• “ပန်း​​ဦး​​ပန်မယ့​်​သူ / သု​​ေမာင်”


    ကိုသု​​ေမာင် ကို ရုပ်ရှင်မင်း​​သား​​ဘဝက​​ေန အဆို​​ေတာ်အြဖစ်ပါ တနိုင်ငံလံုး​​ နှစ်ချိုက်သွား​​ခဲ့​​တာ “​​ေနှာင်း​​တ​​ေြမ့​​​ေြမ့​​” ဇာတ်ကား​​ထဲမှာ သူ ပထမဦး​​ဆံုး​​ ဆိုခဲ့​​တဲ့​​ ​​ေဟာဒီဇာတ်ဝင်​​ေတး​​က​​ေလး​​က စ ပါတယ်။ ြမိုင်ထအသွား​​က​​ေလး​​ကို ဆရာြကီး​​မင်း​​သုဝဏ် ရဲ့​​ ကဗျာက​​ေလး​​နဲ့​​ ဆက်ထား​​တာ အင်မတန်လှပါ​​ေပ့​​။ သီချင်း​​အစက တက္ကသိုလ်မှာ မ​​ေလး​​ နဲ့​​ စိုး​​ တို့​​ လူငယ်ဘာဝ ချစ်ရည်မျှစဉ် ဇာတ်ဝင်ခန်း​​မှာ ပန်း​​ြခံထဲတူတူပုန်း​​ကစား​​ြကတဲ့​​ ပံုက​​ေလး​​နဲ့​​ သရုပ်​​ေဖာ်ခဲ့​​တာ။

    ​​ေရစပ်က ြခံုက​​ေလး​​​ေနာက်မှာ အသာ​​ေလး​​ထိုင်လို့​​ ပုန်း​​​ေနတဲ့​​ ခင်​​ေလး​​ကို စိုး​​နိုင်က ​​ေနာက်ကမသိ​​ေအာင်လာြပီး​​ ​​ေြခာက်လှန့​်​လိုက်​​ေတာ့​​ လန့​်​သွား​​တာကို ြကည်လင်​​ေနတဲ့​​ ကန်​​ေရြပင်ထဲက​​ေန ြမင်ရတဲ့​​ အရိပ်နဲ့​​ပဲ ြပသွား​​ပါတယ်။ ငယ်ရွယ်သူတို့​​အချစ်ဟာ တည်ြငိမ်တဲ့​​ ကန်​​ေရြပင်လို လှိုင်း​​​ေလမရှိပဲ ​​ေအး​​ချမ်း​​တာကို ြပချင်ဟန်တူပါရဲ့​​။ ြမန်မာပရိသတ်က​​ေတာ့​​ ဘယ့​်​နှယ် ​​ေဇာက်ထိုး​​ြကီး​​ြပ​​ေနတာလဲ။ ဖလင်​​ေတွ ​​ေြပာင်း​​ြပန်ထိုး​​မိ​​ေနြပီလို့​​ ထင်ြကတာ​​ေပါ့​​။

    ဦး​​ဝဏ္ဏြကီး​​ရဲ့​​ လက်ရာ​​ေတွကို ကျွန်​​ေတာ်က​​ေတာ့​​ အ​​ေသအလဲြကိုက်​​ေပမယ့​်​ လူမျိုး​​တရာ့​​တပါး​​က စကား​​ြပန်မပါပဲ နား​​မလည်နိုင်လို့​​ ရံုထဲမှာ တခါတခါ အ​​ေအာ်ခံရပါတယ်။ “ကတ္တီပါဘိနပ်စီး​​ ​​ေရွှထီး​​​ေဆာင်း​​” ထဲမှာ ဆရာဝန်က​​ေလး​​နဲ့​​ စိတ်​​ေဝဒနာသည် ထား​​တို့​​ တ​​ေြဖး​​​ေြဖး​​ သံ​​ေယာဇဉ်တွယ်သွား​​တဲ့​​ သ​​ေဘာကို ြခံစည်း​​ရိုး​​က ဗူး​​စင်က​​ေလး​​နဲ့​​ ြပခဲ့​​တာ။ အစက လက်​​ေတာက်​​ေလာက် အညွန့​်​က​​ေလး​​က​​ေန တ​​ေြဖး​​​ေြဖး​​ နွယ်​​ေတွတက်သွား​​တဲ့​​ ရစ်ပတ်မှု​​ေတွကို ြပတဲ့​​အခါ “​​ေတာ်ြကာရင်း​​ဗူး​​စင်၊​ ​​ေတာ်ြကာရင်း​​ဗူး​​စင် ငါတို့​​ ​​ေြမပ​​ေဒသာလာြကည့​်​​ေနတာ မဟုတ်ဘူး​​ကွ” လို့​​ ​​ေအာ်ပါသတဲ့​​။ သူတို့​​က မင်း​​သား​​နဲ့​​ မင်း​​သမီး​​ လှလှပပ ဝတ်စား​​ဆိုက ​​ေြပး​​လွှား​​တာပဲ ြကည့​်​ချင်ဟန်တူပါရဲ့​​။ တကယ်​​ေတာ့​​ သဘာဝအုပ်စု လို့​​​ေခါ်တဲ့​​ ဦး​​သာဓုကစတဲ့​​ အနုပညာ အင်အား​​စု​​ေတွထဲမှာ ဦး​​ဝဏ္ဏြကီး​​က အင်မတန် အလှအပ ကို ဦး​​စား​​​ေပး​​ြပတတ်တာပါ။

    သူ့​​မင်း​​သမီး​​ မင်း​​သား​​များ​​ကို ပရိသတ်က ချစ်သွား​​​ေအာင် မျက်စိထဲစွဲသွား​​​ေအာင် ြပတယ်။ ကတ္တီပါမှာ ​​ေဒါ်ြမတ်မွန်ြကီး​​က ဆရာဝန်ကို ြပန်ကာနီး​​ နှုတ်ဆက်တိုင်း​​ “သွား​​လိုက်ပါဦး​​မယ် ဆရာ” လို့​​ ​​ေြပာြပီး​​ လက်သန်း​​က​​ေလး​​ ​​ေကွး​​လို့​​ ​​ေမး​​က​​ေလး​​ဆတ်ြပီး​​ လှည့​်​ထွက်သွား​​တာ ​​ေတာ်​​ေတာ်လှတယ်ဗျ။ စိတ်​​ေဝဒနာသည်တ​​ေယာက်​​ေပမယ့​်​ ချစ်စဖွယ် အမူအယာက​​ေလး​​​ေတွကို အများ​​နဲ့​​မတူ​​ေအာင် ြပသွား​​တတ်ပါတယ်။ သူ့​​စိတ်​​ေတွ ထိမ်း​​လို့​​မရနိုင်တဲ့​​အခါမှာလည်း​​ အဖံုး​​က​​ေလး​​ တဆပ်ဆပ် ခုန်​​ေနတဲ့​​ ​​ေရ​​ေနွး​​အိုး​​​ေလး​​နဲ့​​ ြပခဲ့​​တာပဲ။ သူရိုက်တဲ့​​ အသက် ၃၀ ​​ေကျာ် ​​ေဒါ်ြမတ်မွန်ဟာ သူ့​​အ​​ေဖ ဦး​​သာဓု ရိုက်တဲ့​​ ဆယ်​​ေကျာ်သက် ြမတ်မွန်ထက် ပိုလှပါတယ်။ ​​ေနှာင်း​​တ​​ေြမ့​​​ေြမ့​​ထဲမှာ ချိုြပံုး​​ြကီး​​ကို ဗိုင်း​​​ေကာင်း​​​ေကျာက်ဖိအြဖစ် ြပတဲ့​​အခါမှာလည်း​​ ဝင်း​​ဦး​​ရှစ်ကိုယ်ခွဲကား​​ထဲက မရီး​​များ​​ယိမ်း​​ထွက်သလို ဘုရား​​ရှိခိုး​​ြပ၊​ မီး​​ပူတိုက်ြပ၊​ ထမင်း​​ချက်ြပမလုပ်ပါဘူး​​။ တစိမ်း​​​ေယာကင်္ျား​​ ဧည့​်​သည်လာတဲ့​​အခါ ြမန်မာအမျိုး​​သမီး​​တို့​​ အိမ်မှာ စီစဉ်ဧည့​်​ခံတဲ့​​ပံုကို အပိုအလိုမရှိ ကွက်တိြပြပီး​​ သိ​​ေစပါတယ်။ အင်မတန်သွက်လက်ပျံြကွ​​ေနတဲ့​​ မချိုတ​​ေယာက် ဒီကား​​ထဲမှာ တမင်လုပ်ထား​​တဲ့​​ ဟန်ပန်မဟုတ်ပဲနဲ့​​ကို ဣ​​ေြန္ဒရရ ​​ေတွ့​​ရပါတယ်။ ချိုြပံုး​​ကား​​​ေတွထဲမှာ ြမန်မာဆန်ဆန်နဲ့​​လည်း​​ ​​ေတာ်​​ေတာ်လှတာပဲလို့​​ သတိထား​​မိ​​ေလာက်​​ေအာင် မင်း​​သမီး​​ကို လှလှပပရိုက်ြပထား​​ပါတယ်။

    ထူး​​ြခား​​တာက မိတ်ကပ်​​ေတွြခယ်ထား​​တဲ့​​ မျက်နှာြကီး​​ကို ပိတ်ကား​​အြပည့​်​ ရိုက်ြပတာ မဟုတ်ပါဘူး​​။ အလင်း​​​ေတွ အ​​ေမှာင်​​ေတွနဲ့​​ နည်း​​နည်း​​​ေနာ​​ေနာ အတုြကီး​​​ေတွ မဟုတ်ပါလား​​ လို့​​ သိသာ​​ေစတဲ့​​ ရိုက်ချက်မျိုး​​လည်း​​ မဟုတ်ပါဘူး​​။ ဇာတ်​​ေဆာင်ရဲ့​​ အတွင်း​​စိတ် အတွင်း​​သ​​ေဘာနဲ့​​ ခံစား​​ချက်ကို အသက်ဝင်​​ေအာင် သရုပ်​​ေဖာ်ရာမှာ မျက်ရည်​​ေတွ၊​ နှာရည်​​ေတွ ​​ေတာက်​​ေတာက်ကျ​​ေအာင် ငိုချပလိုက်၊​ ရိုက်စရာရှိ မညှာနဲ့​​။ ပါး​​ကွဲသွား​​​ေအာင် ​​ေဆာ်ပလိုက် ဆိုတာမျိုး​​မြပပဲ ဟိုး​​အ​​ေဝး​​ြကီး​​က ဇာတ်​​ေကာင်စိတ်ထဲမှာ ဘာြဖစ်​​ေနသလဲ ဆိုတာကို သိ​​ေအာင် ြပနိုင်ပါတယ်။ ကိုစိုး​​နိုင်ကို အထက်အရာရှိက ဗိုလ်ြကီး​​​ေဒါက်တာလာမှာမို့​​ သွား​​ြကိုခိုင်း​​လို့​​ ဘယ်သူဘယ်ဝါမှန်း​​သိ​​ေတာ့​​ အတန်တန်ြငင်း​​ပါလျက် မြဖစ်မ​​ေန ြကိုရ​​ေတာ့​​မယ့​်​အခါ ကား​​ဆီမ​​ေရာက်ခင် လမ်း​​ကခဲလံုး​​က​​ေလး​​ကို စိတ်တိုတိုနဲ့​​ ပိတ်ကန်ပလိုက်တာကို ခပ်လှမ်း​​လှမ်း​​ ​​ေနာက်​​ေကျာဘက်က​​ေနြပပါတယ်။ အဲဒီကား​​မှာ ကိုသု​​ေမာင်ကို အကယ်ဒမီရ​​ေရာကိုမှတ်တာ။ ဒီသီချင်း​​က​​ေတာ့​​ ပရိသတ်ပါး​​စပ်ဖျား​​မှာ တခါတည်း​​စွဲသွား​​​ေတာ့​​တာ။

    “လယ်​​ေတာကအြပန်..” ဆိုတဲ့​​ ဆရာမင်း​​သုဝဏ် ရဲ့​​ ကဗျာက​​ေလး​​ကလည်း​​ ဇာတ်လမ်း​​က​​ေလး​​နဲ့​​ အင်မတန် လိုက်ဖက်တာကလား​​။ ပု​​ေလွသံက​​ေလး​​နဲ့​​ဆို​​ေတာ့​​ ​​ေတာဓ​​ေလ့​​က​​ေလး​​​ေပါ့​​။ “ချစ်သူက ပန်ချင်တယ်ဆိုလို့​​ ခူး​​လာရတဲ့​​ ခ​​ေရကံုး​​ရှင်က​​ေလး​​ဟာ နှင်း​​ဆီပန်သူ ချစ်သူ​​ေလး​​ကို ြမင်ရြပန်​​ေတာ့​​ စိတ်မ​​ေကာင်း​​မြဖစ်ပဲ တင့​်​တယ်ပါ​​ေပတယ်” လို့​​ အြပစ်မြမင် ခွင့​်​လွှတ်တဲ့​​စိတ်က​​ေလး​​ကို ဖွဲ့​​နွဲ့​​ထား​​ပါတယ်။ ဆရာ​​ေသာ်တာ​​ေဆွက​​ေတာ့​​ “ထ​​ေတာကြပန် အန်ချင်တယ် ထ​​ေရဗူး​​လွယ်လို့​​ ​​ေမာင်မူး​​တယ်​​ေလး​​…။” လို့​​ ​​ေသာခဲ့​​တာကိုလည်း​​ မှတ််မိပါ​​ေသး​​တယ်။ ဒီကဗျာနဲ့​​ ပတ်သက်ြပီး​​ ဟိုမ​​ေရာက်ဒီမ​​ေရာက် က​​ေလာင်ရှင်တို့​​က “ပန်ချင်တယ် ခ​​ေရဖူး​​ဆိုလို့​​ ​​ေမာင်ခူး​​ကာ​​ေပး​​” ဆိုတာ ကာရံကို ငဲ့​​လိုက်လို့​​ ယုတ္တိကင်း​​ပါတယ်။ ခ​​ေရဆိုတာ ခူး​​ရတာမှ မဟုတ်တာ။ ​​ေကာက်ရတာကို။ လို့​​ ​​ေအာက်ချင်း​​ရင်​​ေအာက် ဥက​​ေပါက်သလို အထွန့​်​တက်ပါသတဲ့​​။ ဆရာြကီး​​က ဘာတခွန်း​​မှ ခွန်း​​တုန့​်​မြပန်ခဲ့​​ပါဘူး​​။

    ​​ေနာင်အလျဉ်း​​သင့​်​လို့​​ ​​ေမး​​တဲ့​​အခါမှ လိပ်ပတ်လည်​​ေအာင် ရှင်း​​ြပခဲ့​​တာ၊​ ခ​​ေရပန်း​​ဆိုတာ ​​ေကာက်ရတာက​​ေတာ့​​ က​​ေလး​​ကစလို့​​သိသား​​​ေပါ့​​။ ​​ေတာအရပ်မှာ​​ေတာ့​​ အြမတ်တနိုး​​ ချစ်သူကို​​ေပး​​ဖို့​​ ဘုရား​​တင်ဖို့​​ ခ​​ေရပန်း​​များ​​ကို ​​ေြမမှာ ​​ေြကွကျြပီး​​သား​​​ေတွ ​​ေကာက်​​ေလ့​​မရှိပါဘူး​​။ အပင်​​ေပါ်က အဖူး​​က​​ေလး​​များ​​ခူး​​လို့​​ ဖက်စိမ်း​​က​​ေလး​​​ေပါ်မှာ လက်ကိုင်ပုဝါက​​ေလး​​ ​​ေရဆွတ်ြပီး​​ တညသိပ်ထား​​ရင် မနက်လင်း​​တဲ့​​အခါ ​​ေြမမခတဲ့​​ အမှိုက်သရိုက် ကင်း​​စင်တဲ့​​ ခ​​ေရပွင့​်​ ​​ေဖွး​​​ေဖွလွလွ​​ေလး​​​ေတွရပါသတဲ့​​။ ဒါ​​ေြကာင့​်​မို့​​ ခ​​ေရဖူး​​ကို ​​ေမာင်ခူး​​ကာ​​ေပး​​တာကိုး​​။ မသိရင် မတတ်ရင် မရွှီး​​တာ​​ေကာင်း​​သ​​ေပါ့​​​ေနာ်။ သင်ခန်း​​စာယူမိပံုများ​​ ​​ေြပာပါတယ်။

    ကဗျာ​​ေနာက်ကဆက်တဲ့​​ “ဟိုနံသာနီ​​ေတာဆီက..” ဆိုတာကျ​​ေတာ့​​ စခန်း​​ချ ြမိုင်ထဘက်ကို ​​ေရာက်သွား​​​ေရာ။ သူ့​​​ေနာက်ကလာတဲ့​​ “လာပါ​​ေမပုလဲ..” က​​ေတာ့​​ နှစ်ပါး​​သွား​​​ေတွမှာ ဆို​​ေလ့​​ရှိပါတယ်။ ဇာတ်ထဲမှာ မင်း​​သား​​နဲ့​​ မင်း​​သမီး​​ ခုန်​​ေပါက်ကြကတဲ့​​အသွား​​ကို သူတို့​​​ေခတ် လူငယ် သမီး​​ရည်း​​စား​​များ​​ ချစ်ခင်​​ေပျာ်ပါး​​​ေလ့​​ရှိတဲ့​​သဘာဝနဲ့​​ ြပသွား​​တာမို့​​ သီချင်း​​ြကား​​ရင် ရုပ်ရှင်ကို ြမင်​​ေယာင်တဲ့​​အထိ စွဲ​​ေနတာ။ အခုရတဲ့​​သီချင်း​​​ေတာင် ဦး​​သု​​ေမာင် ြပန်ဆိုထား​​ဟန်ရှိပါတယ်။ နဂိုအသံမဟုတ်ဘူး​​လို့​​ စိတ်ထဲကထင်မိတယ်။ သူ့​​​ေနာက်မှာ ဖိုး​​​ေသာြကာနဲ့​​ ြပန်ဆိုတာကို​​ေတာ့​​ ဦး​​သု​​ေမာင်ကိုပါ မြကိုက်​​ေတာ့​​ဘူး​​။ ​​ေြပာြပန်ရင်လည်း​​ အ​​ေဟာင်း​​​ေတွကိုချည့​်​ စွဲလွန်း​​တယ် ထင်မလား​​မသိ။ မတူတာ​​ေတာ့​​ အမှန်ဗျ။ နား​​ကသိပ်လူပါး​​ဝ​​ေနတာ။

    ဦး​​သု​​ေမာင်ြကီး​​ ဆံုး​​တယ်ြကား​​​ေတာ့​​ နှ​​ေြမာဝမ်း​​နည်း​​ရင်း​​ ပထမဆံုး​​ သတိရမိတာက ဒီသီချင်း​​က​​ေလး​​ကိုပါ။ ြမန်မာမင်း​​သား​​​ေတွထဲမှာ ရုပ်လည်း​​မ​​ေချာပဲနဲ့​​ မှုန်​​ေတ​​ေတ ဂျစ်တစ်တစ် ဘုကျကျ နဲ့​​ ချစ်စရာ​​ေကာင်း​​​ေအာင် သရုပ်​​ေဆာင်တတ်တာ သူတစ်​​ေယာက်ပဲ ရှိပါတယ်။ စရိုက်တုန်း​​က​​ေတာ့​​ သူ့​​အ​​ေဖ​​ေြပာတဲ့​​ မုန့​်​ဟင်း​​ခါး​​သည်ရုပ်ပါပဲ။ ဒါ​​ေပမယ့​်​ သူ့​​အနုပညာဗီဇ​​ေြကာင့​်​ ြကည့​်​ရင်း​​ြကည့​်​ရင်း​​ ပရိသတ်ချစ်လာတာ သူ​​ေတာ်လို့​​​ေပါ့​​။ “အြကင်တို့​​လင်မယား​​” မှာ ​​ေမခလာနဲ့​​ လည်း​​လိုက်တာပဲ။ “အချစ်နှင့​်​ သူ၏ကိုကို” မှာ ခင်သီတာထွန်း​​နဲ့​​လည်း​​ ရီရတာပဲ။ “ခုနှစ်စဉ်အလွမ်း​​” မှာ ခင်သန်း​​နုြကီး​​နဲ့​​လည်း​​ အကယ်ဒမီ​​ေတာင်ရခဲ့​​​ေသး​​။ ​​ေနာက်ပိုင်း​​မှာ ဖိုး​​​ေသာြကာအ​​ေဖလို့​​ မိတ်ဆက်ခံရ​​ေတာ့​​ သူ့​​ခမျာ နည်း​​နည်း​​ဖုသွား​​ခဲ့​​သလား​​မသိ။ သူကလည်း​​ ​​ေရွှမန်း​​တင်​​ေမာင်လို သား​​များ​​နဲ့​​ အြပိုင် က လိုက်ချင်​​ေသး​​ပံု။ သူ​​ေတာ်ခဲ့​​တာ​​ေတွက ခု​​ေခတ်လူ​​ေတွ မြကည့​်​ဖူး​​မြကား​​ဖူး​​​ေတာ့​​ ဘယ်သိြကပါ့​​မလဲ။ ဘာပဲ​​ေြပာ​​ေြပာ ရုပ်ရှင်သမိုင်း​​မှာ​​ေတာ့​​ ချန်ထား​​ခဲ့​​နိုင်ြပီ​​ေလ။

    အစွန်း​​အထင်း​​ကင်း​​ကင်း​​၊​ သိက္ခာရှိရှိ။ အနုပညာမှတ်တိုင်​​ေတွ စိုက်သွား​​နိုင်တဲ့​​ဘဝ​​ေလာက် ​​ေြကနပ်စရာ​​ေကာင်း​​တာ ရှိပါ့​​မလား​​။ တခါမှသာ မြမင်ဖူး​​တာ။ ​​ေဒါ်​​ေအး​​ဘံုြကီး​​ ဆိုတာ သူ့​​ရဲ့​​ တစ်ဦး​​တည်း​​​ေသာ ချစ်ချစ်ြကီး​​လို့​​ တိုင်း​​ြပည်က သိြကြပီး​​သား​​။ သူ့​​က​​ေလး​​​ေတွကိုလည်း​​ မြမင်ဖူး​​ပဲနဲ့​​ ချစ်ြကြပီး​​သား​​။ ဖိုး​​​ေသာြကာ ရဲ့​​ စန်း​​ကလည်း​​ သူ့​​ဆီကအ​​ေမွ တဝက်​​ေလာက်ပါြပီး​​သား​​။ ယမကာလုလင် အ​​ေပါင်း​​တို့​​ကလည်း​​ တို့​​ ဘိုး​​​ေတာ်ြကီး​​ရယ်လို့​​ ​​ေလး​​စား​​ြပီး​​သား​​။

    ြပည်သူကချစ်တယ်ဆိုတာ အနုပညာတခုတည်း​​ ​​ေတာ်​​ေနလို့​​မရပါဘူး​​။ စည်း​​စိမ်​​ေတွ လျှံ​​ေနရံုနဲ့​​လည်း​​မရပါဘူး​​။ ကိုယ်ကျင့​်​တရား​​​ေကာင်း​​ဖို့​​လည်း​​လိုပါတယ်။ ကိုယ်ကျင့​်​တရား​​မ​​ေကာင်း​​ခဲ့​​ရင် မတရား​​သြဖင့​်​ရှာထား​​တဲ့​​ စည်း​​စိမ်​​ေတွက သား​​သမီး​​ဆီ ​​ေရာက်ချင်မှ​​ေရာက်တာ။ အခန့​်​မသင့​်​ရင်ု အကုသိုလ်ကံအရိပ်ကသာ သား​​စဉ်​​ေြမး​​ဆက် လိုက်ချင်လိုက်တတ်ပါတယ်။ မိဘတိုင်း​​ဟာ သား​​​ေတွသမီး​​​ေတွအတွက် အ​​ေမွ​​ေပး​​ခဲ့​​ဖို့​​ စဉ်း​​စား​​ြကတဲ့​​အခါ တိုက်တာ အိုး​​အိမ်စည်း​​စိမ်​​ေတွကို အရင် စဉ်း​​စား​​ြကပါတယ်။ အဲဒါ​​ေတွက ရန်သူမျိုး​​ငါး​​ပါး​​မခံပါဘူး​​။ တဆင့​်​တက်​​ေတာ့​​ ပညာအ​​ေမွ​​ေပး​​ဖို့​​ ြကိုး​​စား​​ြကြပန်တာ​​ေပါ့​​။ ဒါကလည်း​​ အသိအလိမ္မာမပါ​​ေသး​​ဘူး​​။ စဉ်း​​စား​​​ေတွး​​​ေတာတတ်တဲ့​​ ဉာဏ်အ​​ေမျှာ်အြမင်ကို သွန်သင်နိုင်မှသာ ဉာဏ်ရည်ြမင့​်​တဲ့​​ မျိုး​​ဆက်ကို ရပါမယ်။ ဘယ်သူမှ မစဉ်း​​စား​​ြကတာက​​ေတာ့​​ ကိုယ်ကျင့​်​တရား​​နဲ့​​ သိက္ခာကို အ​​ေမွ​​ေပး​​လို့​​ရတယ် လို့​​ မြမင်တာပါ။ ကိုယ်မိုက်လံုး​​ြကီး​​ရင်၊​ သိက္ခာမရှိရင်၊​ အရှက်မဲ့​​ရင် အြပစ်မဲ့​​တဲ့​​ ကိုယ့​်​သား​​သမီး​​​ေလး​​​ေတွမှာ ကိုယ့​်​ အကုသိုလ်ကံ အရိပ်မဲြကီး​​ လိုက်သွား​​တတ်တယ်လို့​​ မ​​ေတွး​​မိြကပါဘူး​​။ ယူရိုက ဆရာဦး​​တိုး​​လွင် က သူ့​​သား​​သမီး​​​ေတွကို ​​ေြပာဖူး​​တဲ့​​စကား​​တခွန်း​​ မှတ်သား​​ထား​​ဖူး​​ပါတယ်။ “ငါ အခုလို ​​ေကာင်း​​​ေကာင်း​​မွန်မွန် ​​ေန​​ေနတာ နင်တို့​​ မျက်နှာမငယ်ရ​​ေအာင်လို့​​..” တဲ့​​။

    ​​ေသချာ​​ေတွး​​ြကည့​်​တဲ့​​အခါ အဟုတ်ကို မှန်တာပါ။ တကမ္ဘာလံုး​​ ရွာပတ်ကံုး​​ြဖစ်လို့​​ ကိုယ့​်​ပံုရိပ်ကိုယ် ထူ​​ေထာင်​​ေနြကရတဲ့​​အချိန်မှာ ကိုယ်က မ​​ေကာင်း​​တဲ့​​ ပံုရိပ်အမည်သတင်း​​ ​​ေကျာ်​​ေဇာြခင်း​​များ​​ရှိခဲ့​​ရင် တချိန်ကျ ကိုယ့​်​မျိုး​​ဆက်​​ေတွ ြကီး​​ြပင်း​​လာတဲ့​​အခါ ကိုယ့​်​​ေြကာင့​်​ သူတို့​​ မျက်နှာငယ်၊​ အရှက်ရတာ အင်မတန်ရင်နာစရာ ​​ေကာင်း​​ပါတယ်။ ပညာအရာ လျှမ်း​​လျှမ်း​​​ေတာက်​​ေသာ်ြငား​​ ြကင်ယာ​​ေတွ မှိုလို​​ေပါက်​​ေနရှာတဲ့​​ ဆရာြကီး​​ရဲ့​​ သား​​သမီး​​​ေလး​​​ေတွ ဆရာဝန်​​ေပါက်စဘဝနဲ့​​ လူနာ​​ေဆာင်ထဲ​​ေရာက်လာတဲ့​​အခါ သူတို့​​နဲ့​​ မဆိုင်တဲ့​​ အရိပ်မည်း​​ြကီး​​​ေတွ သူတို့​​အ​​ေပါ်ကျ​​ေရာက်​​ေနတာ ကိုယ်တိုင် စာနာစွာ ြမင်ြကား​​ဖူး​​ပါတယ်။ တ​​ေန့​​တ​​ေန့​​ လူငယ်​​ေတွအတွက်၊​ ညီ​​ေလး​​ညီ​​ေလး​​တို့​​​ေရ ဆို ဆံုး​​မတဲ့​​ ဆရာလုပ်တဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​​ေတွ ​​ေရး​​​ေနရင်း​​က​​ေန ဒီတခါ​​ေတာ့​​ ဆရာြကီး​​၊​ ဆရာမြကီး​​များ​​၊​ ဘ​​ေတာ်တို့​​ ဘိုး​​​ေတာ်တို့​​​ေရ၊​ ြကုတ်ြကက်လည်း​​လိြကပါဦး​​။ ကိုယ့​်​သား​​သမီး​​တပည့​်​တပန်း​​များ​​ သိက္ခာကျအရှက်ရ​​ေအာင်​​ေတာ့​​ မလုပ်လိုက်ပါနဲ့​​ဗျာ လို့​​ ​​ေြပာမိရင် က​​ေလာ်တုပ်ခံရမယ် ထင်ပါရဲ့​​။

    လယ်​​ေတာကအြပန် ပန်ချင်တယ် ခ​​ေရဖူး​​ဆိုလို့​​ ​​ေမာင်ခူး​​ကာ​​ေပး​​။
    မနက်တုန်း​​ဆီက ​​ေကျာ့​​ဆံုး​​ကို ​​ေမာင်ြမင်​​ေတာ့​​ သူ့​​ဆံပင် နှင်း​​ဆီပွင့​်​​ေတွနဲ့​​ ဂုဏ်တင့​်​တယ်​​ေလး​​။
    ဟိုနံသာနီ​​ေတာမှာလ ​​ေမာြပီလား​​ ခင်ရယ်။ ခိုင်ပန်း​​စံုြခယ် ပျိုခင်မယ် အယဉ်ြကိုက်တာြဖင့​်​ ဆင်လိုက်မယ်​​ေလး​​ .. ဆင်လိုက်မယ်​​ေလး​​။
    (လာပါ​​ေမပုလဲ တွဲမည့​်​သူပျိုြဖူ အပျို့​​စန္ဒကူး​​ ပန်း​​ဦး​​ပန်မယ့​်​သူ) ၂ ။ (ြကည်ြကည်ြဖူြဖူ ဖုန်း​​​ေလး​​​ေမာင့​်​သည်း​​အူ)၂။
    (​​ေချာ့​​ြမှူကာ ကစား​​ ​​ေမာင်ကစား​​မယ် ​​ေနာ့​​အမူအယာ တပါး​​ ခင်တပါး​​သယ် ​​ေချာ့​​ြမှူကာ ကစား​​မယ် ​​ေမာင်ကစား​​မယ်) ၂ ။
    (တပါး​​သက်လယ် ထကွယ် နှမရယ် ​​ေမာင်ထမ်း​​​ေခါ်မယ်) ၂ ။ (သူဇာနွယ် မူယာြကွယ်) ၂ ။
    ​​ေရွှလိပ်​​ေြခ ဟန်တမျှငယ်နှင့​်​ ထလိုက်​​ေတာ်မူပါ​​ေလး​​ .. ထလိုက်​​ေတာ်မူပ​​ေလး​​…။


  • 0 comments:

    Post a Comment

    Copyright @ 2013 Dr.Soe Min.