေသး​​လို့​​လား​​ Connection အရှိန်မရ​​ေသး​​လို့​​လား​​မသိပါဘူး​​။

    Access denied ြဖစ်​​ေတာ်မူသတဲ့​​ကွယ်။ တ​​ေလာကလံုး​​ဟာ အမိုက်တိုက်ြကီး​​ပါလား​​လို့​​ ဆင်ြခင်မိြပီး​​ အဲသ​​ေလာက် မိုက်မဲတဲ့​​ သတ္တဝါ​​ေတွ ငါကယ်ချွတ်လို့​​မှ ရနိုင်ပါ့​​မလား​​ရယ်လို့​​ စိတ်ပျက်​​ေတာ်မူသတဲ့​​။ ကျုပ်တို့​​လူမိုက်များ​​ကလည်း​​ ဘုရား​​​ေတာင် အား​​ငယ်​​ေအာင်ြပုတတ်​​ေပသကိုး​​။ အမှန်က​​ေတာ့​​ အဲလို မဟုတ်ပါဘူး​​။ ၃၁ ဘံုမှာ အြမင့​်​ဆံုး​​ဘံုက မဟာြဗဟ္မာြကီး​​များ​​ရဲ့​​ ဝန်ချ​​ေတာင်း​​ပန် တရား​​​ေတာင်း​​သံကို ​​ေစာင့​်​ရတာပါ။ ဘုရား​​ြဖစ်​​ေတာ်မူြပီ ဟဲ့​​ ရယ်လို့​​ မီဒီယာ​​ေတွကို အင်တာဗျူး​​မလုပ်ရ​​ေသး​​ဘူး​​ကိုး​​။

    ဒီအခါမှာ သဟံပတိြဗဟ္မာမင်း​​ြကီး​​က “အလို ြမတ်စွာဘုရား​​ရှင်ြဖင့​်​ ပွင့​်​​ေတာ်မူပါ​​ေပါ့​​။ တရား​​​ေရ​​ေအး​​ အြမှိုက်​​ေဆး​​​ေလး​​ တိုက်​​ေကျွး​​သံြဖင့​်​ မြကား​​ရ​​ေသး​​ဘူး​​။ ​​ေတာ်ြကာ ​​ေရွး​​​ေကာက်ပွဲြပီး​​တာ တလြပည့​်​​ေတာ့​​မယ်။ ခုထက်ထိ လွှတ်​​ေတာ်မ​​ေခါ်​​ေသး​​ဘူး​​ရယ်လို့​​ လူ့​​ြပည်မှာ ကဲ့​​ရဲ့​​သလို ငါ့​​တာဝန်ြဖစ်​​ေနလိမ့​်​မယ်။ ခုမြကာ လူ့​​ရွာ​​ေဂျာင်း​​ တရား​​​ေတာင်း​​ဦး​​မှ ​​ေတာ်မ​​ေလ” ဆိုြပီး​​ ဘုရား​​ရှင်ထံ ​​ေတာင်း​​ပန်​​ေလျှာက်ထား​​သတဲ့​​။ အဲဒီကတည်း​​က လိုချင်တာရှိရင် လူြကီး​​ဆီဦး​​တိုက် ​​ေလျှာက်ထား​​ရတာ ကျုပ်တို့​​ဘဒ္ဒကမ္ဘာရဲ့​​ အစဉ်အလာဗျ။

    ဒီ​​ေတာ့​​မှ ဘုရား​​ရှင်က Retry လုပ်လိုက်တဲ့​​အခါ ဒုက္ကရစရိယာ ကျင့​်​​ေတာ်မူစဉ် ကာလပတ်လံုး​​ အလုပ်အ​​ေကျွး​​ြပုခဲ့​​တဲ့​​ ပဥ္စဝဂ္ဂီငါး​​ဦး​​ကို ြမင်​​ေတာ်မူသတဲ့​​။ အဲဒီငါး​​ဦး​​က​​ေတာ့​​ ဘုရား​​ရှင်က status update မလုပ်ထား​​​ေသး​​​ေတာ့​​ သူတို့​​စိတ်ထဲမယ် ဘုရား​​ရယ်လို့​​ မသိြက​​ေသး​​ဘူး​​တဲ့​​ကွယ်။ ရှင်ြကီး​​​ေဂါတမဟာ ​​ေြခာက်နှစ်လံုး​​လံုး​​ ကျင့​်​ခဲ​​ေသာအကျင့​်​တို့​​ကို အား​​ထုတ်တာ​​ေတာင်မှ ဘုရား​​အြဖစ်ကို ရ​​ေတာ်မမူတဲ့​​ဟာ အခုလို ဆွမ်း​​​ေတွဘုဉ်း​​​ေပး​​ ​​ေရ​​ေတာ်မိုး​​​ေတာ်​​ေတွ သံုး​​သပ်​​ေနမှ​​ေတာ့​​ ငရို့​​ဝါဒအကျင့​်​​ေတွကို ​​ေသွဖီ​​ေနြပီ။

    ဒါ​​ေတာ်လှန်​​ေရး​​ကို ​​ေသတ္တာ​​ေဖာက်တာပဲဆို စိတ်​​ေကာက်ြကလိူ့​​ သူလာရင် ခရီး​​ဦး​​ြကိုမြပု​​ေြကး​​၊​ နှုတ်မဆက်​​ေြကး​​၊​ ​​ေနရာထိုင်ခင်း​​မ​​ေပး​​​ေြကး​​ဆိုြပီး​​ ဌာနတွင်း​​ အမိန့​်​စာ​​ေတွ ထုတ်ထား​​သတဲ့​​ကွယ်။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ ဘယ်ရလိမ့​်​မလဲဗျာ။ ဘုရား​​ရှင်ကို ြမင်လျှင်ြမင်ချင်း​​မှာကို ဟိုတ​​ေန့​​က ြခံဝမှာ​​ေစာင့​်​​ေနြကတဲ့​​ စာနယ်ဇင်း​​သမား​​များ​​လို သူ့​​ထက်ငါ ဝမ်း​​သာအား​​ရ နှုတ်ဆက်ြကိုဆိုလိုက်ြကတာ အချင်း​​ချင်း​​​ေတာင် မျက်​​ေစာင်း​​ထိုး​​ဖို့​​ သတိမရဘူး​​တဲ့​​ကွယ်။ အဲဒီညချမ်း​​ြကမှ မိဂဒါဝုန် ရဂံုသာ​​ေမာ စံုြမိုင်​​ေတာက ​​ေနတြခမ်း​​ဝင် လတြခမ်း​​ထွက်​​ေနတဲ့​​ ကာလက​​ေလး​​မှာ ဓမ္မစြကာ​​ေဒသနာကို ​​ေဟာြကား​​​ေတာ်မူခဲ့​​ပါသတဲ့​​။

    အဲသလို ​​ေဟာြကား​​လိုက်တဲ့​​အခါ သတ္တဝါတို့​​ရဲ့​​ ပါရမီဉာဏ် အနုအရင့​်​ကို လိုက်လို့​​ အရဟတ္တမဂ်၊​ အရဟတ္တဖိုလ်၊​ သယကဒါဂမ်၊​ အနာဂမ်၊​ ​​ေသာတာပန် စသည်ြဖင့​်​ မဂ်​​ေလး​​တန် ဖိုလ်​​ေလး​​တန် အသီး​​သီး​​ဆိုက်​​ေရာက်ြက​​ေတာ့​​ လူနတ်ြဗဟ္မာ​​ေတွ သာဓု​​ေခါ်လိုက်ြကတာ အုန်း​​အုန်း​​ြကွက်ြကွက်ပါပဲတဲ့​​။ ရန်ကုန်ကလူ​​ေတွ မီး​​လာြပီ။ မီး​​လာြပီ။ ​​ေအာ်သလို​​ေနမှာ​​ေပါ့​​​ေနာ်။ ​​ေတး​​​ေရး​​ဆရာက​​ေတာ့​​ သူ​​ေြပာမှပဲ ငါ့​​ဓမ္မ​​ေတး​​က​​ေလး​​ ရစရာမရှိ​​ေတာ့​​ဘူး​​လို့​​ ​​ေအာင့​်​​ေမ့​​​ေနမယ်။ မှတ်ရသား​​ရလွယ်​​ေအာင် ရှင်း​​ြပရတာပါ။ သူ့​​သီချင်း​​ထဲက “ြဗဟ္မာနတ်လူအ​​ေပါ် ​​ေဒသနာြကား​​လိုက်​​ေသာ်” ဆိုတာြကီး​​​ေတာ့​​ သ​​ေဘာမကျဘူး​​။

    ဒုလ္လဘဝတ်တုန်း​​က သီချင်း​​​ေတွ ​​ေယာင်​​ေယာင်ညည်း​​မိရင် ညဘက်​​ေဒသနာြကား​​တိုင်း​​ အဲဒါြကီး​​နား​​ထဲ​​ေရာက်​​ေရာက်လာလို့​​။ သီချင်း​​သံ​​ေတွြကား​​လို့​​ အာပတ်​​ေြဖ ​​ေဒသနာြကား​​ရပါတယ်ဆိုမှ “​​ေဒသနာြကား​​…လိုက်​​ေသာ်” ဆို သီချင်း​​​ေတွ နား​​ထဲ​​ေရာက်​​ေရာက်လာ​​ေရာ။ ခက်လိုက်ပံုများ​​။ မယ်သီလရှင်​​ေတွအတွက်က​​ေတာ့​​ ဘာဥဒပါတိ ညာဥဒပါတိ​​ေတွ ဆိုလို့​​ရ​​ေသး​​။ တချို့​​များ​​သံရှိန်က​​ေလး​​နဲ့​​ အာ​​ေလာ်​​ေကာ ဥဒပါဒိ ဆို ​​ေခါင်း​​က​​ေလး​​များ​​​ေတာင်လှုပ်လို့​​။

    ဒီသီချင်း​​က​​ေလး​​ကို​​ေရး​​ခဲ့​​တဲ့​​ ဆရာ​​ေရွှတိုင်ညွန့​်​ ဟာ စစ်ြကို​​ေခတ်မှာ ဓါတ်ြပား​​သီချင်း​​ အများ​​ဆံုး​​ စပ်ဆိုခဲ့​​တဲ့​​ စာဆို​​ေတာ်ြကီး​​ြဖစ်ပါတယ်။ တနှစ်တနှစ် အပုဒ် ၈၀ ​​ေကျာ်​​ေရး​​ခဲ့​​ြပီး​​၊​ ဗုဒ္ဓဝင်၊​မဟာဝင်ကစလို့​​ အ​​ေနာက်တိုင်း​​​ေတး​​သွား​​မကျန် ​​ေဆး​​စက်ကျရာ အရုပ်ထင်​​ေအာင် ​​ေတာ်လွန်း​​လို့​​ အစိုး​​ရမင်း​​အဆက်ဆက် ထန်း​​ပင်တက်လက်မှတ်​​ေပး​​လို့​​ ခိုင်း​​စား​​ခဲ့​​တာလည်း​​ မနည်း​​ပါဘူး​​။ ဂျပန်​​ေခတ်မှာ​​ေတာင် ​​ေဒါက်တာဘ​​ေမာ်ြကီး​​အတွက် အာဏာရှင် ဆိုြပီး​​ ​​ေရး​​​ေပး​​ခဲ့​​ရ​​ေသး​​တာ။ ​​ေနာက်ဆံုး​​ အသက် ၃၆ နှစ် လူလတ်ပိုင်း​​အရွယ်မှာတင် အဆုတ်​​ေရာဂါနဲ့​​ ​​ေဆး​​ရံု​​ေပါ် ​​ေသ​​ေကာင်​​ေပါင်း​​လဲြဖစ်​​ေနတဲ့​​ အချိန်မှာ​​ေတာင် အရာရှိြကီး​​​ေတွက ​​ေတာင်း​​ဆိုလို့​​ “တပ်မ​​ေတာ်ြကီး​​ကို အင်အား​​ရှိဖို့​​ အရာရာမှာ ကူညီ” ဆိုတဲ့​​ သီချင်း​​ကို ​​ေရး​​​ေပး​​ခဲ့​​ရှာသတဲ့​​။

    သူ့​​သီချင်း​​ထဲကလိုပဲ သံုး​​ြကိမ်တိုင်​​ေအာင် အင်မတန် သာဓု​​ေခါ်ပါရဲ့​​ ဆရာရယ်။ ဒါ​​ေပသိ သူ​​ေရး​​​ေပး​​ခဲ့​​တာ ြငင်း​​မရလို့​​ နှလံုး​​​ေရာဂါနဲ့​​ ​​ေအာက်ဆီဂျင်ရှူြပီး​​ ရိုက်​​ေပး​​ခဲ့​​ရပါတယ်ဆိုတဲ့​​ ဆရာြကီး​​ရဲ့​​ ​​ေနာက်ဆံုး​​လက်ရာ​​ေလာက်​​ေတာ့​​ လူဝုန်း​​မများ​​ဘူး​​​ေနာ်။ ​​ေရွှြပည်ြကီး​​က အနုပညာရှင်များ​​ခမျာလည်း​​ ဆူး​​ြကား​​က ဘူး​​ခါး​​ပါလား​​ကွယ်။ ပိတ်သတ်ြကီး​​တို့​​က ငါး​​ဆယ်​​ေပး​​လိုက်ြကရ​​ေအာင်ပါ။

    တကယ်တန်း​​စဉ်း​​စား​​ြကည့​်​ရင်​​ေလ သား​​သား​​က​​ေတာ့​​ ​​ေဟာဒီတပါတီ အာဏာရှင်စံနစ်ကိုပဲ ြကိုက်တာဗျ။ နို့​​မဟုတ်လို့​​ရှိရင် ငါး​​နှစ်တခါ အရင်လူ​​ေတွ တန်း​​စီထည့​်​၊​ သူနဲ့​​မတည့​်​တဲ့​​ မျက်မုန်း​​ကျိုး​​တဲ့​​လူ​​ေတွ အထဲပို့​​နဲ့​​ဆို ​​ေထာင်ထဲတန်း​​ထဲ အုန်း​​အုန်း​​ြကွက်ြကွက် စည်ကား​​​ေနမှာ ခနခန​​ေပါ့​​။ မ​​ေတာ်လို့​​များ​​ ကိုယ့​်​​ေြခာက်ညင်ကပ်​​ေနတဲ့​​လူ​​ေတွ ​​ေမှာက်​​ေမှာက်မှား​​မှား​​ အမတ်များ​​ြဖစ်​​ေနမှြဖင့​်​ ​​ေနရင်း​​ထိုင်ရင်း​​ ​​ေြပး​​​ေပါက်ရှာ​​ေနရပါဦး​​မယ်။

    ဒီလူဒီလူ​​ေတွပဲဆို​​ေတာ့​​ ထူး​​တည့​်​​ေအာင်​​ေပါင်း​​​ေနစရာ မလို​​ေတာ့​​ဘူး​​​ေပါ့​​။ ဟုတ်ဘူး​​လား​​။ ဒီငါး​​နှစ်​​ေတာ့​​ စိတ်ချပါရ​​ေစ​​ေနာ်။ တို့​​က အန်တီဟုတ်ပါဘူး​​။ အန်ကယ်ပါ။ ​​ေြပာမှား​​ဆိုမှား​​ရှိရင် ​​ေခွး​​လွှတ်လိုက်ပါ​​ေတာ့​​။ ကဲ ကဲ။ အြပစ်တို့​​ကို ​​ေပျာက်ပါ​​ေစြခင်း​​အကျိုး​​ငှာ ဒါလည်း​​ ​​ေဒသနာြကား​​ြခင်း​​တမျိုး​​​ေပါ့​​။ ဆိုလိုက်စမ်း​​ပ။ ြဗဟ္မာနတ်လူအ​​ေပါ်… တဲ့​​။


    ြမတ်စွာဘုရား​​ပွင့​်​​ေတာ်မူစဉ်က ​​ေရွှဉာဏ်​​ေတာ် ကွန်ယက်ြဖန့​်​ပါလို့​​ ဒီ​​ေလာကဓါတ်ကိုြဖင့​်​ ဆင်ြခင်​​ေတာ်မူ​​ေသာ် သတ္တဝါအများ​​ကို သနား​​​ေတာ်မူရှာသတဲ့​​​ေနာ်။

    ​​ေဗာဓိပင်​​ေရွှပလ္လင်ြကီး​​ကို​​ေအာင်​​ေသာ် သတ္တဝါ​​ေတွအ​​ေပါ်၌ငဲ့​​ညှာသနား​​ ချွတ်လို့​​ရနိုင်ပါ့​​မလား​​ရယ်လို့​​ ​​ေရွှအား​​​ေတာ်ငယ်​​ေသာ် ​​ေရွှဉာဏ်​​ေတာ် ကွန်ယက်က ဦး​​စွာထွက်လာ ဓမ္မစြကာတရား​​​ေတာ်။

    (ြဗဟ္မာနတ်လူအ​​ေပါ် ​​ေဒသနာြကား​​လိုက်​​ေသာ် ကမ္ဘာ​​ေလာက​​ေြမြပင်​​ေပါ် သံုး​​ြကိမ်တိုင်​​ေအာင် အင်မတန် သာဓု​​ေခါ်) ၂ ။ (သဟံပတိ နာမ​​ေက မဟာြဗဟ္မ​​ေဏနအ​​ေကျာ်) ၂ ။ ​​ေကာ​​ေဋည နဲ့​​ ဝဘ္ဘ ဘဒ္ဒိ မဟာနံ အဿဇိ ကျွတ်တမ်း​​ဝင်ြပီး​​ ဧဟိဧဟိ​​ေခါ်။

    လူသံုး​​ပါး​​တို့​​ ဘုရား​​ရယ်လို့​​ ထင်ရှား​​​ေပ​​ေသာ် ​​ေကျး​​ဇူး​​​ေတာ် အနန္တကိုလ တပည့​်​​ေတာ်က ရှိခိုး​​ပါ၏​​ေနာ် မိဂဒါဝုန် သား​​​ေပါင်း​​စံုတဲ့​​ ရဂံု​​ေတာ ​​ေရွှသမင် ​​ေပါ​​ေသာအဓိပ္ပါယ်တွင် ြကိတ်ြကိတ်နယ်နယ် ဝန်း​​ရံ​​ေချွလျှက် ဓမ္မစြကာ တရား​​​ေတာ် ကျွန်​​ေတာ် ​​ေန့​​ည အမှန်ပူ​​ေဇာ်။

    (ြဗဟ္မာနတ်လူအ​​ေပါ် ​​ေဒသနာြကား​​လိုက်​​ေသာ် ကမ္ဘာ​​ေလာက​​ေြမြပင်​​ေပါ် သံုး​​ြကိမ်တိုင်​​ေအာင် အင်မတန် သာဓု​​ေခါ်) ၂ ။ (သဟံပတိ နာမ​​ေက မဟာြဗဟ္မ​​ေဏနအ​​ေကျာ်) ၂ ။ ​​ေကာ​​ေဋည နဲ့​​ ဝဘ္ဘ ဘဒ္ဒိ မဟာနံ အဿဇိ ကျွတ်တမ်း​​ဝင်ြပီး​​ ဧဟိဧဟိ​​ေခါ်။

    (သယကဒါဂမ်ရယ်၊​ အနာဂမ်ရယ် ​​ေသာတာပန် ဧကန်တည်ြက​​ေသာ် အသခင်္ျာ အသ​​ေခင်္ျ မ​​ေရမတွက် နိုင်​​ေသာ ပရိသတ်အ​​ေပါ်) ၂ ။ (​​ေအာင်ြပီ ​​ေအာင်ြပီ ​​ေကာင်း​​ချီး​​​ေပး​​ြပန်​​ေသာ် ၃၁ ဘံု အား​​လံုး​​​ေြကွး​​ကာ​​ေြကာ်) ၂ ။ အဘိဉာဏ် ဈာန်သမာပတ်နှင့​်​ ဘုရား​​ြမတ်၏ မဟာ​​ေရွှနှုတ်​​ေတာ် ရို​​ေသစွာ လက်စံုမိုး​​၍ တပည့​်​​ေတာ် ရှိခိုး​​သ​​ေနာ်။

    (ြဗဟ္မာနတ်လူအ​​ေပါ် ​​ေဒသနာြကား​​လိုက်​​ေသာ် ကမ္ဘာ​​ေလာက​​ေြမြပင်​​ေပါ် သံုး​​ြကိမ်တိုင်​​ေအာင် အင်မတန် သာဓု​​ေခါ်) ၂ ။ (သဟံပတိ နာမ​​ေက မဟာြဗဟ္မ​​ေဏနအ​​ေကျာ်) ၂ ။ ​​ေကာ​​ေဋည နဲ့​​ ဝဘ္ဘ ဘဒ္ဒိ မဟာနံ အဿဇိ ကျွတ်တမ်း​​ဝင်ြပီး​​ ဧဟိဧဟိ​​ေခါ်။

  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.